Viaghjà in Turchia Izmir abbraccia e civilisazioni

Viaghjà in Turchia Izmir abbraccia e civilisazioni
Viaghjà in Turchia Izmir abbraccia e civilisazioni

A fiera, chì hà fattu cù a participazione intensa di l'attori turistici naziunali è internaziunali, hà ancu ghjucatu un rolu maiò in l'introduzione di e bellezze culturali, storiche è naturali di e sette regioni di Turchia in u mondu. I principali cità inclusi in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO in u turismu culturale si sò riuniti sottu à u tettu di a 15a Fiera Turistica di Turchia Izmir.

A 2022a Fiera Turistica di Turchia di Izmir, chì hà tracciatu a mappa stradale di u turismu 15 riunendu e tendenze di u turismu mundiale in Izmir, hà lasciatu u primu ghjornu. Ci era un intensu interessu in a fiera, chì hà accoltu 500 participanti è visitatori da più di 58 paesi. Ci era ancu una intensa participazione di u protocolu di merri, camere, sindicati è urganisazioni non governamentali à a fiera, induve a participazione hè stata fatta à u livellu di u ministeru è di u guvernatore. In a fiera, chì mette in risaltu i valori di Turchia, assai destinazioni incluse in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO cù e so bellezze storiche, culturali è naturali anu avutu una forte participazione à a fiera cù i so valori unichi. I destinazioni chì anu participatu à a 15a Fiera Turistica di Turchia di Izmir cù i so guverni lucali, i rapprisentanti di u settore publicu è privatu, è i principali agenzie d'alberghi è d'investimentu di e regioni anu ricivutu marcati da i visitatori. In più di u turismu di l'estiu, a fiera permette a scuperta di e bellezze storiche, culturali è naturali in sette regioni di Turchia; Hà dimustratu à u mondu sanu chì u paese hà un putenziale turisticu chì campa in ogni stagione cù i so tipi di turismu alternativu. I destinazioni chì anu participatu à a 15a Fiera di Turchia di Izmir cù tutte e so ricchezze anu dimustratu chì e cità piuttostu chè i paesi venenu in primura in i novi tendenzi di u turismu.

A fiera riunisce tutte e ricchezze di e sette regioni di Turchia sottu à un tettu; Adana, Burdur, Balıkesir, Edirne, Eskişehir, Gaziantep, Kahramanmaraş, Karabük, Konya, Kütahya, Trabzon, Kastamonu, Amasya, Hatay, Elazığ, Çanakkale, Bursa, Sinop, Diyarbakır, Afyon, Nevşehir, Zonguldakıkes, An, Zonguldakıkes, An. Participazione à Istanbul, Muğla, Izmir è Şanlıurfa; Hè attiratu l'attenzione da i visitori lucali è stranieri. A fiera hà aumentatu u valore di a marca di tutte e cità participanti.

U sindaco di Edirne, Recep Gürkan: "Hè fantasticu esse di novu in Izmir. U mo caru amicu Tunç SoyerSemu prisenti senza quistione in tuttu ciò chì facemu. Face un travagliu assai precisu è di altu valore aghjuntu. Izmir hè digià una cità cunnisciuta in u mondu sanu è a capitale è a perla di l'Egeu. Cù questu Tunç Soyer Si apre un novu orizzonte per Izmir. Trovu questu assai preziosu. Semu invitati d'onore, quist'annu hè assai fieru. Edirne hè a seconda cità in u mondu dopu à Firenze in quantu à u numeru di munumenti storichi per metru quadru. Hè una cità cù 3200 opere registrate in una zona di 1400 decares. Havi una storia di 8300 anni. Hà accoltu parechje civilizazioni in tutta a storia. Era una cità per l'Imperu Rumanu Orientale, Bizantinu è Ottumanu. A porta di i Balcani à Turchia è Turchia à i Balcani. Per quessa, hè u puntu di scontru di e culture in quantu culturale, sociologicu, artisticu è di sicuru gastronomicu. Quandu manghjate in Edirne, ùn manghjate micca solu l'alimentu turcu. Hè una cità induve e culture è identità greca, bulgara, albanese, macedonia è bosniaca sò cusì mischiate. "Quandu visitate Edirne, visitate in realtà i Balcani è l'imperi", disse.

