Passu Storicu per İZTAŞIT in Menemen

Passu Storicu per İZTAŞIT in Menemen

Passu Storicu per İZTAŞIT in Menemen

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerriunì i cummercianti di minibus di Menemen, chì sò in competizione dapoi anni. Stringendu a manu, i capi di i cummercianti anu spressu a so dichjarazione di unificazione sottu un tettu. A cunciliazione storica hè stata u primu passu di u serviziu İZTAŞIT in Menemen.

Mehmet Demirel, presidente di l'SS 34 Menemen Passenger Buses Motor Carriers Cooperative, chì furnisce servizii di trasportu publicu trà İzmir Bus Station è Menemen, è Lütfi Çember, presidente di a Menemen Minibuses Chamber, Sindaco di İzmir Metropolitan Municipality Tunç Soyerscontra à l'invitu di Una "cunciliazione storica" ​​hè nata da a riunione tenuta à a Presidenza. Malgradu u travagliu nantu à a listessa linea, i cummercianti, chì sò stati cumpetizione cù l'altri dapoi parechji anni, anu fattu un passu assai impurtante versu l'unità. Stringendu a manu, Demirel è Çember anu dichjaratu ch'elli si uniscenu sottu "un tettu".

Felicitandu i dui presidenti, u presidente Soyer hà dettu: "Stu passu storicu chì avete fattu cuntribuisce à u trasportu publicu di Izmir è à i nostri citadini per riceve un serviziu assai più qualificatu. In nome di u populu di Izmir, ti ringraziu. Cum'è in Seferihisar, i pruprietarii di İZTAŞIT in Menemen è tutti i distretti circundanti seranu membri di camere è cooperative chì anu fattu trasportu individuale dapoi u passatu. Cù a logica di l'autobus publichi privati, ùn venderemu micca sti linee à l'offerta. Svilupperemu l'affari di i nostri veri pruprietarii è di i cummercianti di i cunduttori chì anu fattu sta attività per anni, è cresce u so pane. Chì ognunu cunnosce è esse sicuru chì; Daretu à İZTAŞIT, ci hè u spiritu d'esse da İzmir è l'amore di e persone in u levitu di a Municipalità Metropolitana di İzmir è ESHOT.

Unisci prima, scuntrà dopu

Dopu à l'accordu righjuntu, u 66-membri Menemen Passenger Buses Motor Carriers Cooperative N ° 34 è a 71-membri Menemen Minibuses Chamber si uniscenu sottu un novu nome è sottu un tettu. Allora, e riunioni İZTAŞIT cumincianu cù a Direzzione Generale ESHOT.

U serviziu supervisatu ESHOT

U prughjettu İZTAŞIT, sviluppatu da a Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir per istituziunalizà i cummercianti di minibus chì travaglianu trà i distretti circundanti è u centru di a cità, hè statu prima messu in serviziu in dicembre 2019 in Seferihisar. Quì, i cummercianti di trasportu sò stati uniti sottu un tettu, novi autobus rimpiazzavanu i minibus, è e spedizioni İZTAŞIT cuntrullate da ESHOT cuminciaru.

Micca cash, Izmirim Card

Cù İZTAŞITs, l'era di "cash" in u trasportu publicu hè finita; U periodu Izmirim Card principia. I passageri ùn sò micca in punti casuali; Salta è scende in modu sicuru à e fermate di l'autobus. İZTAŞIT furnisce ancu servizii à i quartieri induve l'autobus ESHOT ùn ponu micca entre. Cum'è què; Grazie à a Carta İzmirim, i studienti, i prufessori, 60 anni, più di 65 anni, parenti disabile, veterani è martiri anu l'uppurtunità di prufittà di u serviziu di trasportu publicu scontu è gratuitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*