Misura di Sicurezza à u Muru di Ritenimentu Colapsatu in Narlıdere

Misura di Sicurezza à u Muru di Ritenimentu Colapsatu in Narlıdere

Misura di Sicurezza à u Muru di Ritenimentu Colapsatu in Narlıdere

A Municipalità Metropolitana di Izmir hè stata allarmata per u muru di contenimentu trà dui edifici in Narlıdere, chì hè colapsatu cù l'effettu di a precipitazione. E squadre metropolitane chì travaglianu in a regione anu realizatu un travagliu di cimentu spartu in a zona induve u colapsu hè accadutu per prevene sfondate prima di e piogge previste è per assicurà a sicurità di i dui edifici.

A municipalità metropolitana di Izmir hè intervenuta in u muru di contenimentu chì hè colapsatu in Narlıdere cù l'effettu di e piogge forti continue a settimana passata. Dopu l'incidentu chì hè accadutu in Narlıdere 8nd İnönü Mahallesi Özkarakya Caddesi à 18.00 eri (mercuri 2 dicembre), 88 appartamenti sò stati evacuati per assicurà a sicurità di i citadini. E squadre affiliate à u Dipartimentu di l'Affari di Scienze di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu ancu mobilizatu per assicurà a sicurità in a zona.

Travagliu di cemento per a sicurità di l'edificazione

Malgradu l'avvertimentu di a Direzzione Regiunale di Meteorulugia chì l'effetti di a precipitazione aumentanu, e squadre cuminciaru à travaglià in a zona induve u muru hè statu demolitu per prevene eventuali sfondate in a regione. Prima, u pavimentu in l'area di u muru di contenimentu colapsatu hè stata livellata è poi cuperta cù un spruzzo di cemento rapidu. Cusì, u cuntattu di u tarrenu cù l'aria è l'acqua di piova hè statu impeditu è ​​e precauzioni sò state pigliate contr'à u pussibule risicu di colapsu.

Assicurà a sicurità

Özgür Ozan Yılmaz, Capu di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì seguita i travaglii in a regione, hà datu infurmazioni nantu à i prucessi in corso. Yılmaz hà dettu: "Dapoi ieri sera, misure di sicurezza sò state pigliate in quantu à l'evacuazione di l'edificazioni. À u primu stadiu, ùn ci hè micca un prublema strutturale in l'edificazioni in u mumentu. Nisuna crepe o danni dovuti à slipping. Ma cù u pensamentu chì, se u sliding cuntinueghja, pò esse periculu in l'edifizii, avemu principiatu u travagliu di shotcrete, chì chjamemu 'shutgrid', in l'area induve si trova u muru di sustegnu colapsante. Questu hè statu fattu per impedisce temporaneamente l'escursione di a terra. Tagliamu u cuntattu di a terra cù l'aria è pigliate una precauzione di salvezza. A nostra cumuna prepararà un prughjettu per stu locu, è dopu seranu fatti i studii necessarii. U situ Narkent serà assicuratu ".

E squadre di u Dipartimentu di l'Affari di Scienze anu finitu u travagliu travagliendu finu à l'ora di notte.

Appena u Dipartimentu di i Servizii Suciali hà ricevutu a nutizia di u colapsu di u muru di sustegnu, si n'andò in a regione è si spostò cù i citadini. A zuppa calda, u tè è l'alimentariu sò stati distribuiti in tutta a notte è oghje. Inoltre, 10 persone chì ùn anu micca un locu per andà sò stati ospitati in l'hotel chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà cuntrattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*