"Carta d'identità d'artista" hè stata data à 606 artisti, trasportatori di u patrimoniu culturale

"Carta d'identità d'artista" hè stata data à 606 artisti, trasportatori di u patrimoniu culturale
"Carta d'identità d'artista" hè stata data à 606 artisti, trasportatori di u patrimoniu culturale

U travagliu di questu annu di u Cunsigliu di Evaluazione di i Portatori di u Patrimoniu Culturale Immateriale, urganizatu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, hè statu finitu. À a riunione di u Cunsigliu tenuta sottu a coordinazione di a Direzzione Generale di Ricerca è Educazione di u Ministeru, i maestri 606 anu u dirittu di riceve una "Carta d'identità d'artista".

E riunioni di quist'annu di u Cunsigliu per a Valutazione di i Portatori di u Patrimoniu Culturale Immateriale, chì sò tenute ogni annu per sustene l'arti tradiziunali è l'artisti, per furmà novi maestri, per aumentà a pruduzzione è a visibilità di l'arti tradiziunali è per ghjunghje à grande masse, sò state. compie.

U cumitatu di valutazione, custituitu da accademichi, esperti è portatori di u patrimoniu, hà valutatu centinaie d'artisti in parechji campi da l'artisgianatu tradiziunale à l'arti decorativi turchi, da a musica à u teatru tradiziunale, da a tradizione di pueti à a literatura.

In u risultatu di e valutazioni, hè statu decisu di dà una Carta di Introduzione à l'Artista à 606 maestri chì anu una cunniscenza tradiziunale è storica di l'arti chì eseguinu, anu righjuntu una certa maturità in u so campu, è ponu applicà tecniche novi in ​​quantu à l'arti chì eseguinu. senza rompe cù a tradizione.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u Direttore Generale di Ricerca è Educazione, Okan İbiş, hà dichjaratu ch'elli anu datu Carte d'Identificazione di Artisti à 4 artisti chì sò competenti in i so campi è soddisfanu certe cundizioni in tutta a Turchia. Ellu hà dichjaratu chì u numeru d'artisti registrati à u Centru d'Infurmazione è Documentazione di a Cultura Folk hà aumentatu à 376 606, cù 4 artisti aghjustati com'è u risultatu di u travagliu di cumitatu finitu questu annu.

L'artisti chì sò in periculu d'estinzione cù i cambiamenti radicali è rapidi purtati da l'età di l'industrializazione, a mudernizazione, a mundialisazione, a cultura di u cunsumu è a tecnulugia sò sustinuti da mandà à manifestazioni cum'è mostre, festivals è ghjorni culturali in u paese è à l'esteru. essendu introduttu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*