Trasportu còmode nantu à a Strada costiera di Iznik

Trasportu còmode nantu à a Strada costiera di Iznik
Trasportu còmode nantu à a Strada costiera di Iznik

Dopu à i travaglii di ricreazione è paisaghjisticu realizati annantu à una zona di circa 135 mila metri quadrati longu a costa di Iznik in l'ultimi anni, a Municipalità Metropolitana di Bursa hà ancu finitu i travaglii di asfaltu caldu in Sahil Street per aumentà u cunfortu di u trasportu.

In Iznik, unu di i centri storici è turistici più impurtanti di Bursa, chì porta sempre e tracce di e civiltà Bitinia, Rumana, Bizantinu, Seljuk è Ottomane, a Municipalità Metropolitana cuntinueghja u so travagliu in u scopu di obiettivi di cità più vivibili. A Municipalità Metropolitana, chì hà rinnuvatu cumplettamente una zona di 3,5 mila metri quadrati nantu à a banda costiera di 135 chilometri in l'ultimi anni, hà finitu i travaglii di asfaltu caldu nantu à a strada costiera di Iznik è furnia trasportu còmode. Circa 4331 mila metri quatratu di travagliu di asfaltatu sò stati realizati nantu à a strada di 30 metri di longu.

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, chì hà esaminatu l'opere in situ, hà ricevutu informazioni da l'autorità inseme cù u deputatu di Bursa Zafer Işık, u sindaco di İznik Kağan Mehmet Usta è u vicepresidentu provinciale di u Partitu AK Ufuk Ay. U presidente Alinur Aktaş, chì hà dettu chì anu eliminatu a strata di usura per u trasportu còmode in Sahil Yolu Street, hà dettu: "In u periodu di 4 anni in Iznik, 22,2 chilometri di asfaltu caldu, 137 chilometri di rivestimentu di superficia, 194 metri quadrati di rivestimentu di parquet. , 62.847 640 metri quatrati di suministru di parquet è 53 metri di guardrails, un totale di XNUMX milioni di TL di travagliu hè statu realizatu. Ci hè più da fà. Ti pregu bona furtuna ", disse.

Scontru cù l'estremisti di a demucrazia

U presidente Alinur Aktaş, allora u diputatu Zafer Işık è u protokollu di u distrittu, si sò scontri cù i capi di Iznik. U presidente Aktaş, chì hà intesu l'opinioni è i pinsamenti di 46 muhtars unu per unu, hà pigliatu nota di e carenze è disrupzioni chì sò stati citati è hà dichjaratu chì seguiranu i sviluppi. Spieghendu chì cuntinueghjanu i so investimenti utilizendu e risorse municipali in u megliu modu, u sindaco Aktaş hà spressu chì ci sò assai più passi da fà in u campu di u turismu in quantu à Iznik. Ricordendu chì i Ghjochi Munniali Turchi di Nomadi seranu tenuti in Iznik quist'annu, u presidente Aktaş hà dichjaratu chì hè ancu una grande opportunità per Bursa per esse a Capitale Culturale di u Mondu Turcu in 2022.

U deputatu di Bursa Zafer Işık hà datu infurmazioni nantu à i travaglii realizati da u guvernu cintrali è hà enfatizatu chì Iznik, chì hè stata dichjarata una "città lenta", diventerà una marca in u campu di u turismu acquistendu più ricunniscenza in u periodu à vene.

U sindaco di Iznik, Kağan Mehmet Usta, hà enfatizatu chì i prublemi ponu esse risolti più rapidamente cù tali riunioni.

Parlendu à a riunione unu per unu, i mukhtars anu espressu e so dumande nantu à infrastruttura, asfaltu caldu, strada di terra, stagnu, cobblestone, rivestimentu di superficia, arrangiamentu di cimiteru è dumanda di materiale stabilizatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*