Viaghjà Turchia Izmir Fiera Turistica Apertura

Viaghjà Turchia Izmir Fiera Turistica Apertura
Viaghjà Turchia Izmir Fiera Turistica Apertura

Riunisce i prufessiunali di u turismu di tuttu u mondu in Izmir, Travel Turkey Izmir-15. A Fiera è u Cungressu di u Turismu Internaziunale hà apertu e so porte per a prima volta quist'annu simultaneamente à a TTI Outdoor - Fiera di Camping, Caravan, Outdoor è Equipment. U presidente Soyer, chì hà datu u missaghju chì anu da travaglià inseme per assicurà chì Izmir è Turchia ricevenu a parte chì meritanu da u turismu mundiale, hà dettu: "Esistemu è simu determinati à piglià a nostra parte da u mondu".

A 15th Travel Turkey Izmir-Fiera Turistica Internaziunale è Cungressu, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè stata aperta in Fair Izmir. Organizzata da İZFAŞ è TÜRSAB Fiere cù u sustegnu di a Camera di Cummerciu di İzmir, TÜRSAB, TÜROFED, Fundazione İzmir, sottu l'auspici di u Ministeru di a Cultura è u Turismu è u Ministeru di u Cummerciu, a fiera hà aghjuntu TTI Outdoor - Camping, Caravan, Outdoor è Fiera di l'equipaggiu à a so struttura quist'annu. A fiera hà riunitu i principali attori di u turismu di Turchia è di u mondu in Izmir. I tendenzi di u turismu mundiale è i valori storici è culturali di Turchia seranu presentati à a fiera, chì riuniscerà 2 espositori da 4 pruvince è 2021 paesi cù visitatori da 22 paesi trà u 5 è u 500 di dicembre di u 58.

"Inseme averemu successu"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir chì hà fattu u discorsu di apertura di a fiera Tunç Soyerattirò l'attenzione à u putenziale turisticu di Turchia è İzmir. Soyer hà dettu: "Semu stati scunfitti da i risultati ottenuti in una grotta in Dikili a settimana passata. Mentre parlemu di una storia di 8 mila 500 anni, avemu da principià avà à parlà di una storia di 14 mila anni. Vivemu in una geografia straordinaria cù u so clima è u fondu storicu. In fatti, ùn avemu micca una parte in ligna cù l'opportunità chì tuttu stu putenziale ci dà. Questu hè ciò chì simu dopu. Meritemu assai di più è inseme ci ghjunghjeremu. Cù sta fiera chì avemu urganizatu dopu à a pandemia, dicemu da Izmir è Turchia à u mondu sanu, "Esistemu è simu determinati à ottene a nostra parte di u turismu da u mondu".

"Avemu da ottene u sensu cumunu, l'armunia è a sulidarità in u turismu"

Indettendu l'impurtanza di a mente cumuna è l'armunia per aumentà u putenziale turisticu di a cità, u sindaco Soyer hà dettu: "Semu quì inseme cù tutti i nostri attori. Questa hè una riunione assai significativa è preziosa. Perchè i risultati ponu esse ottenuti solu se sta sinergia hè revelata da u travagliu inseme. Sperimu a pace è a felicità di ottene questu. Ci tocca à ottene u sensu cumunu, l'armunia è a sulidarità in u turismu più chè mai. A comparazione di Berlinu è Mosca hè stata fatta. Difatti, simu in traccia di sta fiera oghje, sopra à tuttu. Damu u missaghju à u mondu sanu chì "esistemu è ghjunghjeremu assai megliu inseme" da İzmir ", disse.

"I Turchi gridanu a so rivendicazione in u turismu da Izmir"

Ahmet Misbah Demircan, Vice Ministru di Cultura è Turismu di a Republica di Turchia, hà dettu: "Ùn ci hè micca una fiera turistica in u mondu dapoi dui anni. Ma cù sta fiera, i Turchi sò torna à gridà à u mondu chì anu una rivendicazione in u turismu da Izmir, a so cultura, a so storia è u dinamisimu. Dunque, applaude quelli chì anu cuntribuitu à sta fiera ".

"Questa fiera hè un'indicazione chì u coronavirus sparirà"

U guvernatore di İzmir, Yavuz Selim Koşger, hà dettu: "In u 2022, u turismu rinascerà in tutte e destinazioni è ghjunghjerà u puntu chì merita, cum'è in İzmir. Sempre dicemu chì Turchia è Izmir ùn sò micca à u puntu chì meritanu in u turismu. Per questu, crede chì inseme, tutti i cumpunenti mostranu unità è purteranu u nostru paese finu à u puntu chì merita ".

