Apertura di a succursale di İzmir di l'Associazione per a Social Democrazia

Apertura di a succursale di İzmir di l'Associazione per a Social Democrazia

Apertura di a succursale di İzmir di l'Associazione per a Social Democrazia

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà assistitu à l'apertura di a Filiale Izmir di l'Associazione di Democrazia Sociale. Soyer hà dettu: "E virtù di a socialdemocrazia cuntinueghjanu à creà luce per u futuru di l'umanità cù tutte e so forza. "U tempu hè ghjuntu per u regnu di a socialdemocrazia in Turchia", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà assistitu à l'apertura di a filiale İzmir di l'Associazione di Democrazia Sociale in Alsancak. U presidente Soyer hà dettu: "A demucrazia suciale hè a più grande innovazione creata da l'umanità. A socialdemocrazia hè u più altu livellu di coesistenza in l'evoluzione umana. In e grande cità di u mondu, i suciali demucratici cuminciaru à vene à u putere di novu. I guverni populisti è autoritarii sò fora di data. E virtù di a socialdemocrazia cuntinueghjanu à creà luce per l'avvene di l'umanità cù tutte e so forza. Hè ghjuntu u tempu per u regnu di a socialdemocrazia ancu in Turchia. Hè per quessa chì simu cusì affollati è spalla à spalla in questu locu chjucu ".

"Fermerà u colapsu ecunomicu"

Ringraziendu u presidente Soyer per i so sforzi, u presidente di a succursale di İzmir di l'Associazione Socialdemucratica Cengiz Onur hà dettu: "Ci hè una ideologia chì portarà a libertà, l'ugualità, a pace è a demucrazia in stu paese, eliminà a fame è a miseria in u paese, è ferma u colapsu ecunomicu. Hè chjamatu demucrazia suciale ", disse.

Quale hè assistitu ?

Presidente di l'inaugurazione Tunç Soyer Inseme cù i deputati CHP İzmir Kani Beko è Atila Sertel, u sindaco di Konak Abdül Batur, u sindaco di Çiğli Utku Gümrükçü, u presidente provinciale di CHP İzmir Deniz Yücel, u presidente di l'Associazione Socialdemucratica İzmir Cengiz Onur, u presidente di u distrettu di CHP Karabağlar, u presidente di u distrettu di CHP Karabağlar, Meh comettu Türk i rapprisentanti di l'urganisazioni cumunitarii anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*