Stellantis è Factor Energy per Sviluppà Batterie Solid State Joint per Veiculi Elettrichi

Stellantis è Factor Energy per Sviluppà Batterie Solid State Joint per Veiculi Elettrichi
Stellantis è Factor Energy per Sviluppà Batterie Solid State Joint per Veiculi Elettrichi

Stellantis, unu di i più grandi gruppi automobilistici in u mondu, hà fattu un nome per ellu stessu cù i novi investimenti fatti da e so marche in i prudutti di i veiculi elettrici. Stellantis hà firmatu pocu tempu una cuuperazione strategica cù Factorial Energy, chì travaglia nantu à e tecnulugia di batterie di stati solidi. L'accordu copre u sviluppu di a tecnulugia di batterie d'alta tensione di Factorial. Sta tecnulugia, chì allargarà ancu più a gamma di guida di i veiculi elettrici, permette ancu di riduce i costi.

Stellantis NV (NYSE / MTA / Euronext Paris: STLA) hà annunziatu u so novu partenariatu cummerciale è investimentu strategicu cù Factorial Energy (Factorial), chì opera in tecnulugia di batterie. In questu cuntestu, Stellantis, chì hà firmatu un accordu di sviluppu cumunu cù a cumpagnia per u sviluppu di a tecnulugia di batterie d'alta tensione di Factorial, hà u scopu di piglià i so veiculi elettrichi ancu più in termini di gamma è vitezza. Annunziandu u so scopu di prisentà a prima tecnulugia di batterie à u statu solidu finu à u 2026 in u prugramma EV (Vehiculi Elettrici) chì hà urganizatu u lugliu scorsu, Stellantis hà riflettutu i so primi passi concreti cù questu accordu.

Estende a gamma di veiculi elettrici!

Factorial Energy risolve i prublemi di gamma è di sicurità chì impediscenu l'adopru di i veiculi elettrichi da e masse cù una tecnulugia di u statu solidu. A tecnulugia di a cumpagnia in questu sensu hè basatu annantu à a suluzione FEST ™ (Tecnulugia di Sistema Elettroliticu Factoriale). suluzione; Fornisce un rendimentu di cellula sicura è affidabile cù elettrodi d'alta tensione è d'alta capacità. Utilizeghja un materiale elettrolitu solidu patentatu chì scala cù cellule 40Ah chì funzionanu à a temperatura di l'ambienti. FEST ™ hè più sicuru ch'è a tecnulugia tradiziunale di lithium-ion è estende ancu a gamma di guida. Hà ancu cumpatibilità per esse facilmente integrata in l'infrastruttura di produzzione di batterie di lithium-ion esistente.

Carlos Tavares, CEO di Stellantis, hà dettu: "I nostri investimenti in Factorial è altri rinumati partenarii di batterie furniscenu a velocità è l'agilità necessaria per furnisce a tecnulugia di punta per a nostra cartera di veiculi elettrici. Iniziative cum'è questa portaranu a tecnulugia di u statu solidu à u mercatu in menu tempu è più costu-efficace ". Siyu Huang, Co-Fundatore è CEO di Factorial Energy, hà dettu: "Hè un grande onore per noi di firmà un accordu di partenariatu cù Stellantis, unu di i principali fornitori di mobilità globale chì pussede alcune di e marche automobilistiche più iconiche di u mondu. "Hè una opportunità incredibile per noi di guidà l'adopzione di u mercatu di massa di a nostra tecnulugia di batteria di u solidu pulita, efficiente è sicura".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*