Quandu serà pusata a fundazione di u Metro di Mersin ? Eccu quella data

Quandu serà pusata a fundazione di u Metro di Mersin ? Eccu quella data
Quandu serà pusata a fundazione di u Metro di Mersin ? Eccu quella data

A Reunione Straordinaria di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Mersin, tenuta in dicembre 2021, hè stata tenuta sottu a presidenza di u Sindaco Metropolitanu Vahap Seçer. U presidente Seçer hà fattu alcune valutazioni è annunzii in a sezione di discorsi di a riunione chì ùn hè micca nantu à l'agenda. Facendu dichjarazioni impurtanti nantu à u sustegnu di Halk Kart, Neighbourhood Kitchens, 1 Pane, 1 Soup, patate è cipolle, è carburante, u presidente Seçer hà enfatizatu chì ponenu i fundamenti di Mersin Metro u 3 di ghjennaghju è hà dettu: "U 3 di ghjennaghju serà un nova tappa per Mersin.

"Commemurà tutti i nostri martiri cun gratitùdine è vogliu a misericòrdia di Diu per elli tutti"

Dichjarà chì u soffrenu hà un postu impurtante quant'è e vittorie in a storia di a Turchia, u presidente Seçer hà dettu: "In l'operazione Sarıkamış, chì hè accaduta trà u 22 di dicembre di u 1914 è u 6 di ghjennaghju di u 1915, 60 mila di i nostri suldati sò stati congelati è 78 mila. di i nostri suldati sò stati martirizzati. Cummemurà i nostri suldati chì sò stati martirizzati in l'operazione per liberà e terri sottu occupazione russa cù misericòrdia è gratitùdine. Dumane hè l'anniversariu di u martiriu di u Second Tenente Mustafa Fehmi Kubilay, chì era insignatu in u distrittu Menemen di Izmir. Cummemurà tutti i nostri martiri cun gratitùdine, in particulare u Great Leader Mustafa Kemal Atatürk, chì hà datu a so vita in a presenza di l'Ensign Kubilay, u martire di a rivoluzione chì hà difesu a nostra repubblica finu à u so ultimu soffiu, è vogliu a misericordia di Diu per tutti. "

U sindaco Seçer hà ancu spressu e so condoglianze à Orhan Arslan, u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Mersin è u fratellu maiò di Mut, l'ex sindaco Salahattin Arslan, è hà trasmessu e so condoglianze à a so famiglia. Seçer hà desideratu una ricuperazione rapida à i membri di l'Assemblea, Kerim Şahin è Mustafa Muhammet Gültak, chì sò stati trattati per e so malatie.

"Ci importa soprattuttu di u rinfurzamentu di e nostre cooperative di donne"

In riferimentu à u ghjornu di a cooperativa mundiale, u presidente Seçer hà dettu:

« Unità, inseme è sulidarità ; sò fattori impurtanti chì rinfurzanu a ghjente in a vita suciale. E cooperative sò ancu un mezzu impurtante per aiutà e persone chì uniscenu forze. U nostru Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk hà apertu a prima Cooperativa di Creditu Agriculu in Silifke è si unì à sta cooperativa cum'è u primu cumpagnu. Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu travagliatu per assicurà chì e nostre donne è i zitelli participanu di più in a vita suciale è a produzzione in Gazi Farm, chì hè u lascitu di u nostru Babbu, è vogliu sprimà quì chì avemu da rinfurzà è cresce sti sforzi. Quist'annu, avemu furnitu supportu di circa 163 milioni di TL cù i nostri prughjetti cumuni sviluppati cù 30 cooperative, camere è sindicati in a nostra cità. Ci interessa soprattuttu à u rinfurzamentu di e nostre cooperative di e donne. Cù u travagliu chì avemu fattu cù 13 cooperative di e donne in a nostra cità, l'avemu sustinutu individualmente è continueremu à sustene. Spresu chì simu pronti à sustene u sviluppu ulteriore di e nostre cooperative, chì sò basate nantu à a sulidarità, serve à a sucetà è à a ghjente, è mi felicitamu à u ghjornu mundiale di a cooperativa.

"Distribuemu patate è cipolle in i quartieri induve campanu i nostri citadini à pocu redditu"

Enfatizendu chì a Municipalità Metropolitana cuntinueghja à cuntribuisce à i citadini chì luttano cù i prublemi ecunomichi è chì cercanu di guadagnà a vita in questu prucessu, u sindaco Seçer hà dettu; "Da ieri, avemu principiatu a distribuzione di circa 10 mila kilogrammi di prudutti, cumprese 5 kilogrammi di cipolle è 5 kilogrammi di patate, in pacchetti di circa 100 kilogrammi ognunu, à e case di famiglie in bisognu, in i nostri quartieri svantaggiati, è avemu da cuntinuà à distribuisce sti prudutti. Sottu in particulare in i nostri 13 distretti; Facemu queste distribuzioni in i quartieri induve campanu i nostri citadini à pocu redditu ".

