Garanzia di Passaghju Pagata à i Sustenituri per a Strada micca Aperta nantu à l'Autostrada di Marmara di u Nordu

Garanzia di Passaghju Pagata à i Sustenituri per a Strada micca Aperta nantu à l'Autostrada di Marmara di u Nordu

Garanzia di Passaghju Pagata à i Sustenituri per a Strada micca Aperta nantu à l'Autostrada di Marmara di u Nordu

Sicondu u rapportu censuratu di a Corte di Conti, una guaranzia di passaghju per 154 milioni di veiculi hè stata pagata per 30 ghjorni nantu à l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, chì ùn hè ancu stata aperta à u trafficu.

Sicondu u rapportu censuratu di a Corte di Conti, a "garanzia di passaghju" è u "periodu di operazione" in a sezione Habibler-Hasdal di a sezione Kınalı-Odayeri di l'Autostrada di Marmara di u Nordu (KMO) sò stati cambiati in favore di e cumpagnie. Una "garanzia di passaghju per 154 milioni di veiculi per 30 ghjorni" hè stata pagata per a strada, chì ùn hè ancu stata aperta à u trafficu. U Vicepresidente di CHP Ahmet Akın hà dettu: "U soldi di u populu hè statu trasferitu à i sustenidori attraversu l'autostrada, chì ùn hà mancu furnitu serviziu".

Sicondu a nutizia di Erdem Sevgi da Cumhuriyet; Hè statu revelatu chì una altra applicazione cuntruversa hè stata fatta in quantu à a sezione Habibler-Hasdal, chì hè a 7a sezione di a sezione Kınalı-Odayeri di KMO. Sicondu u prugettu di rapportu, u periodu di operazione per a sezione in quistione, chì era 1742 ghjorni, hè stata inizialmente aumentata à 4 mila 527 ghjorni. Allora, u numeru di garanzii di transitu hè statu aumentatu è u metudu di calculu di a tarifa di guaranzia hè cambiatu. Infine, u periodu di operazione hè stata ridutta da 2 ghjorni à 822 ghjorni. A data di accettazione per a sezione Habipler-Hasdal hè stata determinata cum'è 705 dicembre 21. In ogni casu, secondu u rapportu, un regulamentu hè statu fattu chì u pagamentu di a guaranzia principia a trasfurmazioni ancu s'ellu sta sezione ùn hè micca aperta à u trafficu in a data detta. A sezione Habipler-Hasdal hè stata messa in serviziu u 2020 di maghju di u 21. In cunsiquenza, u pagamentu tutale di guaranzia hè stata fatta cum'è se a strada, chì era stata chjusa per 2021 ghjorni, era stata aperta.

U COSTU hè statu duppiatu

Prima di l'apertura, i pagamenti di guaranzia di a rùbbrica Habibler-Hasdal sò andati bè. A causa di u cuntrattu di implementazione cambiatu, l'aumentu di u numeru di passaghji di i veiculi ogni ghjornu hà aumentatu u costu. Di conseguenza, mentre 2020 mila 10 pagamenti di garanzia di passaghju di veiculi sò stati pagati ogni ghjornu à a sezione Habibler Hasdal per 189 ghjorni in 176, 2021 mila 21 garanzii di passaghju di veiculi sò stati pagati ogni ghjornu per 144 ghjorni finu à u 199 di maghju 759. In altre parolle, a guaranzia di transitu hè stata pagata per un totale di 30 milioni 657 mila 56 veiculi per a sezione chì ùn hè micca stata aperta à u trafficu. In u prugettu di rapportu, KGM hà ghjustificatu l'azzione pigliata dichjarà chì "se e sezioni di l'autostrada ùn ponu micca esse cumplette in e date stipulate per via di ritardi causati da l'espropriazione, u periodu di rimborsu di u prestitu scade". Tuttavia, a Corte di Conti hà enfatizatu chì "cunsiderendu u locu è a dimensione di a geografia induve u prugettu hè implementatu, un ritardu in l'espropriazione hè prevedibile".

"I Cittadini paganu a so carica"

U membru di CHP Akın hà dettu chì i soldi di a ghjente scorrivanu à i sustenidori attraversu l'autostrada senza apertura è hà dettu: "Nisun veiculu ùn hè passatu per l'autostrada chì ùn hè statu messu in serviziu per 154 ghjorni, è i soldi per questu hè statu pigliatu da u populu. sacchetti è trasferitu à i casse di i sustenidori ". Sta infurmazione, revelata da i rapporti di a Corte di Cunsiglii, hè ancu pruvatu à esse oculata da a Gran Assemblea Naziunale Turca, induve l'auditu hè realizatu in nome di a nazione. U guvernu di u Partitu AK, chì dice chì hà scrittu a storia di l'ecunumia, sfurtunatamenti hà fattu una storia negra cum'è u guvernu chì hà fattu u più grande trasferimentu di risorse in a storia di a Republica. "Sfurtunatamente, i nostri citadini paganu u pesu di a distruzzione causata à a nostra ecunumia da u guvernu, chì hè incapace di piglià da e sacche di a nostra nazione è arricchisce una manciata di i so sustenitori", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*