Gürkan hà dichjaratu chì hà trovu a fiera assai successu; "Hè assai impurtante chì hè a prima urganizazione dopu a pandemia. Ci hè una participazione assai intensa. In cunfurmità cù a cunniscenza cambiante di u turismu dopu a pandemia, l'aghjunzione di a fiera esterna hè stata assai preziosa. U turismu cumencia à diventà singulari. A fiera hà rispostu à sta necessità. A ghjente preferisce u turismu individuale cù più gruppi core. In u 1902, u Cunsigliu Municipale di Edirne avia 12 membri. 6 d'elli sò turchi, u restu sò di diversi paesi. Türkiye hè a culla di sti civilisazioni, è cusì hè Izmir. "Avà avemu da ottene un travagliu megliu inseme", disse. U sindaco di Edirne hà ancu presentatu a cintura d'oru à u direttore generale di İZFAŞ Canan Karaosmanoğlu Buyer. Gürkan hà dettu: "Presentu u cinturione d'oru datu à i lottatori di a tradizione Kırkpınar di 650 anni à Canan Hanım, u capu di lotta di a tradizione fiera".

Cappadocia Regione Turistica Infrastrutture Service Manager Levent Ak: 'Venemu da una regione unica, una di e regioni più impurtanti di u mondu, chì hà accoltu parechje civilisazioni. Hè ancu identificatu cù a Regione Egea. Assistemu à a fiera dapoi anni. Hè una di e cità principali in u turismu culturale in destinazioni in Turchia. Videmu Travel Turkey Izmir cum'è una fiera impurtante in Turchia. Cridemu chì hè assolutamente necessariu di assistisce à e fiere. Ci deve esse fieri per diversificà a prumuzione. A ghjente vole à scuntrà è rinnuvà a fiducia mutuale. Sapemu chì a ghjente guadagna assai à u puntu di scontru. Facemu un travagliu seriu in a nostra regione Cappadocia nantu à cumu pudemu fà u turismu di 12 mesi è purtà turisti di qualità per riflette i nostri prudutti è e bellezze lucali. Hè ancu una marca in u turismu culturale. Ricevemu turisti da tuttu u mondu. Ricevemu turisti da ogni locu, cuminciendu da u Giappone è finiscinu cù l'America Latina. Purtemu Kaya City à u turismu in a nostra regione Nevşehir. Un vechju centru di vita, cità. Emerge cù a furmazione di roccia. Tutti i distretti di Ürgüp Fairy Chimneys, Göreme Open Air Museum, cità sotterranee, Acı Lake è Hacı Bektaş Veli cù e so caratteristiche vulcaniche anu caratteristiche diverse. "Kayaşehir hè statu ancu inclusu in u turismu è Nevşehir hè diventatu una cità turistica in tuttu", disse.

Dichjarà chì anu cuminciatu à integrà in u turismu invernale, Levent Ak hà dettu: "Avemu stabilitu u sicondu geoparcu in Turchia dopu à Kula. Avemu stabilitu u geoparcu di Cappadocia. U cuncettu di Geopark hè un novu strumentu di prumuzione è prutezzione. Hà fattu u primu geoparcu Manisa Kula Salihli una priorità in Turchia. Semu u sicondu. Oghje, l'Organizazione Mondiale di u Turismu hà dichjaratu 75 paesi in Madrid, a capitale di Spagna, cum'è i migliori paesi turistici in u mondu, cù a participazione di 176 paesi. Hà appena annunziatu è site u primu à sente. Oghje, 2 paesi in Turchia sò intruti in a lista di i Villages Turistici Mundiali. Unu di elli hè Mustafa Paşa Village in Ürgüp distrettu di Nevşehir, è l'altru hè u distrittu Taraklı in Adapazarı. Hè chjamatu Best Village Tourism.

