L'Europa esige un kit di antigene rapidu Covid-19 sviluppatu in u liceu prufessiunale

L'Europa esige un kit di antigene rapidu Covid-19 sviluppatu in u liceu prufessiunale

L'Europa esige un kit di antigene rapidu Covid-19 sviluppatu in u liceu prufessiunale

Allocazione di bilanci enormi per u "kit antigenu rapidu" contr'à Kovid-19, certi paesi in Europa aspiranu à a tecnulugia sviluppata da dui licei prufessiunali affiliati à u Ministeru di l'Educazione Naziunale in Bursa. U kit di teste, chì si distingue cù u so altu rendiment, u prezzu bassu è i risultati in 15 minuti cumparatu cù i so esempi in u mondu, hè destinatu à inizià u prucessu d'esportazione quandu l'appruvazioni di u Ministeru di a Salute hè ricevutu. In cunfurmità cù e dumande di i paesi cumpresi Germania, Belgio, Kosovo è Ungheria, sò stati iniziati studii di pianificazione per esportà tutti i cumpunenti plastichi di i kit, chì u disignu di u muffa è a produzzione sò stati fatti da i prufessori è i studienti, in questi paesi.

U putere di produzzione di i licei prufessiunali cuntribuisce à l'ecunumia

U Ministeru di l'Educazione Naziunale hà mobilizatu u putere di i licei prufessiunali per a produzzione di teste cù costi di produzzione assai caru. U kit di prova di l'antigenu Kovid-19 hè pruduttu à u Liceu Anatolianu Vocazionale è Tecnicu di Bursa Mehmet Kemal Coşkunöz, è ancu in u Liceu Anatolianu Vocazionale è Tecnicu di l'Associazione di l'Esportatori di l'Industria Automobilistica, chì hè un centru di R&D.

I disinni di muffa sò preparati da i prufessori è i studienti, è i kits sò pruduciuti à un costu di un terzu di i so equivalenti in u mercatu, è sò imballati è pronti per l'usu. Inoltre, studii per a pruduzzione in massa di u kit antigenu sò stati cumpletati. L'investimenti necessarii sò stati cumpletati per pruduce 3 milioni di kit di antigene per mese in i licei prufessiunali.

U pruduttu, chì hà a caratteristica di esse l'unicu travagliu pruduttu in questu campu in Turchia, cuntinueghja sottu u nome di "BRS-CA" è u prucessu di appruvazioni di u Ministeru di a Salute cuntinueghja. Mentre l'applicazioni di teste PCR per i studienti di cuntattu è i prufessori senza vaccinati sò sempre calde per cuntinuà l'educazione in cundizioni epidemiche, u kit di teste di l'antigenu hè previstu di fà una grande cuntribuzione à l'ecunumia di u paese è di facilità l'educazione in faccia.

"Seremu capaci di gestisce i prucessi in e nostre scole assai più facilmente"

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer, in a so dichjarazione nantu à u sughjettu, hà ricurdatu i metudi applicati da parechji paesi in u mondu per cuntinuà l'educazione in faccia in i scoli è attirò l'attenzione à l'alti costi di produzzione di questi kit. Esprimendu chì anu fattu tutti l'investimenti necessarii per a produzzione di massa dopu à i studii di R&D nantu à a produzzione di kit di antigenu iniziati 3 mesi fà da e scole, Özer hà cuntinuatu: I risultati di i campioni di saliva ponu esse ottenuti in pocu di 15 minuti. Tutta a pruduzzione è l'automatizazione hè stata realizata da i nostri prufessori è studienti di u liceu prufessiunale. U costu di u kit antigenu hè ancu assai bassu cumparatu cù i so contraparti in u mercatu. Inoltre, hè stata creata a capacità di pruduce 10 milioni di kit di antigene per mese.

A prima bona nutizia di a pruduzzione hè stata data da u nostru presidente l'11 d'ottobre di u 2021. U prucessu di valutazione di a nostra applicazione à u Ministeru di a Salute Direzzione Generale di i servizii di salute cuntinueghja. Quandu u prucessu di appruvazioni hè finitu, i prufessori è i studienti in e nostre scole puderanu avà aduprà i kit di antigene chì pruduciamu ".

U kit hè previstu per esse esportatu

U Ministru Özer hà dichjaratu chì parechji paesi di l'Europa anu cunversazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale per a produzzione di u kit per a tecnulugia di "kit antigenu rapidu" contr'à Kovid-19, "Pianificamu di esportà stu kit quandu u prucessu di appruvazioni hè cumpletu. U mondu sanu attribuisce un budgetu enormi per questi kits. U putere di produzzione di i nostri licei prufessiunali cuntribuisce ancu à a nostra ecunumia ". disse.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà ricurdatu chì l'educazione in faccia in e scole hà iniziatu u 6 di settembre è hà dichjaratu chì a sicurità contru Kovid-19 in e scole serà più forte cù l'usu di kit antigenu. Özer hà dettu: "Quandu usemu u kit di teste in e scole, seremu capaci di prevene a diffusione di l'epidemie in un tempu assai più cortu. Cusì, seremu capaci di gestisce i prucessi in i nostri scoli assai più faciule. Per d 'altra banda, avemu fattu l'investimenti necessarii per aumentà a capacità di produzzione di u kit antigenu, chì dà risultati veloci. Semu in una pusizioni di pruduce 10 milioni di kit antigeni rapidi per mese. Cù i kit chì ponu esse pruduciuti in questa capacità, puderemu risponde à i nostri bisogni, è ancu esportà in paesi chì sò digià in dumanda ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*