A Nova Sezione di a Big Circle Line in u Metro di Mosca hè stata messa in serviziu

A Nova Sezione di a Big Circle Line in u Metro di Mosca hè stata messa in serviziu

A Nova Sezione di a Big Circle Line in u Metro di Mosca hè stata messa in serviziu

U presidente di a Federazione Russa Vladimir Putin (via videoconferenza) è u sindaco di Mosca Sergey Sobyanin anu apertu una sezione di a Great Circle Line di u Metro di Mosca à u sudu è à l'ouest di a cità. A seccione include i seguenti stazioni: Terekhovo, Kuntsevskaya, Davydkovo, Aminyevskaya, MichurinskyProspekt, ProspektVernadskogo, Novatorskaya, Vorontsovskaya, Zyuzino è Kakhovskaya.

Questa apertura hè un grande avvenimentu per Mosca. Dapoi u 1935, 10 stazioni sò stati aperti simultaneamente in Mosca per a prima volta. A nova seccione serà più di 21 km longu: hè ancu a sezione più longa in a storia di u Metro di Mosca.

"E novi stazioni di a Big Circle Line aumenteranu certamente significativamente l'accessibilità di u trasportu per milioni di persone di una quantità di distretti à l'ouest è à u sudu di Mosca, u viaghju diventerà più veloce, più convenientu, e linee di metro radiali si rilassanu, u ritmu di u trasportu. tutta a vita di a cità cambierà in parechji modi. "Pudemu dì senza esagerazione chì tuttu u ritmu di a vita di a cità cambierà", disse Vladimir Putin.

I 10 novi stazioni BCL aumenteranu l'accessibilità di trasportu per i residenti di i 1,4 distretti di a cità di 11 milioni di abitanti. Circa 450 mila persone averà stazioni BCL vicinu à e so case. Grazie à a nova sezione di metro, i passageri risparmianu 35-45 minuti di u tempu di viaghju ogni ghjornu. Sezioni di e linee radiali in u BCL seranu svuotate finu à u 22%, stazioni di trasferimentu cù BCL finu à u 27-60% è e strade longu u BCL finu à u 17%.

"Oghje hè un ghjornu storicu per a cità. U presidente di Russia è u sindaco di Mosca anu apertu a sezione più longa di tutta a storia di u Metro di Mosca. Oghje, a stazione Aminevskaya di u futuru Diametru Centrale di Mosca 4, chì hè cunnessu à l'anellu da un passaghju sotterraneo, hè stata ancu aperta ", hà dettu u vice-sindacu di Mosca per i trasporti Maksim Liksutov.

Novi stazioni sò stati custruiti tenendu in contu i bisogni di tutti i passageri. Queste stazioni sò dotate di ascensori è piattaforme per sedie à rotelle. I vagoni di BCL averà solu i treni Moskva-2020 più moderni. Tali treni anu una porta allargata, un accessu di vittura più largu, più connettori USB à ogni sediu, display di informazioni è touchscreens, è un sistema di disinfezione automatica di l'aria.

Big Circle Line hè u più grande prughjettu implementatu cù a participazione diretta di u sindaco di Mosca. U lanciu cumpletu di BCL hè previstu per a fine di u 2022 - principiu di u 2023, cù 31 stazioni nantu à a linea di ciclu. U lanciu cumpletu di BCL faciliterà u muvimentu di 34 milioni di citadini di Mosca chì vivenu in 3,3 regioni. BCL serà a linea di loop di metro più longa in u mondu. A so lunghezza hè di 70 chilometri, 5 volte più di l'attuale Linea 3,5 (Circle Line) è un quartu di più di a linea di Pechino (Line 10) - u capu mundiale in lunghezza finu à avà.

U sindaco di Mosca Sergey Sobyanin hà ricurdatu chì a Big Circle Line hè un prughjettu impurtante per u sviluppu di u centru di trasportu cintrali di u paese. Oghje, circa 60 per centu di tutti i passageri russi passanu per a capitale. BCL hà da pudè cumminà tutte e rotte di passageri.

"Serà pussibule attraversà 44 direzioni diverse da a BCL. Quessi sò e ferrovie di trasportu, MCC è MCD, è e direzzione radiale di u metro. In altre parolle, hè precisamente stu prughjettu chjave chì, inseme à u MCC, hè in realtà u novu quadru di supportu di tuttu u sistema di trasportu di Mosca è u centru di trasportu di Mosca. "Hè u più duru è u più dumandatu", hà dettu u sindaco di Mosca. Hà aghjustatu ancu chì u prugettu era assai difficiule perchè una nova cità sotterranea hè stata custruita sottu Mosca è cuntinueghja à esse custruitu. A Metro di Mosca custruirà un totale di 150 chilometri di tunnel.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*