Mitilene Izmir Cruise Expeditions Start è 3 Caravan Camps sò ghjunti à Izmir

Mitilene Izmir Cruise Expeditions Start è 3 Caravan Camps sò ghjunti à Izmir

Mitilene Izmir Cruise Expeditions Start è 3 Caravan Camps sò ghjunti à Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, Viaghjà Turchia Izmir-15. Hà assistitu à a Sessione di i Presidenti in u scopu di a Fiera è u Cungressu di u Turismu Internaziunale. Dicendu chì una fiera di questa scala dopu à a pandemia hè promettente, Soyer hà annunziatu ch'elli principianu i viaghji Midilli-Izmir in aprile 2022 è chì a prima nave da crociera ghjunghjerà in a cità u 3 di maghju. Soyer, chì hà ancu scontru cù caravane chì accendenu focu in u scopu di a TTI Outdoor Fair, hà annunziatu ch'elli custruiranu una zona di camping campervan in almenu punti 3 in a cità.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, Viaghjà Turchia Izmir-15. Hà assistitu à a Sessione di i Presidenti tenuta in parte di a Fiera è u Cungressu di u Turismu Internaziunale. Presidente di a sessione moderata da İlker Ünsever, Cunsigliu Legale Capu di l'Associazione di l'Agenzie di Viaghju Turche (TÜRSAB). Tunç Soyer Firuz Bağlıkaya, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TÜRSAB, è Mahmut Özgener, presidente di a Camera di Cummerciu di İzmir. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "Una riunione assai eccitante... Per a prima volta da u principiu di a pandemia, avemu pussutu scuntrà faccia à faccia, ochju à ochju. Cumpratori, vinditori, cummercializatori, tutte e dinamiche di u settore... A ghjente sorride. L'industria hè assai cuntenta di sta riunione. Questu hè cusì preziosu. Travel Turkey Izmir Fair hè a prima fiera di u turismu in u mondu à esse urganizata dopu una pandemia di questa scala. Hè un principiu estremamente eccitante per u 2022 per tutti noi, sia in Turchia sia in Izmir ", disse.

Soyer: "Avemu bisognu di fucalizza"

Esprimendu chì İzmir hà un grande putenziale in u campu di u turismu, u presidente Tunç Soyer"1,5 milioni di turisti ùn sò micca adattati à İzmir. Ùn hè micca accettatu. Quandu guardate e pussibilità chì hà, dite "oh vergogna, chì vergogna". Ma questu cambierà ", disse. Spieghendu chì cuminciaranu i voli Midilli-İzmir in aprile è chì a prima nave da crociera ghjunghjerà in a cità u 2022 di maghju 3, Soyer hà dettu:

"U nostru prughjettu cumuna cù Mahmut Özgener, presidente di a Càmera di Cummerciu di Izmir, spergu chì puderemu fà. Sognemu una marina à mezu à Izmir, induve hè u Pier. İnciraltı hè u sognu di İzmir per 20 anni in u turismu di salute. Perchè andemu à u prucessu di nomina di l'Expo 2015 cù u tema di a salute ? Vulemu avè una identità chì si sovrappone cù İzmir. Semu cuscenti di u nostru putenziale, sapemu chì ghjunghjerà à u so scopu solu cù mente cumuna è sinergia. Sapemu ch'è no averemu successu senza spolverà è tremulu. Dopu avè vistu Travel Turkey, sò assai ottimista è sperenza. Saria una vergogna s'ellu ùn avemu micca fattu questu dopu avè vistu e facci sorridenti di i participanti. Ùn mancaremu micca l'opportunità. Inseme, ci prenderemu cura è u facemu avanti ".

"ghjornu eccitante"

Esprimendu chì u turismu in İzmir deve esse diversificatu è spargugliatu annantu à 12 mesi, u presidente di u Cunsigliu di a Camera di Cummerciu di İzmir, Mahmut Özgener, hà dettu: "Hè un ghjornu eccitante. A bellezza è l'energia di sta fiera ci hà datu tanta forza è felicità. Avemu veramente mancatu e fiere affollate. Stu interessu in a fiera riflette visualmente a perspettiva è l'aspettativa di İzmir versu u turismu. U nostru presidente hà stabilitu ugettivi impurtanti per u turisimu, è u sustenemu. Izmir ùn riceve micca ciò chì si merita da a torta turistica è u so putenziale. Per questu, avemu bisognu di agisce inseme ", disse.

L'energia di İzmir emerge

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TÜRSAB, Firuz Bağlıkaya, hà dettu: "Questa fiera in İzmir hè assai più faciule, più còmode è efficiente. Ci hè una squadra chì travaglia per una mente cumuna, scopu è scopu. Quandu a cumuna, a camera di cummerciu, a guvernatura è altri attori lucali si uniscenu, un pruduttu, un spiritu è ​​una energia sfarente emerge. Hè benefica per a regione. Continuerà à esse vistu à longu andà ", disse.

Camping caravane bona nutizia da Soyer

Presidente Tunç Soyer; Viaghjà Turchia Izmir-15. Visita di i stand à a Fiera Internaziunale di u Turismu è scontru cù i prufessiunali di u turismu sohbet hà fattu. U sindaco Soyer hà ancu scontru cù i merri di e cità chì hà cuntribuitu à unisce à a reta di Cittaslow à u stand TRNC. U presidente Soyer andò dopu à a Fiera İzmir C Hall, chì hè stata aperta in parallelu cù a Fiera Turistica, in bicicletta. U presidente Soyer, chì hà esaminatu e caravane, hà illuminatu un focu in u spaziu apertu induve ci sò circa 20 caravane chì sò ghjunti à a TTI Outdoor Fair u ghjornu prima di l'apertura. Un tempu cù i campagnoli sohbet U presidente Soyer hà dettu: "Karşıyaka Avemu compru u sanatoriu in Yamanlar. Custruiremu una zona di campeghju in caravane almenu 3 punti. Qualcosa assai tardi. Ùn vi preoccupate, custruiremu un campeghju di caravane in 2022. Cunduceremu i cunduttori di caravane in Izmir cù u festival di caravane ", disse. A bona nutizia di u presidente Soyer hè stata accolta cù applausi da i cunduttori di caravane.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*