3 Novi MİLGEM chì venenu à a Patria Blu

3 Novi MİLGEM chì venenu à a Patria Blu
3 Novi MİLGEM chì venenu à a Patria Blu

A Presidenza di l'Industrie di Difesa hà iniziatu u prucessu di licitazione per a sesta, settima è ottava nave MİLGEM.

U prucessu di licitazione per a sesta, settima è ottava nave in u Prughjettu MİLGEM, sviluppatu da l'industria di difesa turca cù risorse naziunali è in quale e risorse domestiche sò aduprate à un altu livellu, hà iniziatu.

Presidente di a Presidenza di l'Industrie di Difesa Prof. Dr. In a so dichjarazione, İsmail Demir hà dettu chì cuntinueghjanu à travaglià per risponde à i bisogni di e forze di sicurezza cù e tecnulugia più avanzate cù u scopu di "una Turchia cumplettamente indipendente in l'industria di difesa".

Enfatizendu chì "Blue Homeland" hà un postu impurtante in questi studii, President of Defense Industries Prof.Dr. İsmail Demir hà dichjaratu ch'elli anu realizatu attività multiforme per aumentà u putere navale di e Forze Armate Turche.

Ellu indicò chì e plataformi cun 100 per centu di designu domesticu sò stati dispunibuli per e Forze Navali in u scopu di u primu prughjettu naziunale di guerra MİLGEM, è hà ancu dichjaratu chì u travagliu di custruzzione di a 5a nave di u Prughjettu MİLGEM, chì hè u primu di e fregate I-Class, chì sò a continuazione di e corvette di a classe ADA, cuntinueghjanu.

Presidente di a Presidenza di l'Industrie di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà dettu: "I nostri cumpagnii industriali domestici anu ghjuntu i mezi è a capacità di custruisce ancu navi uniche in u mondu à costi competitivi. Cù stu putere, facemu un altru passu impurtante in u Prughjettu MİLGEM. U prucessu di licitazione per i navi 6th, 7th è 8th hà iniziatu. Avemu u scopu di rende i nostri navi cun un tassu di localizazione assai più altu dispunibule per e forze di sicurezza u più prestu pussibule. I nostri novi navi includeranu più equipaghji lucali è naziunali è sistemi d'arme. "I MİLGEM rinfurzà a pusizione di a nostra marina chì inspira a fiducia in l'amichi è a paura in i nemici".

Seranu a forza di colpi in a patria turchina

A Presidenza di l'Industrie di Difesa hà iniziatu u prucessu di licitazione publicendu a Richiesta di Proposte per u sestu, settimu è ottumu Prughjettu di Fornitura di Navi MİLGEM.

Cù u prugettu, i navi seranu pruduciuti per u Comandamentu di e Forze Navali per fà ricunniscenza è sorveglianza, rilevazione di mira, identificazione è ricunniscenza, missioni d'alerta precoce, è ancu a difesa di basa è portu, guerra anti-sottomarina, guerra di superficia, guerra di difesa aerea, operazioni anfibie è attività di pattuglia.

I novi MİLGEM seranu furniti à a marina turca cù a massima participazione di l'industria domestica.

I navi seranu equivalenti à a nave MİLGEM 5th, eccettu per i sistemi chì necessitanu sviluppu, migliuramentu, naziunalisazione è localizazione.

In u scopu di u prugettu, hè destinatu à aumentà a cunniscenza necessaria, l'esperienza è l'infrastruttura in u campu di a custruzione di navi di guerra in i cantieri navali di u settore privatu, cù u scopu di sviluppà è sustene l'industria di difesa domestica.

I participanti à l'offerta anu da avè un cantiere navale situatu in u paese o u subcontractante di designu deve cooperà cù un cantiere navale situatu in u paese. L'offerta serà ancu richiestu di avè realizatu / hè attualmente realizatu un prughjettu di cuncepimentu / costruzione di piattaforma militare di superficia cù a Presidenza o esse cumpostu di cumpagnie chì rispondenu à sta cundizione.

Prughjettu MİLGEM

In u scopu di u Prughjettu MİLGEM Ada Class Corvette, a prima nave TCG Heybeliada hè stata consegnata à u Comandante di e Forze Navali in 2011, a seconda nave TCG Büyükada in 2013, a terza nave TCG Burgazada in 2018, è a quarta nave TCG Kınalıada in 2019. .

U travagliu di custruzzione di a 5a nave di u prughjettu, a prima fregata naziunale di Turchia, "Istanbul", cuntinueghja.

A fregata d'Istanbul hè prevista per esse consegnata à u Cumandante di e Forze Navali in 75 cù un tassu di produzzione lucale di 2023 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*