Modelli SUV di Mercedes-Benz in Sway Hotel

Modelli SUV di Mercedes-Benz in Sway Hotel
Modelli SUV di Mercedes-Benz in Sway Hotel

Cum'è sponsor una volta, Mercedes-Benz offre i più recenti mudelli SUV di a marca à i so clienti in l'Hotel Sway in Erzurum Palandöken, unu di i migliori hotel di sci di Turchia. In a stagione invernale, chì hà da principià da u 17 di dicembre di u 2021 è durà finu à u 1 d'aprile di u 2022, l'ospiti di Sway Hotel ponu pruvà a famiglia SUV Mercedes-Benz cù u sistema di trasmissione 4MATIC. GLB, u primu mudellu 7-seater di a marca in a classa compacta, u GLC, chì hà guadagnatu un caratteru più forte cù a so nova faccia, l'icona di a terra G-Class è l'EQC, chì hà iniziatu l'era Mercedes in vitture elettriche, sò presentati. à i visitori di Sway Hotel.

Questa presentazione richiede JavaScript.

A nova stagione principia u 17 dicembre

A sponsorizazione di Mercedes-Benz cù Sway Hotel data di dicembre 2018. A cuuperazione sustinibili trà e duie marche entra in u so novu periodu quist'annu cù a stagione invernale chì principia u 17 di dicembre. Sway Hotel, chì hè mostratu trà i migliori alberghi di sci in Turchia in Erzurum Palandöken, offre à i so ospiti l'uppurtunità di sperimentà l'ultimi mudelli SUV di Mercedes-Benz. Tutti i mudelli SUV Mercedes-Benz offerti per l'usu sò furnuti cù un sistema avanzatu di trazione integrale chjamatu 4MATIC.

Guests di Sway Hotel ùn pò micca solu pruvà mudelli Mercedes-Benz SUV, ma dinù prufittà di differente vantaghji. Mentre chì l'utilizatori di Mercedes-Benz sò offerti un scontu di 15 per centu nantu à l'alloghju in l'hotel, quelli chì volenu una stanza di suite ponu ancu stà in a Suite MB cuncepita apposta per Mercedes-Benz.

Nomi famosi anu assistitu à l'apertura di a stagione

Nomi famosi di u mondu di l'affari, l'arti, a sucetà è u sport anu assistitu à l'apertura di a stagione invernale trà 10-17 dicembre, induve si celebra u 19 anniversariu di Sway Hotel. cun Ayşe Boyner; A premiere di u cortu avventuru nantu à a nova stagione è a regione hè stata ancu in l'avvenimentu. Burcu Esmersoy, Tuba Ünsal, Çağla Şikel, Ayşe Boyner, Elif Boyner, Hande Taviloğlu, Aslı Hotiç, Nazlı Hotiç Hatipoğlu, Mirela Cerica è Nader El Chaer, Eda Kosif, Gamze Cizreli, Tolga Sezgin, Bilge- Ödayhant, anu assistitu à i trè è Alizhant. invitu spiciali. Aloglu s'hè unitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*