Chì ghjè l'Alarma di Sensibilità E di u Ventilatore Meccanicu Puritan Bennett 560?

Chì ghjè l'Alarma di Sensibilità E di u Ventilatore Meccanicu Puritan Bennett 560?
Chì ghjè l'Alarma di Sensibilità E di u Ventilatore Meccanicu Puritan Bennett 560?

I ventilatori meccanichi sò dispusitivi medichi utilizati per furnisce un supportu respiratoriu in i casi induve i pazienti anu prublemi respiratorii severi. Sti dispusitivi hannu tanti modi è paràmetri. I paràmetri respiratorii necessarii sò stabiliti è u dispusitivu hè cunnessu à u paziente. Questa cunnessione pò esse per via di un tubu endotracheale, cannula di tracheostomia, o maschera in faccia. Se u ventilatore meccanicu realiza una applicazione fora di i paràmetri stabiliti, a vita di u paci pò esse in periculu. Per quessa, i dispusitivi sò pruduciuti per travaglià precisamente è senza errore. Cusì, u sustegnu respiratoriu pò esse furnitu senza alcuna deviazione da i valori stabiliti. I sensori di l'aria utilizati in i dispositi sò ancu assai sensibili è di alta qualità. Ancu s'ellu furnisce un grande vantaghju in quantu à a salute, pò ancu causà altri prublemi. Ci ponu esse qualchi prublemi, in particulare in i ventilatori meccanichi domestici. Per esempiu, l'utilizatori di u ventilatore meccanicu Puritan Bennett 560 sò più probabili di avè scontru l'"alarma di sensibilità e". Questa alarme ùn rapprisenta micca un risicu maiò per a salute di u paci. Ancu s'è u dispusitivu dà una alarme, u ciculu di respirazione cuntinueghja nurmale. In ogni casu, hè necessariu di risolve i prublemi chì causanu l'alarma è silenziu u sonu di l'alarma, perchè pò disturbà u paziente è l'assistenti.

I ventilatori meccanici domestici sò custituiti da parti cum'è carcassa, batteria, carta elettronica, sensore, valvola è turbina. U dispusitivu hè amministratu da a carta elettronica. A carta elettronica dà i cumandamenti necessarii à u mutore di turbina per pruduce aria compressa. A pressione è a quantità di l'aria per esse appiicata à u paci sò cuntrullati da sensori è valvule. I valori di l'aria chì vanu à u paziente sò misurati è affissati nantu à u screnu di u dispusitivu. Certi ventilatori meccanichi ponu misurà u voluminu di l'aria chì abbanduneghja u paziente cù u voluminu di l'aria chì entra in u paziente. Siccomu e misurazioni di u respiru chì esce da u paci sò affettati da fatturi esterni, i dispositi tendenu à dà più alarmi durante a fase di espirazione. L'alarma di sensibilità E appare ancu in questu prucessu. Di solitu, hè un prublema cù u circuitu di respirazione (mangu). U dispusitivu pò spessu dà una alarme di e-sensibilità quandu i tubi di respirazione sò irregulari è aggrovigliati. Per impediscenu questu, deve esse assicuratu chì u circuitu di respirazione si ferma bè. U dispusitivu dà sta alarme per circa 10-15 minuti è ferma. Tuttavia, se l'alarma dura più di 15 minuti, a calibrazione di u circuitu deve esse realizatu. Hè ancu osservatu chì l'alarma hè firmata quandu a ventilazione hè firmata è riavviata.

Chì ghjè l'alarma di sensibilità E di u Puritan Bennett Mechanical Ventilator

Dopu qualchì tempu dopu avè spegnetu è accesu u dispusitivu, l'alarma di sensibilità pò esse torna. Questu ùn pò micca furnisce una suluzione definitiva. U prublema deve esse risolta à longu andà cù a calibrazione di u circuitu. A calibrazione di u circuitu pò esse fatta da u menù di u dispusitivu. Ci hè circa 3-4 minuti. Siccomu hè necessariu di separà u dispusitivu da u paci durante stu prucessu, u supportu respiratoriu manuale deve esse furnitu cù un dispositivu di spare o un set di resuscitatore (ambu). A calibrazione di u circuitu hà una tecnica speciale. Tuttavia, si pò esse cumpleta da applicà a tecnica dritta. Dunque, cumu si faci deve esse amparatu da i specialisti di u dispusitivu.

L'alarma di sensibilità E pò ancu accade per via di una fuga d'aria intornu à a cannula di tracheostomia. Stu prublema pò esse in l'usu di una cannula di tracheostomia senza cufflu o in i casi induve u cuff hè deflated si una cannula di tracheostomia cuffed hè aduprata. Se u prublema hè causatu da a cannula di tracheostomia, ci sò parechje suluzione. Se u paziente usa una cannula di tracheostomia senza bracciale, cambià à una cannula più grande o una cannula di tracheostomia cuffed, vale à dì ballooned, pò risolve u prublema di fuga d'aria. Se una cannula di tracheostomia cuffed hè aduprata, a cuffia deve esse inflata. Se un cambiamentu di cannula hè necessariu, questu deve esse fattu cù l'appruvazioni di u duttore di u paci.

I tecnichi mintuvati ùn pò micca furnisce una suluzione definitiva à u prublema, è u dispusitivu pò cuntinuà à dà a listessa alarme dopu un pocu tempu, ancu s'ellu hè pocu probabilità. Siccomu ùn pone micca un grande risicu per a salute, a suluzione di u prublema pò esse ritardata, ma u sonu d'alarma di u dispusitivu cuntinueghja à disturbà u paziente è i so cumpagni. Luntanu da i tecnichi di suluzione pruvisoriu, hè ancu pussibule di risolve cumplettamente u prublema. In questu sensu, hè necessariu di cercà aiutu da u duttore di u paci. U duttore pò ghjunghje à a suluzione definitiva cambiendu a sensibilità espiratoria di u dispusitivu per adattà à u paziente. Cusì, u dispusitivu pò esse stallatu per travaglià in sincronia cù u paziente. A cumpatibilità di l'apparechju cù u paziente migliurà i valori di gasu di sangue è furnisce un prucessu di cura più còmode. Inoltre, cum'è l'effetti esterni durante a fase di exhalation di u paci sò definiti à u dispusitivu, l'alarma "e-sensibilità" hè ancu eliminata. U paràmetru di a sensibilità espiratoria rapprisenta un paràmetru assai impurtante per sincronizà u dispusitivu cù u paziente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*