Muğla Metropolitan Cuntinueghja à purtà i Profitti à i Produttori cù u Prughjettu Venemu à u vostru Campu

Muğla Metropolitan Cuntinueghja à purtà i Profitti à i Produttori cù u Prughjettu Venemu à u vostru Campu

Muğla Metropolitan Cuntinueghja à purtà i Profitti à i Produttori cù u Prughjettu Venemu à u vostru Campu

A municipalità metropolitana di Muğla hà aumentatu a produtividade andendu in i terreni di 780 pruduttori in u scopu di u prughjettu "Venemu à u vostru campu", chì hè statu iniziatu cù u scopu di ottene più prudutti è ingressu per i agricultori.

Ayşe Doğan, unu di i residenti di Fadıl Mahallesi chì hà benefiziu di u prugettu, hà dettu: "Avemu cuminciatu à ottene u rendimentu chì ùn avemu micca pussutu ottene in a produzzione d'alivi dapoi anni per via di u prughjettu Venemu à u vostru campu. ".

A municipalità metropolitana di Muğla, chì attribuisce una grande impurtanza à l'agricultura dapoi a so creazione in Muğla in 2014, cuntinueghja à esse cù i pruduttori da a semente à a cugliera toccu direttamente à l'attività agricula in Muğla cù u prughjettu Venemu à u vostru campu.

U rendiment di u produttu hè statu aumentatu da visità a terra di 780 pruduttori

In u scopu di u prughjettu "Venemu à u vostru campu", chì hè statu iniziatu da a Municipalità Metropolitana cù u scopu di permette à i agricultori di pruduce nantu à e so terre fertili è di vende i so prudutti, micca a so terra, finu à avà, 780 pruduttori anu. visitatu e so terre è furnia infurmazioni. I squadre, chì andavanu à a terra di i pruduttori, anu esaminatu i prudutti chì anu cultivatu nantu à e malatie, pesti è carenze di nutrienti è dete infurmazioni à i pruduttori nantu à l'aquacultura è u cuntrollu agriculu. Dopu chì i campioni di a terra sò stati pigliati da i terri visitati da e squadre, sò stati mandati à u Laboratoriu d'Analisi di l'Acqua di a Terra è di l'irrigazione per l'analisi, è sicondu i risultati, e prescrizioni di spraying è di fertilizazione d'un annu sò state create è consegnate à u pruduttori.

U pruduttore Doğan hà dettu: "Avemu cuminciatu à ottene u rendimentu chì ùn pudemu mai ottene in u scopu di u prughjettu "Venemu à u vostru campu".

Ayşe Doğan, un residente di Fadıl Mahallesi, chì hà dichjaratu chì anu applicatu à a Municipalità Metropolitana di Muğla per via di prublemi seri in a so regione, hà dettu: "Avemu trattatu cù a cultura di l'alivu in u nostru quartiere dapoi anni. Avemu dumandatu à a Municipalità Metropolitana di Muğla perchè u rendiment di e nostre olive ùn era micca regularmente. In u risultatu di a nostra applicazione, i nostri amichi in carica sò ghjunti in u nostru quartieru è anu fattu un travagliu intensu quì. In u risultatu di i studii, avemu cuminciatu à ottene u rendiment chì ùn pudemu micca ottene l'alivi in ​​l'anni precedenti. U nostru rendimentu questu annu hè assai bonu. Cum'è parte di u prughjettu Venemu à u vostru campu, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla Dr. Vogliu ringrazià assai Osman Gurun ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*