Turisticu Eastern Express accoltu cù Danze Caucasian in Kars

Turisticu Eastern Express accoltu cù Danze Caucasian in Kars
Turisticu Eastern Express accoltu cù Danze Caucasian in Kars

In u scopu di e misure per luttà contra u novu tipu di epidemia di coronavirus (Kovid-19), u Touristic Eastern Express, chì hà pigliatu una pausa in marzu 2020 è hà iniziatu i so voli di novu u 15 dicembre 2021, hè ghjuntu in Kars.

I passageri Turistic Eastern Express, mandati da a Stazione di Ankara da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è accumpagnati à Elmadağ, sò in u Caucasu à l'ultima tappa dopu un viaghju di 3 ore cù una fermata di 33 ore in Erzincan, İliç è Erzurum è stata accolta da una rappresentazione di balli folcloristici.

I passageri di u Touristic Eastern Express, operatu da a Direzzione Generale di TCDD Transportation, anu dichjaratu ch'elli eranu assai felici è entusiasmati quandu u trenu, chì avia da piglià una pausa da a strada di viaghju per via di a pandemia, hè tornatu nantu à i binari. I passageri anu invitatu à tutti quelli chì anu l'uppurtunità di viaghjà nantu à l'Express Turisticu Orientale nantu à a strada Ankara-Kars, chì hè mostrata trà e quattru rotte più belle di u mondu, è hà dichjaratu chì stu maravigliu viaghju ch'elli anu cumpletu deve esse aghjuntu à a lista di cose da fà prima di more.

Nant'à a strada Kars - Ankara, u Touristic Eastern Express ghjunghjerà à Ankara fermendu circa 2 ore in Sivas-Divriği è Bostankaya.

Questa presentazione richiede JavaScript.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*