A Roadmap di u Prughjettu Ur-Ge di Trasformazione Verde in u Settore di l'Automobilistiche hè Disegnata

A Roadmap di u Prughjettu Ur-Ge di Trasformazione Verde in u Settore di l'Automobilistiche hè Disegnata

A Roadmap di u Prughjettu Ur-Ge di Trasformazione Verde in u Settore di l'Automobilistiche hè Disegnata

In u scopu di u prughjettu Ur-Ge "Trasformazione Verde in u Settore Automobilistico", chì hè statu implementatu da l'Associazione di l'Esportatori di l'Industria Automobilistica Uludağ (OIB) per sensibilizà i so membri, chì esportanu circa 70 per centu di e so esportazioni à u paese. Unione Europea, contru à i novi rigulamenti da esse purtati da l'Acordu Verdi Europeu è sustinutu da u Ministeru di u Cummerciu. A riunione di kick off d'analisi hè stata.

U presidente di u Cunsigliu di l'OIB, Baran Çelik, hà enfatizatu chì anu implementatu u primu prughjettu Ur-Ge in u settore nantu à a sustenibilità è a riduzione di l'emissioni di carbonu, è hà dettu: "Cum'è l'Unione, assumemu a responsabilità. U nostru prughjettu, chì duverà circa trè anni, costarà circa 5 milioni di lire. Cum'è l'Unione, copremu 15 per centu di stu costu, vale à dì circa 750 mila lire. U nostru statu sustene ancu u prugettu à una tarifa di 75 per centu. E nostre cumpagnie chì participanu à u prugettu riceveranu servizii di cunsulenza prufessiunale nantu à u rispettu di l'Acordu Verdi paghendu solu u 10 per centu di u costu ".

L'Associazione di l'Esportatori di l'Industria Automobilistica Uludağ (OIB) cuntinueghja à guidà i so membri chì operanu in l'industria di l'automobile, chì hè stata u settore principale di l'esportazioni turche per 15 anni consecutivi.

L'OIB, chì hà implementatu un novu prughjettu per sensibilizà i so membri, chì esportanu circa 70 per centu di e so esportazioni à l'Unione Europea, contru à i novi rigulamenti da esse purtati da u Green Deal Europeu, hà da scopu di affruntà l'effetti negativi u Regolamentu Border Carbon, chì serà implementatu in u quadru di u Green Deal Europeu, cù u prughjettu Ur-Ge "Trasformazione Verde in u Settore Automotive".

A riunione di a roadmap di l'analisi di i bisogni di u prughjettu Ur-Ge "Trasformazione Verde in u settore di l'automobile", chì hè stata sustinuta da u Ministeru di u Cummerciu è chì era u primu in u so settore, hè stata tenuta in u bastimentu Union.

I rapprisentanti di l'imprese chì participanu à u prughjettu anu assistitu à a riunione di kick-off presiduta da u Manager di Branch Implementation Project UIB Sevcan Özkök.

Baran Çelik, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di OİB, hà assistitu à a riunione per videoconferenza è hà fattu un discorsu di apertura.

Çelik hà dichjaratu chì dopu à a dichjarazione di l'Acordu Verde di l'UE, micca solu l'imprese chì producenu in i paesi membri di l'UE, ma ancu i pruduttori di i paesi cù i quali l'UE cummercia anu da cumpiendu l'obligazioni di u Green Deal, cù l'intruduzioni di u " Border Carbon Regulation Mechanism ", apprussimatamente 70 per centu di e so esportazioni seranu ridotti. Cum'è l'industria di l'automobile turca, chì face u so primu muvimentu in i paesi di l'UE, avemu da affruntà un novu costu chì chjamemu "tassa di carbone". Sicondu u New Climate Regime Report from the Lens of Economic Indicators, publicatu da TÜSİAD in 2020, dopu à u prezzu di emissioni di carbonu previstu per esse implementatu cum'è 50 euro per tonnellata cù l'intruduzioni di u Carbon à u Regolamentu di Cunfini, a perdita di rivenutu tutale di a nostra industria di l'automobile hè prevista per esse 233 milioni d'euros, chì significa chì e nostre esportazioni totali à l'UE, currisponde à circa 1 per centu ", disse.

75 PERCENT SUPPORT DA U MINISTERIU DI COMMERCE

Rimarchendu chì cum'è i prezzi di emissioni di carbonu per tonnellata aumentanu, a perdita di l'esportazioni pò aumentà, u presidente Çelik hà cuntinuatu cusì:

"U scopu di u nostru prughjettu hè; per fà a nostra parte sia per sensibilizà i nostri esportatori contr'à i passivi è i costi supplementari è per aiutà à piglià e precauzioni necessarie, è per lascià un lascito mundiale vivable à e generazioni future cù a cuscenza di a rispunsabilità suciale. A nostra Associazione hà ancu pigliatu a rispunsabilità di stu prughjettu, chì hè u primu prughjettu Ur-Ge in u settore nantu à a sustenibilità è a riduzione di emissioni di carbonu. U nostru prughjettu, chì durà trè anni, costarà circa 5 milioni di lire. Cum'è l'Unione, copremu 15 per centu di stu costu, vale à dì circa 750 mila lire. U nostru statu sustene ancu u prugettu à una tarifa di 75 per centu. Cusì, e nostre cumpagnie participanti riceveranu servizii di cunsulenza prufessiunale nantu à u rispettu di u Green Deal paghendu solu u 10 per centu di u costu ".

Dopu à u discorsu di Çelik, à a riunione di a strada di "analisi di i bisogni", chì hè a prima attività di u prughjettu Ur-Ge, u direttore di Deloitte Turkey Consulting Risk and Sustainability Services Murat Günaydın è Deloitte Turkey Risk Consulting and Sustainability Services Senior Manager Mine İzmir hà datu informazioni à e cumpagnie participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*