L'IPC hà aumentatu più di l'aspettativi in ​​u Novembre

L'IPC hà aumentatu più di l'aspettativi in ​​u Novembre

L'IPC hà aumentatu più di l'aspettativi in ​​u Novembre

Mentre chì l'IPC hà aumentatu da 3,51% mensili in nuvembre, sopra à l'aspettattivi, l'inflazione annuale, chì era 19,89% in uttrovi, hà risuscitatu à 21,31% in nuvembre. Cusì, l'inflazione annuale hà vistu u so livellu più altu da nuvembre 2018.

Quandu i principali gruppi di spesa sò analizati, u trasportu era u gruppu chì hà aumentatu u più di 6,31% mensili per via di l'aumentu di u prezzu di carburante, mentre cuntribuiscenu 95 punti di basa à l'inflazione mensili. U gruppu di beni è servizii varii, invece, era u sicondu gruppu cù u più altu aumentu cù 5,36%. Mentre u gruppu di l'alimentariu è di e bevande non alcoliche hà aumentatu da 3,92% mensili, hà fattu a più alta cuntribuzione à l'inflazione mensile cun una cuntribuzione di 105 punti base. Ùn ci era micca un gruppu di spesa principale chì hà sperimentatu una diminuzione mensuale.

Nantu à una basa annuale, ci era un aumentu in tutti i 12 gruppi di spesa principali. U gruppu di i ristoranti è l'alberghi era u gruppu chì hà aumentatu u più, cun un incrementu annuale di 28,90%, cuntribuendu 173 punti basi à l'inflazione annuale. L'alimenti è e bevande alcoliche, chì anu u pesu più altu in a cesta di l'inflazione, eranu u sicondu gruppu chì anu aumentatu u più cun 27,11% annu annu, facendu a più alta cuntribuzione à l'inflazione annuale cù 690 punti basi.

Mentre chì l'indici di i prezzi di i pruduttori domestici (D-PPI) hà aumentatu da 5,24% in uttrovi, hà aumentatu da 9,99% in nuvembre per via di a forte depreciazione in TL. Questu hè u più altu aumentu mensile da settembre 2018. Nant'à una basa annuale, hà realizatu u più altu aumentu da aprile 54,62 cù 2002%.

Quandu analizatu secondu i quattru settori principali di l'industria, l'electricità, u gasu è u vapore eranu i settori chì anu più aumentatu cù 14,33% mensili, cuntribuiscenu 133 punti basi à u D-PPI mensuale. Mentre a fabricazione cù u pesu più altu hà aumentatu da 9,55% mensili, era u settore chì hà cuntribuitu u più à u D-PPI mensuale cù 826 punti basi.

L'electricità, u gasu è u vapore eranu i principali settori cù a più alta crescita di 72,42% annu. Mentre a fabricazione hà aumentatu da 53,24%, hà fattu a più alta cuntribuzione à u D-PPI annuale cù 4.641 punti di basa.

Mentre u CBRT hà abbassatu u tassu di pulitica à 15% in a so riunione di nuvembre, a forte deprezzamentu di TL, l'allargamentu cuntinuu di u divariu PPI-CPI, l'aumentu di i prezzi di l'oliu è di e materie prime, l'aumentu di l'alcohol è di i sigaretti, i grandi industriali è i cigarettes. Mercatu cummerciale di BOTAŞ in dicembre. Esperemu chì a tendenza à l'aumentu di l'inflazione cuntinueghja cù l'effettu di l'aumentu di u 20% in i gruppi di abbonati corporativi è i tariffi di gas naturale utilizati per a generazione di elettricità.

Per u rapportu Clicca qui

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*