A stazione di pompieri hè stata aperta in Menderes ITOB

A stazione di pompieri hè stata aperta in Menderes ITOB

A stazione di pompieri hè stata aperta in Menderes ITOB

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU primu passu di u prugettu per stabilisce stazioni di focu in i zoni industriali organizzati hè statu implementatu in Menderes ITOB Zona Industriale Organizzata. U presidente hà parlatu à a ceremonia di apertura di a stazione di focu di a zona industriale organizata ITOB Tunç Soyer, "Travagliemu in unità cù i nostri industriali per cultivà a nostra industria. "A nostra stazione di u focu assicurerà u disastru è a sicurità di u focu di parechji insediamenti in Menderes, in particulare ITOB", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU primu passu di u prugettu per stabilisce stazioni di focu in e zoni industriali organizzati (OIZ) in tutta a cità hè statu implementatu. Fire Station hè stata aperta in ITOB, situatu in Tekeli District of Menderes. U guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà assistitu à a cerimonia di apertura. Tunç Soyer, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Mustafa Özuslu, u sindaco di Menderes Mustafa Kayalar, u sindaco di Torbalı Mithat Tekin, u presidente di İTOB Onur Ramazan Acar, u presidente di l'Assemblea İZTO Selami Özpoyraz, i burocrati di a municipalità metropolitana di Izmir, l'impiegati di i pompieri è l'ospiti anu assistitu.

U sustegnu tutale da a Municipalità Metropolitana

Parlendu à a cerimonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì seguita da vicinu u travagliu successu di a gestione ITOB, hà dettu: "L'industria di Izmir hè senza dubbitu unu di i settori principali chì aumenta a prosperità di a nostra cità. Per quessa, a municipalità metropolitana di Izmir, cù tutta a so capacità istituzionale è l'autorità, si trova daretu à l'industria di Izmir, l'industriali è migliaia di travagliadori chì travaglianu in queste strutture ".

Prutezzione per i fureste di Menderes

In riferimentu à l'impurtanza di a facilità, chì hè stata implementata in u scopu di u protocolu chì anu firmatu cù e zoni industriali organizzati, Soyer hà dettu: "Travagliemu in partenariatu cù i nostri industriali per cultivà a nostra industria. L'apertura chì avemu fattu oghje hè unu di i passi più cuncreti in l'impurtanza chì attachemu à l'industria Izmir. Cinque zoni industriali organizzati in i cunfini di Izmir; Per questu mutivu, a messa in funzione di a Stazione di Fuochi di a Zona Industriale Organizzata ITOB, chì hè u primu di i protokolli chì avemu fattu cù ITOB, ALOSBİ, İZBAŞ, KOSBI è PANCAR, hà un significatu speciale. Cum'è inclusu in u Pianu Strategicu di Izmir 2020-2024, a Municipalità Metropolitana di Izmir allarga i stazioni di focu per riduce u tempu di risposta à u focu, chì hè menu di 6 minuti in media, à cinque minuti. Investisce in equipaghji tecnichi è manodopera qualificata. Avemu tutta a fede chì stu prughjettu, chì avemu implementatu in cunghjunzione cù ITOB, farà a regione più resistente à parechji disastri. A nostra stazione di focu quì assicurarà u disastru è a sicurità di u focu di parechji insediamenti in Menderes, in particulare ITOB. "U locu di a nostra stazione hè ancu d'impurtanza critica per risponde à l'incendii chì ponu scopre in i boschi di Menderes".

Missaghju di felicitazione da Soyer à i pompieri

U sindaco Soyer, chì hà ancu ringraziatu i pompieri in u so discorsu, hà dettu: "A parte visibile di un edifiziu sò e so petre. Ciò chì u mantene in piedi hè u mortaru invisibile in l'internu. Sò bè chì i nostri pompieri sò u pilastru di a nostra cità. "À l'occasione di sta riunione, aghju abbracciatu tutti è tutti è li felicitamu di tuttu u core", disse.

Queste stazioni sò assai impurtanti

U guvernatore di Izmir Yavuz Selim Köşger hà dettu: "Prima di tuttu, ùn lasciate micca un focu, ma sfurtunatamenti succede, chì hè a realità di a vita. Hè assai impurtante per avè tali stazioni in diversi punti. Francamente, vogliu sprime a mo satisfaczione per ciò chì aghju intesu è vistu quì oghje. "Ringraziu tutti quelli chì anu cuntribuitu", disse.

Semu ancu più forti avà

Onur Ramazan Acar, Chairman of ITOB Board of Directors, hà dichjaratu in u so discorsu chì l'OIZs cuntribuiscenu à u settore industriale ghjornu per ghjornu è hà dettu: "OIZ sò u più grande castellu di a Republica di Turchia, chì dà priorità à a creazione di novi risorse. ITOB, chì hè stata creata cum'è una cooperativa in 2002 nantu à a dumanda di a Càmera di Cummerciu di Izmir è di i cumitati prufessiunali 14, avanza rapidamente per diventà una marca. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerringraziu. "Ora simu ancu più forte cù ITOB Fire Station", disse.

Investimentu di 39 milioni 300 mila lira

A stazione di focu di a Zona Industriale Organizzata İTOB, chì hè stata implementata in u scopu di u protocolu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Zona Industriale Organizzata İTOB, hè stata custruita nantu à una superficie di 5 mila metri quadrati. A Municipalità Metropolitana hà spesu 300 mila lire per l'equipaggiu internu di l'edificiu custruitu da ITOB. Trè camioni di focu per un valore di circa 39 milioni di lire sò stati posizionati in a zona industriale. 80 persunali chì anu graduatu da a scola di u focu è u liceu prufessiunale sò stati recrutati. U persunale in quistione serà impiegatu in siti industriali urganizati. U reclutamentu di u persunale di l'ufficiali di u focu continuerà in 2022.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*