"Ogni ghjornu, distribuemu 5 pezzi di pane, chì avemu da i panifici, à e nostre famiglie"

U presidente Seçer hà ricurdatu chì a distribuzione di pani gratuiti cuntinueghja ancu, "Questi pani ùn sò micca pani pruduciuti da MER-EK. I pani pruduciuti da MER-EK, chì sò circa 70 mila per ghjornu, sò offerti à i nostri citadini per 1 TL. Inoltre, avemu l'uppurtunità di distribuisce à e nostre famiglie 5 mila pezzi di pane, chì ottenemu da i pani ogni ghjornu. Distribuemu circa 3 pani di pane à ognuna di e nostre famiglie ", disse.

U presidente Seçer hà dichjaratu chì i veiculi chì furniscenu u serviziu "64 Pane 1 Zuppa", chì cuntinueghjanu à 1 punti da e prime ore di a matina, serve ancu davanti à e scole, è hà dettu: "Cuntinueghjanu sta distribuzione per i nostri figlioli davanti à scole primarie finu à a sera, è à i punti chì avemu creatu in i lochi vicinu à e porte di e nostre università statali ".

Mobile Kitchen Truck servirà ancu in i distretti

Ricordendu chì Neighbourhood Kitchens in 30 lochi anu cuminciatu à serve ancu u weekend, Seçer hà dettu: "A consegna di pasti di 3 portate per 3 TL continuerà 7 ghjorni à settimana. U Camion di Cucina Mobile continuerà à serve cum'è Cucina di Quartiere in Silifke, Mut, Gülnar, Aydıncık, Bozyazı è Anamur finu à a fine di stu mese.

L'ammonti di Halk Card sò stati aumentati da 50%.

U presidente Seçer hà ancu fattu un annunziu in quantu à u serviziu di Halk Kart, da quale beneficianu 12 famiglie. Seçer hà dettu: "Avemu decisu di aumentà a quantità di soldi chì carchemu in i conti di i nostri citadini da 625% da u 2022, à un totale di 50 milioni 24 mila 136 TL. Questa quantità di aumentu serà di 200% cumparatu cù l'annu passatu. U presidente Seçer hà enfatizatu chì anu aumentatu a quantità di aiuti di legnu chì anu furnitu à i titulari di Halk Card da 50 kilogrammi à 50 kilogrammi. Seçer hà ancu ricurdatu chì i citadini ponu cumprà 75 pani à una volta da i Buffeti di Pane Pùblicu è mantenenu meticulosamente sta pratica.

"Semu sempre travagliendu duramente per avanzà a nostra cità è elevàla"

Esprimendu chì celebraranu u 27u anniversariu di a liberazione di Tarsu u 3 di dicembre è u 100u anniversariu di Mersin u 100 di ghjennaghju, u presidente Seçer hà dettu: "Sperimenteremu sti dui orgoglii in a prossima settimana. Questu hè u nostru grande onore. Sta terra chì campemu hà dimustratu à tutti XNUMX anni fà chì ùn si rende mai à l'occupazione. E lotte di i nostri antenati sò un testimoniu di u spiritu di l'indipendenza cum'è parte di a nostra lotta di liberazione naziunale, felicitazioni. In Tarsu, culla di e civilisazioni, è in Mersin, a nostra bella cità, perla di u Mediterraniu, parsoni di diverse religioni è origini campanu in unità è inseme dapoi anni. Travagliemu assai per prutege stu patrimoniu inestimabile, per fà avanzà a nostra cità è per rialzàla in ogni campu. Vogliu ancu dichjarà chì questu hè un sensu di duvere è rispunsabilità versu e generazioni prossime. Perchè u spiritu di l'indipendenza ci obbliga sempre à travaglià, pruduce è lascià opere permanenti per u futuru ".

"Apriremu un grande spaziu di avvenimentu in Mersin è Tarsu"

Seçer hà aghjustatu chì urganizeranu manifestazioni chì includenu mostre, interviste è spettaculi per a celebrazione di u 100 anniversariu, aghjustendu: "Apreremu un grande spaziu di eventi in Tarsus u 25 di dicembre è in Mersin u 2 di ghjennaghju. 100 anni hè un annu impurtante di celebrazione per noi, un seculu. Avemu da fà questu in cunfurmità cù stu cuncettu. Inseme à e nostre mostre intitulate Lotta Naziunale, 100 Anni è Memoria di Mersin, si feranu interviste cù stòrici è scrittori prominenti di a nostra cità è paese. E prestazioni è spazii di sperienza in questu campu seranu ancu aperti à u publicu ".