E cità, chì sò nantu à a lista di u patrimoniu culturale di l'UNESCO è mette in risaltu e caratteristiche storiche è geugrafiche di e so regioni, anu ricivutu marcati da i visitori di a fiera. Ci vole à sustene è sparte sti prughjetti cum'è un strumentu chì intruduce u putenziale turisticu, e bellezze storiche, culturali è naturali in u mondu. "S'ellu ùn era micca per a fiera, ùn parleremu micca di questi", disse.

İsmail Oskay, Capu di u Dipartimentu di Storia è Promozione di a Città di Antalya: "Hè una fiera chì assistemu ogni semestru. Cum'è Antalya, a capitale di u turismu, a nostra participazione à e fiere hè assai impurtante per noi. Antalya; Hè trà e prime 10 cità in u mondu in u turismu resort, chì chjamemu mare, sabbia è sole. Avemu accoltu 2019 milioni è mezzo di turisti in 16 cù a nostra capacità di alloghju è di trasportu. Quist'annu, aspittemu più di 8 milioni di turisti in uttrovi è 9 milioni di turisti à a fine di dicembre. I fieri sò impurtanti per noi perchè sò spazii induve pudemu tocca direttamente a ghjente è riunite a ghjente. A fiera hè assai impurtante cù investitori, visitori è diverse istituzioni pubbliche. Travel Turkey si migliurà ogni annu in quantu à l'innuvazione è l'innuvazione. Avemu visitatu i stand di i participanti è avemu vistu parechje innovazioni. "Truvu questi assai impurtanti in quantu à u turismu, l'urganizazione fiera è a prumuzione", disse.

Oskay hà dettu chì Antalya hà novi strategie di turismu: "U nostru sindaco metropolitanu hè pioniere in questu. Cumpetemu cù u mondu in u turismu resort. Sia in termini di qualità, innuvazione è alloghju. Antalya hà a capacità di accoglie circa 800 mila turisti per notte. Questu hè bisognu di infrastruttura è superstruttura. Semu i primi in Turchia in u turismu sportivu, u turismu alternativu è i siti storichi per purtà novi valori aghjuntu à stu paese. Enfatizemu stu aspettu di Antalya. Antalya hè una cità cù più di centu cità antichi. Semu in una pusizioni di cumpete cù u mondu per u turismu in bicicletta. Travagliemu in roccia, rafting è paracadutismo. Travagliemu dinò in a gastronomia è u turisimu religiosu. Avemu pruvatu à riflette alcuni di questi à u nostru stand. Avà e cità, micca i paesi, cumpetenu in u mondu. A participazione à a fiera hè impurtante per noi in questu rispettu. "Spergu chì serà benefica per tutti i participanti è i visitori è furnisce assai prufitti", disse.

Cemil Alp, Diputatu Provinciale di Cultura è Turismu di Diyarbakır: Diyarbakır Provincial Culture and Tourism Deputy Cemil Alp hà dichjaratu chì a so cità hè stata promossa in u mondu sanu cù a fiera Travel Turkey Izmir; "Diyarbakır, a cità più antica di a geografia di l'Anatolia è a Mesopotamia, hè una cità cù una storia chì data di 12 500 anni è chì porta e tracce di 33 civiltà. Se Diyarbakir ùn era statu cunquistatu, nè Manzikert nè Istanbul ùn sarianu stati cunquistati. A cunquista di Diyarbakir hè a presa di Malazgirt è a presa di Istanbul. Hè un locu assai riccu in quantu à u turismu religiosu. Una geugrafìa duv’ellu stava Alessandru Magnu. U ponte Diyarbakır Malabadi hè attualmente nantu à a lista temporale di l'UNESCO. I muri di 5 mila anni di Diyarbakır sò sempre in piedi è sò stati inclusi in a lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO in 2015. Ci hè u Castellu di Zerzevan è u Tempiu di Mithras, chì i scavi sò in corso. U tempiu di Mithras hà avutu una audienza di più di 2019 mila in 500. A storia, a cultura è a gastronomia di Diyarbakır sò assai ricche. Hè una cità esemplare in Turchia in termini di custruzzione è architettura. "U nostru scopu in a fiera hè di presentà e bellezze di Diyarbakır", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*