I disordini alimentari senza trattamentu causanu prublemi seri

I disordini alimentari senza trattamentu causanu prublemi seri

I disordini alimentari senza trattamentu causanu prublemi seri

Üsküdar University Faculty of Health Sciences Nutrition and Dietetics Department Lecturer Funda Tuncer hà spartutu infurmazione impurtante nantu à i sintomi è l'effetti di i disordini alimentari cumuni.

Dichjarà chì l'individui cù disordini alimentari ponu esse dannuti per a situazione anormali chì anu fisicu, emutivu è suciale, i sperti enfatizanu chì a perdita di pisu eccessiva pò causà prublemi di salute periculosi. I sperti indicanu chì se i disordini alimentari ùn sò micca trattati, i prublemi di salute gravi, cum'è l'indebolimentu di l'osse, a fragilità di i capelli è di l'unghie, a perdita di i musculi, a debule, a depressione cronica è l'ansietà recurrente ponu accade, è dicenu chì a psicoterapia deve esse applicata simultaneamente u so trattamentu, cù un prugramma di nutrimentu.

Üsküdar University Faculty of Health Sciences Nutrition and Dietetics Department Lecturer Funda Tuncer hà spartutu infurmazione impurtante nantu à i sintomi è l'effetti di i disordini alimentari cumuni.

I disordini alimentari afectanu a vita di ogni ghjornu

L'instructore Funda Tuncer hà dichjaratu chì i disordini alimentari sò un gruppu di malatie cronica carattarizatu da cambiamenti di cumportamentu sviluppati contr'à i pinsamenti è i sentimenti nantu à l'alimentu o u cumpurtamentu di l'alimentariu, chì portanu à un cunsumu insufficiente o eccessivo. pò esse dannatu per via di a situazione anormali in quale vivenu fisicamenti, emutivu è suciale. A causa di sta malatia, u cumpurtamentu di l'alimentariu afecta una grande parte di a vita di ogni ghjornu di l'individui. Inoltre, vale a pena nutà chì u cumpurtamentu di manghjà hè di grande impurtanza, postu chì certi gruppi di malatie ponu esse fatali è causanu dannu seriu à l'organi ". disse.

I passi necessarii deve esse pigliatu per i prudutti chì ùn anu successu

Tuncer hà dichjaratu chì i disordini alimentari sò classificati cum'è anorexia nervosa, blumia nervosa, binge eating disorder, pica, disordini alimentari senza specificazione è altri disordini alimentari secondu DSM 5, u Diagnosis Book in Mental Diseases, creatu da l'American Psychiatric Association. U gruppu di malatie chì hè u più cumuni trà u gruppu di pazienti è include sintomi mentali è prublemi fisichi serii inseme. Ellu disse è spiegò i tipi di disordini alimentari cum'è seguente:

L'anorexia nervosa hè definita cum'è una di e malatie psichiatriche più difficili da trattà. In questu gruppu di malatie, chì generalmente si trova durante l'adolescenza, l'individui anu a paura di guadagnà pesu per via di a so imagina negativa di u corpu. Per questu mutivu, pruvate di mantene slim limitendu a so ingesta di alimentazione o purghendu cumpurtamenti cum'è u digiunu, l'esercitu eccessivu o l'usu di droghe. L'anorexia nervosa hè carattarizata da un pesu corpu estremamente bassu è restrizioni dietetiche severi è un rifiutu di un pesu di corpu sanu. In questu gruppu di pazienti, ci hè una percepzione distorta di u so propiu corpu è u pesu di u corpu. Cù un pesu corpu cusì bassu, e donne cù sta malatia ùn anu micca menstruazione.

In Blumiya nervosa, i pazienti guadagnanu pesu per via di l'alimentazione eccessiva è incontrollata. In seguitu, u paziente mostra cumportamenti compensatori inappropriati cum'è vomitu, eserciziu eccessivu, è l'usu di droghe laxative o diuretiche per piantà l'aumentu di pisu. L'individui ripitennu i so cumpurtamenti di attaccu compensatori in periodi diffirenti per via di questa alimentazione incontrollata è guadagnu di pisu.

