E spedizioni turistiche di l'Eastern Express sò ripartite

E spedizioni turistiche di l'Eastern Express sò ripartite

E spedizioni turistiche di l'Eastern Express sò ripartite

Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, U nostru trenu hè l'uppurtunità di scopra micca solu Kars, ma ancu Kayseri, Sivas, Erzurum è Erzincan nantu à a so strada. Offre l'uppurtunità di visità i posti turistici per i passageri di gruppi è individuali, fermandu per 3 ore ognunu in İliç è Erzurum trà Ankara è Kars, è in Erzincan, Divriği è Sivas trà Kars è Ankara. U nostru trenu porta i so passageri per scopre u patrimoniu naturali è culturale, cumpresu u Canyon Scuru, Üç Vaults, Double Minaret Madrasa, Ani Archaeological Site, Divriği Great Mosque, Gök Madrasa. Doğu Express ci offre una foto di Turchia.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu addiu à u Touristic Eastern Express, chì hà iniziatu di novu i so viaghji. Inoltre, i deputati, i direttori generali di l'urganisazioni affiliate è ligate di u Ministeru, u General Manager di TCDD Transport, Hasan Pezük, i ferroviari è i membri di a stampa anu assistitu à a ceremonia d'addiu.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà ricurdatu chì l'Express Turisticu Orientale, chì hà iniziatu di novu i so viaghji oghje, hà iniziatu à presentà in u mondu e bellezze nascoste è ricchezze di u paese in un modu assai più còmode, è hà dettu: "Da u so primu tempu. viaghju, hà fattu 368 viaghji è hà viaghjatu un totale di 483 chilometri ". disse.

"I treni ùn anu micca solu trasportatu carichi è passageri dapoi u 1856, anu purtatu ancu valori chì furniscenu unità è sulidarità"

U Ministru Karaismailoğlu, in u so discorsu à a cerimonia d'addiu di u Touristic Eastern Express, chì hà iniziatu di novu i so viaghji, hà dettu chì e ferrovie anu purtatu a storia di u dolore, a gioia, a separazione è a riunione di a nazione dapoi a stallazione di a prima ferrovia nantu à u Linea İzmir-Aydın in u 1856.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i treni ùn anu micca solu trasportu merchenzie è passageri in u periodu passatu da quelli ghjorni, ma ancu purtatu valori chì assicuranu unità è sulidarità.

Enfatizendu chì u Touristic Eastern Express, prima di tuttu, seguita i valori materiali è spirituali di u patrimoniu culturale anatolianu è cuntinueghja à viaghjà, Karaismailoğlu hà dettu: "U Touristic Eastern Express hà iniziatu à presentà e bellezze è ricchezze nascoste di u nostru paese u mondu in un modu assai più còmode. Dapoi u so primu viaghju, hà fattu 368 viaghji è copre un totale di 483 mila 920 chilometri. Migliaia di passageri di tutti i campi di a vita, da i dilettanti di a fotografia à i viaghjatori, anu viaghjatu nantu à a strada Eastern Express, chì hè stata scelta cum'è una di e prime 4 rotte di treni in u mondu da i scrittori di viaghju ". disse.

"U Touristic Eastern Express compie u so cursu di 1300 chilometri in circa 31,5 ore"

Ricordendu chì ùn anu vulsutu fà una pausa da i voli da a mità di marzu di u 2020 per via di u coronavirus chì hà affettatu u mondu, Karaismailoğlu hà dettu: "Oghje, finiscemu a tappa obbligatoria di u nostru Turistic Eastern Express. Fortunatamente, vultemu l'Orient Express Turisticu à i rails per intruduce e bellezze di u nostru paese, cù a rapidità chì avemu ottenutu in i travaglii di vaccinazione è senza trascuratà a precauzione. U Turisticu Orient Express torna in strada per ricurdà a nostra storia è a nostra cultura, è per presentà i nostri belli paesi è cità chì si sparghjenu cum'è perle in Anatolia. usatu e frasi.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'Express Turisticu Orientale, chì si estende da Ankara à Kars, hà finitu a so pista di 1300 chilometri in circa 31,5 ore, è hà nutatu chì sia i citadini è l'ospiti chì venenu in u paese sò offerti una festa unica di visita è di paesaggi.

