Pigliate azzione per una vita sana!

Pigliate azzione per una vita sana!
Pigliate azzione per una vita sana!

Inattività, chì si trova in u quartu postu trà i fatturi di risichi chì causanu a morte in u mondu; Si distingue cum'è un fattore di risicu assai impurtante in a furmazione di u cancer di u senu è di u colon, a diabetes è a malatia di u cori ischemicu.

Oghje, soprattuttu cù i sviluppi tecnologichi, u numaru d'individui inattivi aumenta ogni ghjornu. Assistente Specialista di u Dipartimentu di Medicina Fisica è Riabilitazione di l'Hospital di l'Università Vicinale. Assoc. Dr. Pembe Hare Yiğitoğlu Çeto Çeto enfatiza chì sta situazione affetta negativamente a salute di e persone, è dice chì soprattuttu i zitelli è i ghjovani passanu troppu tempu inattivu durante u ghjornu per via di televisione, internet è studià. Dichjarà chì 4 di ogni 1 adulti in u mondu ùn hè micca attivu, Assist. Assoc. Dr. Pembe Hare Yiğitoğlu Çeto hà dichjaratu chì l'inattività hè u quartu in a lista di i fatturi di risichi chì causanu a morte in u mondu sanu, è chì hè un fattore di risicu assai impurtante in a furmazione di u cancer di u senu è di u colon, a diabetes è a malatia cardiaca ischemica.

Aumentà l'attività fisica di intensità moderata cum'è caminari, ciclismo, natation

Dichjarà chì l'attività fisica hè definita cum'è ogni muvimentu di u corpu chì necessita energia è prodotta da i musculi scheletrici, Assist. Assoc. Dr. Pembe Hare Yiğitoğlu Çeto hà dettu chì l'attività realizate mentre travaglia, ghjucanu, fà i travaglii di casa è in u tempu di divertimentu sò incluse in l'ambitu di l'attività fisica ligera. Hà enfatizatu chì l'attività fisica, cum'è a caminata regulare, u ciclistu è a natazione, chì sò definite cum'è intensità moderata, anu effetti beneficii significativi nantu à a salute. Assist. Assoc. Dr. Pembe Hare Yiğitoğlu Çeto hà dettu: "Per guadagnà è mantene a salute di l'adulti, attività di resistenza di intensità moderata chì utilizanu grandi gruppi di musculi cum'è caminari, jogging, ciclismo o natation per 150 minuti à settimana, preferibile 30 minuti, 5 ghjorni à ghjornu. settimana sò cunsigliatu. Inoltre, l'esercizii di forza chì implicanu grandi gruppi di musculi in diverse parti di u corpu, 2 ghjorni à settimana, sò impurtanti in quantu à prevene è prutegge a perdita di l'osse è i tessuti musculari.

Attu per un anzianu sanu

Dichjarà chì a forza musculare aumenta cù l'attività fisica regulare è abbastanza, Assist. Assoc. Dr. Yiğitoğlu Çeto hà dettu ancu chì cù l'attività fisica sufficiente, a resistenza aumenta, è u benessere in e malatie di u cori è respiratorii migliurà, è hà cuntinuatu cusì: "Cù attività fisica sufficiente, a densità minerale di l'osse aumenta, l'osteoporosi hè prevenuta, l'ipertensione, a malatia di u cori coronariu, ictus, diabete, pettu, colon. Risu riduciutu di cancru è depressione; u risicu di caduta hè ridutta per evità i fratture di l'anca è a spina; equilibriu energeticu è cuntrollu di pesu sò furniti. Cù l'attività fisica, l'anziane sana hè assicurata è hè destinata à creà individui anziani più attivi.

Dichjarà chì un accostu cumunitariu ma culturale chì copre diversi campi deve esse sviluppatu in ordine per aumentà l'attività fisica, Assist. Assoc. Dr. Pembe Hare Yiğitoğlu Çeto hà dichjaratu chì l'attività fisica deve esse fatta un stile di vita. Enfatizendu chì u disignu urbanu è a pianificazione urbana deve facilità l'attività fisica, Assist. Assoc. Dr. Pembe Hare Yiğitoğlu Çeto hà dichjaratu chì sta situazione deve esse sustinuta da e pulitiche di u guvernu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*