"Izmir è Tunç SoyerA vedemu cum'è a stella polare "

U sindaco di Edirne, Recep Gürkan, hà dettu chì u turismu hè in cerca di ricuperazione dopu à u periodu pandemicu, chì u mondu sanu hà passatu, è hà nutatu chì a ghjente hà cuminciatu à cambià a so cunniscenza di u turismu cù l'effettu di a pandemia. Dichjarà chì seguitanu da vicinu l'opere di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Gürkan hà dettu: "Amemu Izmir, a capitale di a liberazione, sia in a municipalità sia in a vita urbana, è u mo caru amicu. Tunç SoyerAvemu vistu cum'è una stella polare. Izmir è Edirne sò cità identiche in un sensu. Cù a so vita, a so cultura, a so storia, u passatu è u futuru ".

"Avemu cumbattutu una lotta superumana"

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TÜRSAB, Firuz Bağlıkaya, hà dettu: "Avemu cumbattutu una lotta superumana per u settore turisticu per sopravvive in dui anni, è cuntinuemu à fà cusì. Tutti sapemu prima di a pandemia. Quì simu ricustruendu post-pandemia. Semu entusiasti di questu. Sapemu ch’ùn parteremu micca da induv’eramu partiti in u turisimu è chì i vechji modi ùn funzionanu micca. À Travel Turkey Fair, riescimu à cresce è diventà più forte cum'è a mente cumuna di İzmir. Nove regule emergeranu in u periodu à vene. Credu chì truveremu opportunità per vede l'evoluzione in Turchia è u mondu è per accelerà u nostru travagliu per u futuru in a nostra fiera ".

Izmir hà u putenziale di diventà a capitale di u turismu

Mahmut Özgener, presidente di a Càmera di Cummerciu di Izmir, hà dettu: "Hè u tempu per a nostra fiera di diventà un avvenimentu cù destinazioni di tuttu u mondu, per esse cunsideratu indispensabile per i prufessiunali di u turismu, in breve, per esce da a so cunchiglia è diventa una di e fiere turistiche più impurtanti in u mondu. Per questu, duvemu fucalizza nantu à studii chì aumenteranu a participazione internaziunale è i cumitati di acquisti. İzmir hà u putenziale di diventà a capitale di u turismu di alta qualità è high-end, u turisimu boutique, i nomadi digitale, u turisimu culturale qualificatu è u turisimu sustenibile, è l'ecunumia verde è digitale. Hè per quessa chì apremu una altra fiera preziosa cù a nostra Fiera di Turchia İzmir.

A prima cruciera arrivata in u 2022

Yusuf Öztürk, Capu di a Filiale di İzmir di a Camera di Spedizione İMEAK, hà dettu: "Cù i cuntributi di a Municipalità Metropolitana di İzmir, a nostra prima nave da crociera ancorerà in İzmir u primu aprile di u 2022. U numaru di i turisti di crociera, chì era aumentatu à 600 mila prima, ghjunghje à u locu duverebbe esse in İzmir di novu. Da avà, pensemu chì duvemu esse ghjuntu à un puntu induve pudemu serve turisti più qualificati invece di esse un paese à pocu pressu. Per questu, i fluttuazioni di u scambiu deve esse impeditu ", disse.

Quale hè assistitu ?

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà accoltu a cerimonia di apertura tenuta in a Fiera Izmir Hall B. Tunç SoyerVice Ministru di Cultura è Turismu Ahmet Misbah Demircan, ex Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Faruk Özlü, Governatore di İzmir Yavuz Selim Koşger, Guvernatore di Diyarbakır Münir Karaloğlu, Governatore di Çanakale İlhami Aktaş, Governatore di Muğla Orhan Tavkalkes, Governatore di Balıkes Şıldak, guvernatore di Nevşehir İnci Sezer Becel, presidente di u Cunsigliu di TÜRSAB Firuz Bağlıkaya, sindaco d'onore provinciale di Edirne Recep Gürkan, deputati, vice-sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, sindaci di diverse pruvince è distretti di Turchia, sindaci di u distrittu diplomaticu İzmir rapprisentanti, camera è capi d'urganisazione non governamentali è parechji prufessiunali di u turismu.

Dui fieri inseme

A 2a Fiera Turistica di Turchia Izmir, chì hè stata aperta à i visitori prufessiunali trà u 4 è u 2021 di dicembre di u 15, accoglierà i so invitati apertamente l'ultimu ghjornu. TTI Outdoor Camping, Caravane, Barche, Outdoor and Equipment Fair serà apertu à u publicu è gratuitu u 2-5 dicembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*