Tenuta una riunione di promozione di a fiera di i scarpi è i sacchetti di Shoexpo

shoexpo scarpa è borsa riunione di promozione fiera hè stata tenuta
shoexpo scarpa è borsa riunione di promozione fiera hè stata tenuta

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà assistitu à a riunione introduttiva tenuta in Işıkkent Ayakkabıcılar Sitesi per a 2022th Shoexpo-Shoes and Bags Fair, chì si terrà in 48. Dicendu à i cummercianti di u situ, Soyer hà dettu: "Avete ghjuntu à cumpete cù u mondu in picculi buttreghi oghje. Ùn pudemu micca lascià questu senza risposta. Avemu da furnisce supportu per l'esportazione è risolve tutti i vostri prublemi ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuntinuendu à travaglià in cunfurmità cù a visione di Izmir per cresce è sviluppà l'impresa fiera, a Municipalità Metropolitana si prepara à accoglie a 16th Shoexpo-Shoes and Bags Fair trà 19-2022 March 48. Shoexpo, chì serà urganizata da Nobel Expo è İZFAŞ, ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir, in cuuperazione cù l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu, a Camera di Cummerciu di İzmir, l'Associazione di l'Industria di Calzature Egee è a Camera di i Fabbricanti di Calzature İzmir, hè stata presentata à u situ di Calzolai in Isıkkent. . U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à l'avvenimentu. Tunç Soyer, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Eser Atak è Yıldız Devran, İZFAŞ General Manager Canan Karaosmanoğlu Buyer, Nobel Expo Chairman Erhan Çelik, AYKÜSAN Işıkkent Shoemakers Site President Süleyman Özcan, prufessiunali è prufessiunali di l'industria.

Soyer: "Ùn lasceremu micca micca pagatu"

Dichjarà ch'elli risponderanu rapidamente à l'aspettattivi di i cummercianti di u situ di i Calzolai, u presidente Tunç Soyer, "Avemu messu almenu dui servizii di veiculi supplementari da Halkapınar per ghjornu. Custruiremu un kindergarten è una facilità suciale in u locu chì mostra. Cuminceremu u travagliu di asfaltu in tutte e strade da u principiu di l'annu ", disse. Dicendu chì hè fieru di i cummercianti in u situ di i Calzolai, u sindaco Soyer hà dettu: "Semu assai fieri di ciò chì avete fattu in l'esportazione. Avete ghjuntu à cumpete cù u mondu in picculi buttreghi oghje. Ùn pudemu micca lascià questu senza risposta. Cum'è a cumuna di sta cità, vi prutegemu finu à a fine. Hè per quessa chì hè cusì impurtante per esse à Shoexpo. A Municipalità Metropolitana di İzmir, İZFAŞ è a Camera di Cummerciu di İzmir farà u so megliu in questu sensu. Vi riuniteremu cù i cumitati di acquisti ", disse.

"Implementaremu un prugramma di furmazione per u sustegnu à l'esportazione"

Dichjarà chì u voluminu di u cummerciu mundiale di scarpi hè aumentatu à 160 miliardi di dollari, u presidente Soyer hà enfatizatu chì İzmir hè in un puntu assai impurtante in quantu à i scarpi è i sacchetti. Enfatizendu chì u situ di Işıkkent Shoemakers hè d'impurtanza strategica micca solu per İzmir, ma ancu per u nostru paese, Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Izmir Metropolitan Municipality Vocational Factory travaglia in partenariatu cù l'industria di i scarpi per furnisce educazione prufessiunale è impiegu. U scopu principale di a nostra fiera hè di riunisce i pruduttori di tuttu u nostru paese cù cumitati di compra è di sustene l'ecunumia di u paese. U nostru scopu principale per İzmir hè di fà i pruduttori in İzmir è a nostra regione più visibili in Shoexpo. À questu puntu, a Municipalità Metropolitana di Izmir hè decisa à sustene i nostri pruduttori in Işıkkent è à purtà stu sustegnu più cun a participazione di a fiera. Implementaremu un brevi prugramma di furmazione per u sustegnu di l'esportazione à e cumpagnie chì ùn anu micca participatu à a fiera prima è ùn anu micca sperienza in l'esportazione. Allora assicureremu chì participanu à Shoexpo sottu u paraplu di a Municipalità Metropolitana di Izmir ".

Çelik: "Questa fiera hè a toia"

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Expo Nobel, Erhan Çelik, hà dettu: "Ci hè un supportu seriu di u cumitatu di appruvisione. Vulemu chì İzmir mostrà a determinazione necessaria à a fiera. Sta fiera hè a toia, vi dumandu di prutegela ». U presidente di AYKÜSAN Işıkkent Shoemakers Site Süleyman Özcan hà dettu: "Avemu apertu à u mondu. Esportamu in parechji paesi. Cum'è İzmir, avemu fattu una longa strada. Vulemu fà Izmir u numeru unu in Europa ", disse.

Visita artighjanali

Dopu à a reunione introduttiva, u presidente Soyer hà visitatu i cummercianti è ascultò i so prublemi. AYKÜSAN hà ancu visitatu Işıkkent Shoemakers Site President Süleyman Özcan in u so uffiziu è hà ricevutu infurmazioni nantu à u settore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*