U nostru mottu hè "Trasportu ferroviariu senza barriere".

U nostru mottu hè "Trasportu ferroviariu senza barriere".
U nostru mottu hè "Trasportu ferroviariu senza barriere".

Cunsiderendu chì circa u 15 per centu di a pupulazione di u mondu è u 13 per centu di a pupulazione di u nostru paese hè custituitu da persone cù disabilità è mobilità limitata, l'impurtanza di utilizà u dirittu di trasportu, chì hè unu di i nostri bisogni più basi, da i nostri citadini disabili in u nostru paese. u modu più còmuda, ecunomica è còmuda hè capitu.

Servindu milioni di passageri ogni ghjornu nantu à i treni d'alta velocità, a linea principale è i treni regiunale, è ancu in Marmaray è Başkentray, simu una di l'istituzioni chì serve i passageri più disabili in u sistema di trasportu cum'è a Direzzione Generale di TCDD Taşımacılık AŞ.
In u scopu di i studii "Trasportu senza barriere per tutti" iniziati sottu a guida di u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, cuntinuemu à fà travaglii assai boni per sguassà l'ostaculi in u trasportu ferroviariu.

Cù l'obiettivu di u "Trasportu Ferroviariu Senza Barriere", aumentemu a qualità di u nostru serviziu, tenendu in contu i bisogni di tutti i nostri treni, mentre arrangiamu tutti i nostri treni secondu e so bisogni in modu chì i citadini disabilità è disabilità di mobilità ponu viaghjà in u u megliu modu pussibule.

Cù l'applicazione "Orange Table", ùn lascemu micca solu i citadini disabilità è di mobilità ristretta da u principiu à a fine di u viaghju, è li sustenemu sempre cù e nostre squadre in stazioni è stazioni.

Di novu, in più di u sistema di adesione furnitu à i passageri disabili, assicuremu chì uttenenu i so biglietti in pocu tempu, cù cabine di pedaggio per disabili è u nostru staffu furmatu in lingua di i segni in queste cabine di pedaggio è call center.

Cum'è a Direzzione Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, chì hà u più altu numeru di impieghi è di passageri disabili, cuntinuemu à travaglià per ghjunghje u nostru scopu di "Trasportu Senza Barriere per Tutti".

U 3 Dicembre, Ghjornu Internaziunale di e Persone cù Disabilità, aghju dichjaratu una volta di più chì stamu da i nostri citadini disabili è di i nostri amichi di a ferrovia, è offre u mo amore.

Hasan Pezuk
Direttore Generale di TCDD Tasimacilik AS

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*