A trasferimentu di TCDD Adana Workshops hè nantu à l'Agenda di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia

A trasferimentu di TCDD Adana Workshops hè nantu à l'Agenda di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia

A trasferimentu di TCDD Adana Workshops hè nantu à l'Agenda di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia

CHP Adana Deputy è GNAT Kit Commission Member Orhan Sümer criticatu a decisione di trasfurmà l'attrezzi di vagone è locomotiva di i Ferroviari Statali in Adana à u Centru Logisticu stabilitu in Mersin Yenice è hà purtatu u prublema à l'agenda di a Gran Assemblea Nazionale Turca.

"U GUVERNAMENTE DI PALAZZI GUARDA ADANA COME UNA MAFIA DI GAMMA"

Orhan Sümer, u Guvernu di u Palazzu, hà vindutu tuttu ciò chì valenu in Adana da a storia di a Republica à l'oghje. Induve ci hè un terrenu publicu preziosu in Adana, u guvernu di u Palazzu decide immediatamente di privatizzà o di vende. Tekel Buildings, TRT Building, Sümerbank Land, Highways Building, Agricultural Lands, Ministry of Finance Facilities sò stati tutti vinduti cù questa intelligenza. A maiò parte di i terreni di Çukobirlik sò stati privatizzati. Certi sò stati venduti è un centru cummerciale hè statu custruitu. Avà, l'attellu di vagoni è locomotive di i Ferroviari Statali in Adana sò stati trasferiti à u Centru Logisticu stabilitu in Mersin Yenice. Chì ghjè u mutivu? Nimu sà. "Tuttu cum'è a mafia di prufittu vede una terra preziosa, colapsà nantu à questu, è u guvernu hà a listessa attitudine per Adana". Dittu.

"U GUVERNU IMPUTA DI DISTRUGGIU I VALORI DI ADANA"

Sümer hà dettu: "Avisemu da a tribuna parlamentaria à ogni opportunità. Pruvemu di attirà l'attenzione in e cunferenze di stampa, sfurtunatamenti ùn riceve micca risposta. Adana hè a pruvincia chì hà ricevutu u minimu investimentu trà 30 cità metropolitane. I nostri ghjovani sò avà cuminciati à scappà da e cità. Cumu dicemu chì u guvernu duveria aumentà l'investimenti in Adana è chì Adana deve diventà una porta di produzzione di novu, l'immubiliare publicu in i più belli spazii di a nostra cità hè distruttu. A parte più trista hè chì micca un unghjulu hè statu martellatu in Adana cù i rivenuti ottenuti da quì. Hè una vergogna, hè un peccatu. Hè inaccettabile chì stu approcciu ereditatu hè fattu cusì sfarente. "Hè cum'è se u guvernu di u palazzu hà prumessu di vende è distrughje tutti i valori di Adana". Dittu.

"A TEXTURA STORICA DI ADANA hè stata distrutta"

Sümer hà dettu: "Ùn hè micca pussibule di capisce l'attitudine di u guvernu versu Adana. A nostra Adana hè trattata cum'è una cità sottu occupazione nemica. Sta cità avia una struttura storica, edifici è simboli chì aghjunghjenu un valore. Ùn pudianu finisce lu in burla. Eppuru ùn ponu micca abbastanza. Chì puderia esse u scopu di trasfurmà l'attelle di i Ferroviari di u Statu altru ch'è dà à i sustenidori i terreni più preziosi ? "A parti di u prufittu è u saccheghju di l'affari, a struttura storica è a struttura di a nostra cità hè sfurtunatamenti intarrata in cimentu". Dittu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*