Virtual Sarikamis Commemorative Express in Memoria di l'Eroi Sarikamis

Virtual Sarikamis Commemorative Express in Memoria di l'Eroi Sarikamis

Virtual Sarikamis Commemorative Express in Memoria di l'Eroi Sarikamis

Cù a cooperazione di u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, un avvenimentu speciale hè statu preparatu in memoria di i martiri di Sarıkamış. U serviziu di treni, cunnisciutu cum'è Eastern Express, lanciarà una spedizione virtuale sottu u nome "Sarıkamış Memorial Express".

Durante a Prima Guerra Munniali, 1 mila suldati chì sò stati martirizzati in l'Operazione Sarıkamış, realizata da l'Imperu Ottumanu in u distrittu di Sarıkamış di Kars, in particulare nantu à e muntagne Allahuekber è Soğanlı trà u 22 dicembre 1914 è u 5 ghjennaghju 1915, contr'à l'armata russa. per liberà e terre occupate, serà cummemoratu cù attività.

In u scopu di l'avvenimenti di commemorazione, u serviziu di trenu, cunnisciutu cum'è "Eastern Express" in u publicu, serà realizatu in un ambiente virtuale sottu u nome "Sarıkamış Memorial Express", in cooperazione cù u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali. è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture. Serà pussibule creà un bigliettu virtuale per viaghjà cù Sarıkamış Commemorative Express.

In memoria di l'eroi di Sarıkamış, i primi dui biglietti sò stati compru da Derya Yanık, Ministru di Famiglia è Servizii Suciali, è Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture.

Cù l'avvenimentu, hè u scopu di assicurà chì i ghjovani ùn si scurdanu di i sacrifici di l'eroi chì difendenu a patria malgradu u friddu glaciale è a mancanza d'equipaggiu, per cunnetta cù i martiri sparte i biglietti virtuali chì creanu per u Sarıkamış. Commemorative Express nantu à e social media è per esse una parte di questu avvenimentu storicu, è per aumentà u livellu di cuscenza in a sucetà annantu à l'Operazione Sarıkamış.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*