Scalata in cima senza rifiuti per Uludağ Sostenibile

Scalata in cima senza rifiuti per Uludağ Sostenibile

Scalata in cima senza rifiuti per Uludağ Sostenibile

Cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana, a scalata "Senza Rifiuti per Uludağ Sostenibile" hè stata realizata da Nokta Mountaineering Sports Club sottu l'auspici di a Federazione Turca di Alpinismo.

In a prima parte di u prugramma tenuta in u scopu di l'avvenimenti di u ghjornu Internaziunale di a Montagna; Discorsi intitulati 'Zero Waste Life', 'Zero Waste Summit', 'Sustainable Zero Waste and Life in Nature' sò stati tenuti à Merinos Atatürk Culture and Cultural Center (Merinos AKKM). Mentre l'alpinista Emin Ali Kalcıoğlu firmava u so libru per i so fan, una mostra di "fotografie di muntagna premiate" hè stata aperta à l'avvenimentu induve hè statu proiettatu un cortu filmu.

Summit senza sprechi...

U secondu ghjornu di l'avvenimentu, un prugramma di scalata à a cima di Uludağ hè stata realizata. 07.00 scalatori si sò riuniti à Merinos AKKM North Gate à 124:1 dumenica matina è partianu cù i veiculi attribuiti da a Municipalità Metropolitana dopu chì a registrazione hè stata finita. Presidente di a Federazione Turca di Alpinismo Prof.Dr. in a XNUMXa Regione di l'Hotel Uludağ. Ersan Başar hà fattu un discorsu informativu è hà attiratu l'attenzione à u significatu di "Summit senza rifiuti". Dichjarà chì a pratica in quale Bursa-Uludağ hè stata scelta cum'è a regione pilota continuerà in tutte l'attività di cime è alpinismo, Başar hà enfatizatu chì l'alpinismo sustenibile è u Summit senza rifiuti sò assai più cà "lasciate a natura pulita". Dichjarà chì u prublema principali quì ùn hè micca di pruduce rifiuti, Başar hà ancu attiratu l'attenzione à a missione di l'alpinismo sustenibile è hà dichjaratu chì e novi pratiche seranu annunziate prestu.

124 alpinisti da Istanbul, Muğla, Sivas, Ankara, Rize, Erzurum, Kırıkkale è Bursa si sò arrampicati davanti à e strutture di furmazione fisica. L'alpinisti chì seguitanu a Old Jeep Road è e rotte Kapı cuntinueghjanu a salita malgradu e dure cundizioni climatichi chì anu aumentatu u so impattu. Quandu avemu ghjuntu à a cresta da a strada Kapı per andà in Rasat Düzü Mevkii, hè statu decisu di vultà in daretu perchè ci era una tempesta severa.

L'alpinisti, chì anu finitu cù successu a scalata, anu agitu in cunfurmità cù a missione "Zero Waste" è "Waste-Free Summit" è ùn anu lasciatu micca rifiuti in natura. Durante a salita, 124 buttigli di plastica, 124 noci è pacchetti di snack, 124 sacchetti di cibo è 125 tazze di bevande calde dispunibuli ùn sò micca stati lasciati cum'è rifiuti in natura.

Evaluendu u ghjornu dopu à l'attività, u presidente di u Nokta Mountaineering Sports Club, Hacer Özkalender, hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Bursa è u presidente di a Federazione Turca di Alpinismo Ersan Başar per a so cuntribuzione è u sustegnu à u "Summit Senza Rifiuti per Uludağ Sostenibile". Indicà l'impurtanza di u Cumitatu Senza Rifiuti, chì hà rializatu u so scopu, Özkalender hà dichjaratu chì l'avvenimentu hè una tappa per lascià un mondu più vivibile à e generazioni future è per cumpiendu e nostre rispunsabilità versu a muntagna è a natura. Özkalender hà dettu chì hà sparte a stessa eccitazione è felicità cù tutti l'atleti participanti in tuttu l'avvenimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*