Spieghendu chì i passageri anu avutu l'uppurtunità di vede i valori storici è culturali mentre tastà i diversi sapori di a cucina turca, Karaismailoğlu hà dettu:

"Dà l'uppurtunità à i viaghjatori di gruppi è individuali di visità i lochi turistici fermendu per 3 ore ognunu in İliç è Erzurum trà Ankara è Kars, è in Erzincan, Divriği è Sivas trà Kars è Ankara."

"U nostru trenu hè l'uppurtunità di scopra micca solu Kars, ma ancu Kayseri, Sivas, Erzurum è Erzincan nantu à a so strada. Offre l'uppurtunità di visità i posti turistici per i passageri di gruppi è individuali, fermandu per 3 ore ognunu in İliç è Erzurum trà Ankara è Kars, è in Erzincan, Divriği è Sivas trà Kars è Ankara. U nostru trenu porta i so passageri per scopre u patrimoniu naturali è culturale, cumpresu u Canyon Scuru, Üç Vaults, Double Minaret Madrasa, Ani Archaeological Site, Divriği Great Mosque, Gök Madrasa. Dogu Express ci offre una foto di Turchia ".

Espristendu ch'elli cuntaranu a cultura è l'attività ferroviaria in Turchia è a storia di e ferrovie à i ghjovani nantu à e più belle rotte chì portanu à a struttura storica, Karaismailoğlu hà dettu chì scopreranu a gastronomia, a natura è a cultura inseme.

"Prima di u 2003, e ferrovie sò state trascurate per quasi una mità di seculu, per quessa, ùn ci hè statu cacciatu micca chiodi"

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu à travaglià per mette in pratica parechje rotte turistiche diverse, aghjustendu chì prima di u 2003, e ferrovie sò state trascurate per quasi una mità di seculu, per dì cusì, ùn sò micca stati inchiodati, è anu iniziatu riforme sottu a dirigenza di u presidente. Recep Tayyip Erdoğan.

Esprimendu chì a nova faccia è a nova visione di u settore ferroviariu in sviluppu si trova daretu à a popularità di l'Eastern Express in u periodu recente, Karaismailoğlu hà nutatu chì l'evoluzione in u trasportu ferroviariu afecta ancu e preferenze di viaghju di i citadini.

"Sapemu chì e ferrovie sò d'impurtanza strategica per a Turchia. Cù sta cuscenza, risuscitamu e ferrovie cum'è s'eranu cumminendu i pezzi di u mosaicu.

Spieghendu chì investenu in u futuru di a Turchia micca cù statue, ma naziunalizendu a rete ferroviaria, Karaismailoğlu hà dettu: "Sapemu chì e ferrovie sò d'impurtanza strategica per a Turchia. Cù sta cuscenza, risuscitamu e ferrovie cum’è s’eranu cumminendu i pezzi di u mosaicu. Da una banda, trasfurmemu a Turchia in una basa di produzzione è logistica internaziunale. Per d 'altra banda, sparghjemu u sviluppu in ogni campu da l'ecunumia à a cultura in tuttu u paese. hà fattu a so valutazione.

Vulendu chì l'Express Turisticu Orientale, chì hà iniziatu i so viaghji chì anu apertu e porte di a ricchezza storica è culturale à a nazione è à u mondu sanu, spinghjendu i limiti di l'imaginazione, serà benefica, Karaismailoğlu hà invitatu tutti l'invitati chì vulianu scopre e regioni antiche. d'Anatolia cù valori unichi per un viaghju cù l'Eastern Express.

Karaismaloğlu hà poi viaghjatu à a stazione di Elmadağ in trenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*