MUSIAD hà annunziatu u so Manifestu Climaticu à Visionary'21

MUSIAD hà annunziatu u so Manifestu Climaticu à Visionary'21
MUSIAD hà annunziatu u so Manifestu Climaticu à Visionary'21

U Summit Visionary'21, urganizatu da l'Associazione Industriali Indipendenti è Imprenditori (MUSIAD), hà fattu in u Centru di Cungressu Haliç. À l'avvenimentu, MUSIAD hà dumandatu à u mondu cummerciale à luttà contra a crisa climatica cù u tìtulu di "Fà una Differenza à u Clima" è hà annunziatu u Manifestu Climaticu di 10 punti, chì hè una guida nantu à u cambiamentu climaticu.

MÜSİAD Vizyoner'21, chì u titulu di u summit hè statu determinatu cum'è "Fà a Differenza", copre parechje tematiche da a crisa climatica à a trasformazione digitale è l'ecosistema di l'imprenditori cù sottotitoli di "Fate A Differenza Digitale", "Fate A Differenza In Climate", "Ricunnosce. Iniziativa" è "Fate A Differenza". Vizyoner'21 hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di a trasfurmazioni di l'energia sustinibili è rinnuvevuli per una ecunumia più forte è più sustenibile cù u tìtulu di "Fà una Differenza à u Clima".

Invitendu u mondu di l'affari à luttà contru à a crisa climatica in tuttu dicendu "Notate u Clima", MUSIAD hà prumuvutu "Energia Rinnovabile Sostenibile", "Projezzione di Carburanti Verdi", "Emissioni Basse di Carboniu o Pruduzzione Energetica Zero", "Ecunumia Circular", ". Digitalizazione di l'Energia" è "Parigi". Hà attiratu l'attenzione à i tituli di "Politiche Adatta per a Trasformazione Industriale per l'Accordu Climaticu" è hà annunziatu u Manifestu Climaticu.

Erkan Gül, Chief Executive Officer di MUSIAD Vizyoner'21, hà dettu: "Cum'è MUSIAD, simu cuscenti di e nostre responsabilità. Pudemu a nostra firma sottu à u nostru manifestu per mira à trasfurmazioni di energia sustinibili è rinnuvevuli. U nostru Cunsigliu di Settore di l'Energia è di l'Ambiente, chì face parte di a nostra urganizazione, è u nostru Cunsigliu Consultivu, chì hè custituitu da accademichi rispettati, anu finitu u so travagliu ".

Mahmut Asmalı, presidente di MUSIAD: "U futuru di u clima mundiale hè più impurtante chè l'interessi di uni pochi di paesi"

In u Cunsigliu Cunsigliu, unu di l'accademici rispettati di Turchia, Prof. Dr. Kerem Alkin, Dr. Sohbet Karbuz, Prof. Dr. İsmail Ekmekçi è Dr. Dichjarà chì Cihad Terzioğlu era implicatu, u presidente di MUSIAD, Mahmut Asmalı, hà dettu à Vizyoner'21: "Sfurtunatamente, u nostru paese perde e so 4 stagioni ghjornu per ghjornu, un tornatu pò esce in u centru di Istanbul o a neve pò cascà in Antalya in una situazione senza precedente. modu.. In corta, i climi cambianu, u riscaldamentu glubale affetta a nostra vita. MUSIAD crede chì ogni criatura chì hè stata creata hà u dirittu à una vita di qualità è ghjustu, è chì l'avvene di u clima di u mondu hè più impurtante chè l'interessi di uni pochi di paesi. Dichjara chì hà da piglià ogni tipu di passi per prutege u mondu, chì hè affidatu à l'umanità per via di i so principii è credenze, è chì hà da aduprà tuttu u so putere à u livellu internaziunale per esse a voce di a majuranza silenziu in u mondu. . MUSIAD sustene a pulitica di u cambiamentu climaticu glubale, chì pensa à limità a temperatura media di a superficia glubale à + 1,5 ° C, à a cundizione chì hè appiicata equamente è uguali à tutti i paesi di u mondu, furnisce una transizione à un futuru sustenibile. Dichjara chì serà u pioniere di a trasfurmazioni in i seguenti temi per preparà i so più di 11.000 XNUMX membri per stu prucessu è assume un rolu in a pulitica climatica di Turchia ".

Esprimendu chì sò pronti à scuntrà è à cooperà cù tutti quelli chì u denominatore cumunu hè di pruduce benefiziu per l'umanità, per a prutezzione di u mondu è l'equilibriu climaticu, chì hè u dirittu di tutti i zitelli di u mondu, Asmalı hà dettu à u mondu cummerciale, "Avemu cura di a fiducia cunniscendu e nostre rispunsabilità".

U Manifestu Climaticu di 10 punti publicatu da MUSIAD hè u seguente:

Sustemu l'usu crescente di l'energia rinnuvevule in modu sustenibile, è dichjaremu chì andemu in a strada di emissioni nette zero pruduciendu energia verde in a nostra sede.

Travaglieremu in l'ecosistema MUSIAD per sviluppà l'idrogenu verde, batterie di nova generazione, cattura di carbone è tecnulugia di gas rinnuvevuli.

Dichjaremu chì cù l'ecunumia circular, un rifiutu industriale serà una materia prima o energia per un altru, aumentendu a simbiosi industriale è sustenemu cù i nostri membri in a transizione à a pruduzzione verde in e Zone Industriali Organizzate.

Dichjaremu chì realiceremu studii di sensibilizazione per i nostri industriali per l'efficienza energetica è u risparmiu energeticu, è dichjaremu chì sustenemu a creazione di una basa di dati di efficienza energetica.

Dichjaremu chì sustenemu ogni tipu di studii nantu à l'alternative à l'irrigazione di inundazioni in l'agricultura è l'usu ciclicu di l'acqua in l'industria per l'usu efficiente di e risorse d'acqua in diminuzione di Turchia.

Sostenemu a pulitica zero waste è dichjarà chì MUSIAD informarà in permanenza i so membri nantu à l'effetti di u cambiamentu climaticu, è hà da piglià l'azzione per evaluà ogni urganizazione è attività non governamentale ch'ellu duverà in termini di emissioni di carbonu.

Essendu cuscenti di l'impurtanza crescente di a diplomazia di u clima per u nostru paese cù u prucessu di u cambiamentu climaticu, dichjaremu chì sustenemu ogni travagliu da esse fattu da u nostru guvernu per u sviluppu di a nostra diplomazia climatica in tutte e plataforme straniere è domestiche di MUSIAD.

Esigemu chì u Sistema di Cummerciu di Emissioni in Turchia sia stabilitu cù una infrastruttura adatta à e cundizioni.

Videmu chì milioni di persone pò avè da lascià i so lochi è diventà rifuggiati climatichi, è dichjaremu chì avemu da fà studii di rifuggiati climatichi cù a missione internaziunale di MUSIAD.

Esigemu una pulitica statale basata nantu à i valori di MUSIAD per riduce u gastru alimentari globale finu à u 30% in u mondu, è dichjaremu chì daremu un sustegnu incondizionatu à a pulitica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*