A Russia trova u primu investitore in l'autostrada Cina-Europa

A Russia trova u primu investitore in l'autostrada Cina-Europa

A Russia trova u primu investitore in l'autostrada Cina-Europa

U primu investitore hè statu trovu per l'autostrada Meridian, chì cunnetta l'Europa cù a Cina occidentale. Business FM hà scrittu chì u Bancu di Sviluppu Eurasiaticu hà da cuntribuisce à u finanziamentu di u prugettu per un valore di 430 miliardi di rubli ($ 5,8 miliardi).

Sicondu a nutizia, u memorandum d'intesa pertinente hè statu firmatu durante u Cungressu Eurasiaticu. A quantità chì u bancu hà impegnatu à furnisce hè vicinu à 200 miliardi di rubli. Hè statu amparatu chì cù questi soldi, hè stata pianificata di custruisce a parte di a strada in e fruntiere di Russia.

A parte russa di 2 XNUMX chilometri di a strada correrà da a Pruvincia d'Orenburg à a fruntiera cù u Kazakistan à u puntu Krasnaya Gorka à a fruntiera bielorussa.

In ogni casu, u portale di nutizie ricorda chì a cumpagnia di l'autostrada statale russa Avtodor hà ancu pensatu di custruisce una strada nantu à una strada assai vicinu à u Meridianu. U prughjettu statale di l'autostrada M-12 pretende ancu di cunnette a Cina è l'Europa.

I sperti cunsultati da u portale sò scettichi di a realizazione di u prugettu Meridian, chì hè previstu per esse pagatu. Mikhail Blinkin da a Scola Superiore di l'Ecunumia hà rimarcatu chì u statu russu ùn hà micca investitu soldi in u prugettu è hà spressu a so opinione chì ùn ci hè micca una strada di trasportu di merchenzie in u mondu chì pò esse finanziata cù pedaggi.

E fonti ufficiali informanu chì u 80% di l'opere d'espropriazione ligati à a custruzzione di a strada sò stati finiti. Tuttavia, ùn hè micca chjaru quandu a custruzzione principia.

Fonte: turkrus.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*