In u binge eating disorder, cum'è in blumia nervosa, l'individui perdenu u cuntrollu di u so manghjà è cunsumu quantità eccessivi di cibo. In ogni casu, i cumpurtamenti compensatori ùn si trovanu micca dopu à l'aumentu di pisu in stu gruppu di disordini alimentari.

In Pika, invece, sustanzi non nutritivi, cum'è carta, capelli, pittura, sapone, cendra, argilla sò cunsumati continuamente per almenu un mesi. Ancu s'è sta malatia hè più cumuna in i zitelli, pò esse vistu in ogni gruppu di età.

A perdita di pisu eccessiva hà cunsequenze periculose

Lecturer Funda Tuncer hà enfatizatu chì a perdita di pisu eccessiva in i malati cù disordini alimentari pò causà prublemi di salute periculosi è hà cuntinuatu cusì:

"Senza trattatu, indebolimentu di l'osse, capelli fragili è unghie, pelle secca, perdita di musculus, debule, stitichezza severa, danni cerebrali è infertilità ponu accade. In i casi più avanzati, fallimentu di l'urgani multiplici pò esse vistu è pò ancu causà a morte di l'individui. Ancu s'è u pesu di u corpu ùn hè micca assai bassu in Blumiya nervosa, e malatie cum'è l'irregularità menstruali, stitichezza, reflux, edema, disfunzioni renali, debule musculare, fatigue è disordine di u ritmu di u core pò esse scontru per a presenza di cumpurtamenti inappropriati restrittivi è compensatori. In più di i risultati fisichi, i prublemi psicologichi ponu ancu esse vistu in questi individui. Pudemu dì chì a depressione crònica, i sintomi d'ansietà recurrenti, l'addiction di l'alcohol è a sigaretta spessu accumpagnanu a malatia esistente.

Un approcciu multidisciplinariu hè necessariu in u trattamentu

Enfatizendu a necessità di un studiu interdisciplinariu chì implica psichiatri, psicologi è dietisti, è ancu endocrinologi, cardiologi, nefrologi, gastroenterologi è ortopedisti per u trattamentu di altre malatie causate da disordini alimentari, Tuncer hà dettu: "U scopu di u trattamentu in i disordini di l'alimentazione hè di u trattamentu di i disordini alimentari. purtà l'individuu à un pesu corpu sanu, per manghjà Per furnisce trattamentu per e malatie causate da u disordine di l'alimentazione, per trattà i prublemi psicologichi chì causanu u sviluppu di u disordine di l'alimentazione è per cambià i cumpurtamenti chì causanu u disordine di l'alimentazione. U scopu di a terapia nutrizionale in stu gruppu di malatie hè di cambià l'emozioni è i pinsamenti di l'individui cù disordini alimentari versu l'alimentariu. L'obiettivu principale in i malati cù disordini alimentari chì anu un pesu estremamente bassu hè di portà l'individui à un pesu di corpu sano è di rimpiazzà l'elementi nutrizionali chì sò deficienti per via di a malatia. disse.

A terapia nutrizionale è a psicoterapia deve esse applicata simultaneamente

Dichjarà chì un seguitu strettu hè furnitu cù un prugramma di nutrimentu individuale pianificatu in i disordini alimentari, Tuncer hà dettu: "In più, u cunsumu di l'alimentariu hè registratu per sviluppà comportamenti alimentari sani. Allora, l'impurtanza chì l'individuu attache à l'alimentariu hè ridutta da u cunsigliu nutrizionale è a psicoterapia. In questu cuntestu, l'educazione nutrizionale hè datu per cambià i pinsamenti di l'individui versu l'alimenti. U paziente deve riceve psicoterapia simultaneamente cù a terapia nutrizionale. Inoltre, u sustegnu di l'ambienti famigliali è suciale hè assai impurtante durante u prucessu di trattamentu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*