Grazie Visita da Moto Couriers à IETT

Grazie Visita da Moto Couriers à IETT

Grazie Visita da Moto Couriers à IETT

L'eroi di l'imaghjini di sulidarità, chì riscaldava u core di tutti, si sò riuniti. I corrieri di moto anu pagatu una visita di ringraziu à i cunduttori di metrobus chì anu creatu un scudo di prutezzione in a severa regione sud-est è li hà permessu di passà sopra u ponte.

U severu sud-ovest sperimentatu in Istanbul u 30 di nuvembre hà avutu un impattu negativu in a vita è u trafficu. 4 persone anu persu a vita in u disastru chì hà distruttu i tetti è l'arburi è hà sbulicatu i camioni. Un avvenimentu rialzante ligatu à a tempesta, in u quali sviluppi tristi sò accaduti, hè statu sperimentatu nantu à u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu.

I currieri moto, chì ùn pudianu attraversà u ponte per via di u ventu forte, sò stati chjappi à l'entrata di u ponte. I 2 metrobus di IETT anu pigliatu i currieri di moto in mezu à elli cù a guida di a polizia di u trafficu. Creendu un corridore drittu contr'à u ventu, i currieri sò stati scuditi è puderanu attraversà u ponte in modu sicuru.

Sti imaghjini di sulidarità cuminciaru à esse guardati cun admirazione in tuttu u paese. U video, chì hà fattu surrisu i citadini, hè statu spartutu decine di millaie di volte nantu à e social media. I ghjurnali è i TV anu purtatu u sughjettu à e so nutizie, l'entrevista sò stati fatti cù l'eroi di l'avvenimentu.

Dopu à quella scena commovente, un gruppu di moto courier visitò a Stazione Metrobus di Zincirlikuyu cù fiori in manu. I currieri strinsenu a manu cù i cunduttori di Metrobus unu à unu, prisintò i so fiori è li ringraziavanu per a pratica esemplare. I cunduttori di Metrobus anu ancu dichjaratu ch'elli dimustranu in permanenza sta sulidarità è manifestanu a so satisfaczione per a visita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*