Conducente cunzidiratu difettu in un accidente di minibus chì hà uccisu 7 persone in Tekirdağ

U driver originale hè statu cunsideratu difettu in un incidente di minibus chì era grave per 7 persone in Tekirdağ
U driver originale hè statu cunsideratu difettu in un incidente di minibus chì era grave per 7 persone in Tekirdağ

Un rapportu d'espertu nantu à l'accidentu in u quali 4 persone anu persu a vita è 7 persone sò state ferite à u passaghju à livellu u 6 di settembre in u distrittu Ergene di Tekirdağ. Sicondu u rapportu, u cunduttore chì hà causatu l'accidentu hè statu cunsideratu cum'è culpa.

U 4 di settembre, in u distrittu Ergene di Tekirdağ, à u passaghju à livellu, in l'ora di a matina, 13 persone sò state ammazzate è 7 persone sò state ferite in l'accidentu induve u trenu di merci è u serviziu di u travagliu, in quale ci eranu 6 persone, si sò scontrati. . Una investigazione à grande scala hè stata lanciata da l'Uffiziu di u Procuratore Generale di Çorlu in quantu à l'incidentu. Prof. da l'Università Tecnica di Istanbul, Facultà di Trasportu Civile, Dipartimentu di Trasportu. Dr. Zübeyde Öztürk, Lecture Dr. Adem Faik Iyinam è u docente Dr. Un rapportu d'espertu annantu à l'accidentu catastròficu hè statu preparatu da u cumitatu di sperti cumpostu di Nurbanu Çalışkan Özüer. In u rapportu sottumessu à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Çorlu, hè statu nutatu chì u cunduttore di u veiculu, Bilal Küllü, ùn hà micca seguitu l'istruzzioni "stop" illuminata è audible in l'accidentu, è chì avia da passà dopu avè assicuratu chì u veiculu di a ferrovia ùn s'avvicinava, è chì i filmati di a camera di sicurezza di l'accidentu palesanu a culpa di u cunduttore.

Mentre pigliava dichjarazioni da i cunduttori in u scopu di u rapportu, Ali Dinç, u sicondu cunduttore di u trenu di merci, hà dichjaratu chì u cunduttore Abidin Yeşilmen hà diminuitu a velocità di u trenu è hà fattu avvirtimenti cù luci, soni è corne, ma durante a transizione. , u minibus subitu intrutu in a ferrovia da u latu drittu à traversu i barrieri, u frenu hè statu fattu in quellu tempu, ma a distanza di arrestu. Ellu disse chì l'accidentu hè accadutu perchè era insufficiente.

I piloti visti impeccabili

In a so dichjarazione in u rapportu, u primu cunduttore, Abidin Yeşilmen, hà dichjaratu chì mentre l'avvirtimenti sò attivi è tutti i veiculi aspettanu, u minibus chì prova à andà in a direzzione di Velimeşe hà attraversatu e barriere, a velocità di u trenu chì guidava era 60-65 chilometri à l'ora è ch'elli avianu culpitu u minibus perchè avianu passatu a distanza di frenu à u passaghju à livellu. In a valutazione fatta annantu à i machinisti in u rapportu, "Corlu-Çerkezköy crociera in direzzione di Kapıkule-Halkalı In cunsiderà u puntu d'impattu è a distanza di arrestu di u trenu di merci, a velocità di u trenu è a distanza di frenu sò adattati, è ùn ci sò micca difetti imputabili à i cunduttori, postu chì ùn ci hè nisuna altra precauzione chì ponu piglià per prevene l'accidentu, postu chì i cunduttori avvisanu ancu cù a sirena quand'elli si avvicinanu à u passaghju.

"Quandu aghju apertu l'ochji, aghju capitu chì aghju avutu un accidente"

U driver Bilal Küllü hà dettu in a so dichjarazione, "Çerkezköy Siccomu aghju vistu a luce verde in a direzzione di u veiculu, aghju chjappà u mo cornu per dumandà perchè i veiculi davanti à mè si fermanu ancu. Aghju cambiatu in marcia inversa è andatu sopra a diritta di a vittura è vultò à manca. Quandu aghju passatu una di e barriere è ghjuntu à a via di u trenu, ùn aghju micca vistu u trenu. Ùn aghju micca vistu a luce, ùn aghju micca intesu i soni d'avvertimentu. Quandu aghju apertu l'ochji, aghju capitu chì aghju avutu un accidente.
In u rapportu di l'espertu preparatu, l'avucati anu dettu ancu di l'accidentu, "7 persone sò morti è 6 persone sò stati feriti in l'accidentu. U cunduttore suspettatu hè in una pusizioni di vede è sente u trenu. Bilal K. hà lagnatu à l'ufficiali di a cumpagnia per quale travaglia è i pruprietarii di u veiculu chì e regule di u trafficu ùn sò micca seguitu, chì cunduce u veiculu rapidamente è chì mette in periculu u trafficu, ma sò rispunsevuli di ùn li rimette micca. L'enfasi hè stata fatta nantu à a durata. À u listessu tempu, i segni d'avvertimentu è d'avvertimentu in a regione è l'armi di barriera in a zona sò prisenti è in cundizione di travagliu, ma a brezza di l'armi di barriera permette à u veiculu di passà per a barriera chjusa è ci hè un sistema di prutezzione. ma ùn ci hè una incapacità di impedisce lu.Hè statu rimarcatu chì u cunduttore di minibus era in culpa "essenziale", è l'amministrazione lucale di a Direzzione Generale di l'Autostrade era "subordinata" perchè e linee bianche nantu à a scena eranu sfocate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*