"U 3 di ghjennaghju serà una nova tappa per Mersin"

U presidente Seçer, chì hà aghjustatu chì ponenu i fundamenti di Mersin Metro è cumincianu l'era di i sistemi ferroviari, in u 100 anniversariu di a liberazione di Mersin, hà dettu:

"U 3 di ghjennaghju serà una nova tappa per Mersin; U periodu di i sistemi ferroviari principià in Mersin. In quellu ghjornu, avemu messu i fundamenti di u metro, chì hè d'impurtanza storica per Mersin, inseme à i nostri citadini. Vogliu invità tutti i nostri citadini è voi à i nostri avvenimenti storichi è a ceremonia di rivoluzione. Ricordo una volta di più tutti i nostri martiri, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì anu datu a so vita per u bene di sta terra luttendu per a liberazione naziunale, cù misericordia è gratitùdine.

"Vogliu cun tuttu u mo core chì l'annu novu sia l'annu di a fede è a speranza per a mo cità"

Vulendu chì a pace è l'amore prevalenu in u mondu in u 2022, u presidente Seçer hà dettu: "Sfurtunatamente, a distruzzione causata da a pandemia cuntinueghja, ma entreremu in un annu novu cù novi speranze è novi aspettative. Prima di tuttu, u nostru desideriu hè chì a pace, l'amore è a tolleranza prevalenu in u nostru paese è in u mondu sanu, è chì u nostru populu campa in prosperità. Vogliu cun tuttu u mo core chì l'annu novu serà l'annu di a fede è a speranza per a mo cità, cum'è andemu in l'annu novu da 2021, chì avemu chjamatu l'annu di l'amore è a guariscenza l'annu passatu è simu per finisce. Cuntinueremu à travaglià senza stanca, senza esse pessimisti, credendu in u putere di a nostra cità, mantenendu sempre e nostre speranze, in l'annu novu è in parechji anni, bon annu novu.

"L'autostrade duveranu realizà a custruzzione di quella intersezzione di più piani"

Quandu un membru di l'Assemblea hà purtatu u prublema di custruisce una intersezzione multi-store in Akbelen Junction, u presidente Seçer hà ricurdatu chì a regione hè sottu à a rispunsabilità di l'Autostrade; "Akbelen Junction, à u latu sudu di u Cimiteru di Akbelen, richiede urgentemente a custruzzione di una intersezzione à una sola storia. Un prughjettu hè statu travagliatu prima. Tuttavia, hè un locu sottu a rispunsabilità di l'Autostrade. L'avemu dettu ripetutamente in u Parlamentu prima, questu hè u locu induve a regulazione più urgente deve esse fatta in u mumentu. Era ancu più altu ch'è l'Immigrant Junction chì avemu travagliatu oghji, o era più priurità di u Sevgi Kati Junction chì avemu custruitu prima. A custruzzione di quella intersezzione multi-store deve esse realizata da a Direzzione Generale di l'Autostrade, chì hè affilata à u Ministeru di i Trasporti. Da quì, una volta di più, pregu chì i mo amichi, in particulare i membri di l'Assemblea, chì sò membri di l'Alleanza Populare, si focalizeghjanu ancu nantu à questu tema.

U presidente Seçer hà ancu cummemoratu cù pietà i citadini uccisi in a massacra di Maraş in a riunione di l'Assemblea Straordinaria.

"U modu più faciule per caccià i prublemi di altre istituzioni in a cità hè di carricà tuttu à u Metropolitanu"

À a riunione di l'assemblea, un membru di l'Assemblea hà dichjaratu chì u canali di l'acqua chì appartene à DSI in Homurlu, in u distrittu di Akdeniz, hà persu a so caratteristica di esse un canali d'acqua è chì i rifiuti di e fabbriche facenu stu canali assai dannusu è periculosi. Espristendu chì i rifiuti chimichi lasciati in u canali venenu da e fabbriche, u membru di l'Assemblea hà dichjaratu chì i citadini applicà à tutte l'istituzioni, ma hà dichjaratu chì u prublema appartene à a Municipalità Metropolitana, ancu s'è u canali hè sottu à a rispunsabilità di DSI. . Mencionendu chì tutte l'istituzioni riferite u prublema à l'altri, u membru di l'Assemblea hà dumandatu chì l'istituzioni autorizate sò cuntattate per guidà stu prublema ancu s'ellu ùn hè micca sottu à l'autorità di a Municipalità Metropolitana. U presidente Seçer hà dettu ancu i seguenti nantu à u sughjettu:

"L'Adanalıoğlu, Homurlu chì avete citatu, i prublemi in u canali di drenaje appartenenti à DSI in quella regione sò stati in l'agenda per un bellu pezzu. Ricertamenti, quandu i capi di u distrittu sò venuti à visità mi, mi anu dettu di novu i prublemi chì avete descrittu. Comu dissi, u modu più faciule per caccià i prublemi di altre istituzioni in a cità hè di carricà tuttu à u Metropolitan. Ch'elli anu un postu in a legislazione o micca, ch'elli anu un duvere o micca, ch'elli sò ghjusti, cuscienziosi o micca, ognunu mostra l'indirizzu cum'è Metropolitana per caccià u pesu. Avà questu hè unu di elli. Unu di i prublemi più grande di Mersin hè i prublemi ambientali. Cum'è tutte l'istituzioni, noi, soprattuttu e municipalità, ùn ne fate micca assai cura. Sapemu chì e municipalità di u distrittu ùn anu micca rispettu di l'almacenamiento salvaticu in i zoni forestali, in particulare in i zoni di l'altura. Ci sò sviluppi quì chì forse ùn sò micca cunnisciuti da i nostri stimati presidenti, ma questu hè una realità. Vogliu ancu indirizzà da quì à i nostri stimati presidenti. Questu pò esse da u mo latu, ma pò ancu esse da u so latu, sfurtunatamenti, di tantu in tantu, ci hè una stampa cum'è se a burocrazia inganna i capi. Fighjate, fate attenzione, avemu partitu da Anamur per evità prublemi ambientali, Bozyazı, Aydıncık, Mut, Mersin Metropolitan Municipality paga milioni di lire à l'annu da u so propiu bilanciu è u porta à Silifke in modu chì una vittura è i rifiuti domestici in queste regioni ùn anu micca. sparghje in a furesta è contamina l'ambiente. Sfortunatamente, i ringraziamenti di e municipalità di u distrittu à noi in questu sensu sò vinuti da a disinformazione, a manipulazione, a disinformazione di u publicu è a false dichjarazioni. Ùn hè micca u mo duvere di trasportà i rifiuti domestici. Hè u mo duvere di sguassà i rifiuti domestici. A dicu di novu; Attualmente, ùn permettemu micca u almacenamentu salvaticu da i nostri cumuni di distrittu in alcunu di i nostri 13 distretti. Pigliemu tutta quella basura, è paghemu u prezzu per questu. Ma cullemu i tassi per questu, l'avemu mandatu à elli, vi dicu ancu. L'avemu mandatu è l'avemu dispostu. Eccu, vogliu annunzià à u publicu tutale ".

Dopu à u discorsu di u sindaco Seçer, Bulent Halisdemir, Capu di u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale di a Municipalità Metropolitana, hà informatu i membri di l'Assemblea nantu à u sughjettu. Halisdemir hà dettu ancu chì ci sò parechji stabilimenti industriali intornu à u dettu canali, chì l'autorità d'ispezione è di sanzione amministrativa di sti stabilimenti industriali appartene à a Direzzione Provinciale di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, è chì ùn anu micca l'autorità di ispezione. In ogni casu, spiegò ch'elli eranu implicati cù e squadre, è ch'elli pulitavanu a contaminazione quant'è ch'elli pudianu cù MESKI. U presidente Seçer hà dettu ancu; "Vogliu dì, possu chjamà à i mo mukhtars, chì si sò ancu lagnati à mè da quì; Stu tema hè discutitu in u Parlamentu. Riguardu à sta questione, u Capu di Dipartimentu di a Municipalità dice chì ùn hè micca a mo rispunsabilità di surviglià, hè in a direzzione di u Ministeru di l'Ambiente, possu sottulinà questu ? In altre parolle, i capi duverianu dumandà à u guvernatore di u distrittu o u guvernatore piuttostu chè mè. Halisdemir hà ancu nutatu chì i trattamenti in a regione sò insufficienti, chì l'OIZ hà una pianta di trattamentu di l'acqua di ogni ghjornu di circa 3 mila metri cubi, ma l'acqua residuale entrante hè di circa 5 mila metri cubi, aghjunghjendu chì questu crea un prublema. Halisdemir hà dettu ancu chì questu contamina l'acqua sotterranea è hà effetti cum'è a furmazione di pesti.

"U nostru stabilimentu di trattamentu Silifke hà fallutu grazia à Silifke OIZ"

Parlendu dopu chì un membru di l'Assemblea hà dettu chì parechji di i stabilimenti industriali in l'OSB anu datu i rifiuti, ma MESKI hà fattu una dichjarazione chì a so capacità ùn era micca abbastanza per questi stabilimenti industriali, u presidente Seçer hà dettu: "Ora, ùn sguassemu micca a capacità. , ma ùn trattanu micca i materiali chì entreranu in u nostru sistema. Stu prublema hè stata sperimentata in Silifke. Fighjate, a nostra Planta di Trattamentu di Silifke hà fallutu grazia à u Silifke OIZ "è Irfan Korkmaz, Vice Direttore Generale di MESKI, hà ancu fattu dichjarazioni nantu à u sughjettu. Mentre Korkmaz hà spiegatu chì i limiti di l'outlet di l'acqua chì esce da l'OIZ sò più altu ch'è i limiti di accettazione di MESKI è ùn hè micca adattatu, u presidente Seçer hà dettu: "Allora ùn hè micca adattatu. Se l'acqua chì esce da quì entra in u nostru sistema, crea un prublema in u nostru trattamentu. Ma se l'OSB dà questu acqua in i limiti chì vulemu in u so propiu trattamentu, pudemu piglià in u sistema. A situazione in Silifke, Tarsus Mersin OIZ ùn hè micca tutta ligata à a capacità. À u puntu di uscita, deve esse qualificazioni per entra in u nostru sistema. Perchè ci sò sustanzi chimichi, ci sò parechji sustanzi indesiderati, venenu è distruggenu u nostru sistema. Avemu sperimentatu questu dolorosamente in Silifke avà. Ùn avemu micca da fà questu, OSB farà questu investimentu. Qualunque sia a lege OSB, l'OSB deve implementà. Questu hè sottu a tutela di u Ministeru di l'Ambiente. S'ellu ùn l'avemu micca, è ancu u nostru campu di u duvere, hè digià u nostru mottu per aiutà cù un prublema supplementu. Eccu cumu guardemu e cose. Sempre chì u prublema hè risolta, ma purtendu un prublema chì appartene à un'altra istituzione è prisentallu cum'è un prublema indipendente di Mersin Metropolitan Municipality ùn hè micca l'approcciu ghjustu. Ci hè un prublema. Duvemu ancu cuntribuisce, ma ùn hè micca un prublema chì pudemu risolve per sè stessu.

"L'empatia, mette in i scarpi di quelli citadini, cù quellu odore chì ùn si pò campà quì"

Parlendu annantu à a dichjarazione di un altru membru di l'Assemblea chì ci deve esse una seria coordinazione in quantu à a suluzione di stu prublema, u presidente Seçer hà dettu: "Questa questione hè di sicuru impurtante. Dice chì ogni fabbrica in OSB hà da fà pre-trattamentu, unu. Due; Ancu s'è l'attuale ufficiale di l'OIZ da quì ùn sentenu micca i discorsi in questa Assemblea, tandu diceranu chì certe determinazioni sò state fatte annantu à noi è ascolteranu. Aghju ricivutu una nota informativa chì dice chì u trattamentu cintrali in l'OSB ùn funziona micca efficacemente. Fighjate, ogni fabbrica in OSB hà da fà un pretrattamentu. Questu deve esse verificatu. Attualmente, ci hè un prublema in u trattamentu cintrali di OSB, hè insufficiente. Altrimenti, l'acqua di trattamentu hè l'acqua finale. Amu i vostri ochji. Avemu firmatu un protocolu cù una urganizazione preziosa. Facemu u più grande investimentu ambientale di Turchia, 20 milioni di dollari. Facenu questu elli stessi. In cuuperazione cun noi. Perchè? Per ùn piglià l'acqua di terra, micca l'acqua da u bacinu di Berdan. Chì l'acqua demu, demu l'acqua di trattamentu. Mentre demu l'acqua di trattamentu à l'industria, l'anu datu à questu flussu o à u canali di drenagiu. Ma quelli chì campanu intornu à u rughjonu, veramente, empatizanu, si mettenu in i scarpi di quelli citadini, cù quellu odore chì ùn si pò campà quì ", disse. U presidente Seçer, annantu à a valutazione di un membru di l'Assemblea nantu à Silifke OSB, hà dettu: "U nostru trattamentu hà fallutu per via di i sustanzi chimichi. Facemu un novu avà. Avemu attribuitu un budgetu vicinu à 100 milioni ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*