L'Orient Express Turisticu parte per presentà e bellezze nascoste di Turchia

L'Orient Express Turisticu parte per presentà e bellezze nascoste di Turchia
L'Orient Express Turisticu parte per presentà e bellezze nascoste di Turchia

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì u Touristic East Express hà decisu di presentà in u mondu e bellezze nascoste è ricchezze di Turchia in un modu assai più còmode, è hà dettu chì anu finitu a tappa obbligatoria di u Touristic East Express. .

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà parlatu à a ceremonia d'addiu turistica Eastern Express; "Dapoi a stallazione di a prima ferrovia nantu à a linea İzmir-Aydın in u 1856, e nostre ferrovie anu; porta a storia di i dolori, gioie, separazioni è riunione di a nostra nazione. I nostri treni ùn anu micca solu trasportatu carichi è passageri da quelli ghjorni, ma ancu purtatu i nostri valori chì assicuranu a nostra unità è sulidarità. I nostri treni; Hà riunitu i studienti cù e so scole, i suldati cù e so famiglie, è i so amati cun l'altri ".

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u Eastern Express, prima di tuttu, seguita i valori materiali è spirituali di u patrimoniu culturale anatoliu, è cuntinueghja à fà cusì:

"L'Oriente Express Turisticu hà iniziatu à presentà e bellezze nascoste è e ricchezze di u nostru paese in u mondu in un modu assai più còmode. Dapoi u so primu viaghju, hà fattu 368 viaghji è copre un totale di 483 mila 920 chilometri. Migliaia di passageri da tutti i campi di a vita, da i dilettanti di a fotografia à i viaghjatori, anu viaghjatu nantu à a strada Eastern Express, chì hè stata scelta cum'è una di e prime 4 rotte di treni in u mondu da i scrittori di viaghju. Tuttavia, sfurtunatamenti, per via di u coronavirus chì hà affettatu u mondu sanu, avemu interrottu involontariamente i nostri voli da a mità di marzu 2020. Oghje, avemu finitu sta tappa obligatoria di u nostru Turisticu Orient Express. Cù a rapidità chì avemu ottinutu in i travaglii di vaccinazione, vultemu l'Eastern Express à i rails per presentà e bellezze di u nostru paese, senza trascuratà a precauzione ".

"Turisticu Orient Express; Hè torna in strada per ricurdà a nostra storia è a nostra cultura, è per presentà i nostri belli paesi è cità chì si sparghjenu in Anatolia cum'è perle ", hà dettu u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, aghjustendu chì una avventura chì si stende da Ankara à Kars hè un viaghju. attraversu a storia unica è a geografia di l'Anatolia.

L'ESTERN EXPRESS NOS OFFRE FOTO DI TURCHIA.

Ellu hà dichjaratu chì l'Eastern Express hà finitu a so pista di 300 chilometri in circa 31,5 ore è offre una festa unica di visita è di paesaggi sia à i citadini sia à l'invitati chì venenu in Turchia. Enfatizendu chì i passageri anu l'uppurtunità di vede i valori storici è culturali mentre degustanu diversi sapori di a cucina turca, Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru trenu hè un'occasione per spiegà micca solu Kars, ma ancu Kayseri, Sivas, Erzurum è Erzincan nantu à a so strada. Trà Ankara è Kars; In İliç è Erzurum, trà Kars è Ankara; Si ferma in Erzincan, Divriği è Sivas per 3 ore ognunu, chì permette à i passageri di gruppi è individuali di visità i posti turistici. U nostru trenu porta i so passageri per scopre u patrimoniu naturali è culturale, cumpresu u Canyon Scuru, Üç Vaults, Double Minaret Madrasa, Ani Archaeological Site, Divriği Great Mosque, Gök Madrasa. Dogu Express ci offre una foto di Turchia, per esse ", disse.

PIANIFICAMU NUOVE CULTURE-PIENI ROUTE

Esprimendu chì sò assai soddisfatti di l'interessu manifestatu in l'Orient Express Turisticu, Karaismailoğlu hà dettu: "Pianificamu novi rotte piene di cultura. Cuntaremu a cultura è l'attività ferroviaria in u nostru paese, è a storia di e ferrovie, nant'à e più belle rotte chì portanu à i nostri ghjovani è à u nostru tissutu storicu. Inseme andemu in una scuperta di gastronomia, natura è cultura. Continuemu i nostri sforzi per implementà parechje rotte turistiche diverse ", disse.

Rimarchendu chì e ferrovie sò state trascurate per quasi una mità di seculu prima di u 2003, è chì ùn ci hè statu cacciatu, per cusì dì, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"Tuttavia, avemu iniziatu una riforma in e ferrovie sottu a guida di u nostru presidente. Avemu furnitu e nostre ferrovie cù una struttura muderna, cunfortu è sicura. Avemu custruitu un totale di 213 mila 2 chilometri di novi linee, di quale 149 chilometri hè YHT. Avemu aumentatu a nostra rete ferroviaria à 12 chilometri. In più di a nova custruzzione di linea, avemu ancu rinnuvatu cumplettamente e linee cunvinziunali esistenti. Finu a data, circa 803 milioni di passageri anu viaghjatu cù Treni d'Alta Velocità. U Corridor Mediu, cunnisciutu com'è a strada chì passa per u nostru paese è cunnetta i paesi di u Far East, in particulare a Cina, à u Cuntinente Europeu. Cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars messa in serviziu, avemu cuminciatu à aduprà u Corridor Mediu attivamente in u trafficu di merci ferroviarie trà Cina è Europa. A pista di 60 mila 11 chilometri Cina-Turchia hè finita in 483 ghjorni. In l'anni dopu, avemu travagliatu per trasfurmà u 12 per centu di u trenu annu di 5 mila blocchi in Europa via Cina-Russia (Siberia), chì hè designatu cum'è a linea di u nordu, in Turchia. Avemu u scopu di operà 30 treni di bloccu annu da u Corridor Mediu è a strada Baku-Tbilisi-Kars, è di riduce u tempu di crociera di 500 ghjorni trà Cina è Turchia à 12 ghjorni.

PORTAREMU PIÙ DI 2023 MILIONI DI TONI IN FERROVII IN 50

Esprimendu chì u scopu di u trasportu di merci in ferrovie hè di 2021 milioni di tunnellate per 36, Karaismailoğlu hà nutatu chì l'aumenteranu à più di 2023 milioni di tunnellate in 50. Spieghendu chì a Turchia hà un voluminu cummerciale impurtante in u trasportu regiunale di merci è chì aumenteranu stu putenziale stabilendu centri logistichi, Karaismaioğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Cù i prughjetti chì pianificemu in u scopu di u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, avemu u scopu di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu terrestre da 5 per centu à 11 per centu in u primu locu. Cuntinuemu a custruzzione di un totale di 4 chilometri, di i quali 7 mila 357 chilometri sò Treni d'Alta Velocità è 4 chilometri sò linee cunvinziunali. Apertureremu prestu a linea di trenu à alta velocità Karaman-Konya in opera. Ankara-Sivas, Ankara-Izmir, Halkalı-U nostru travagliu cuntinueghja nantu à Kapikule, Bursa-Yenişehir-Osmaneli, Mersin-Adana-Gaziantep, Karaman-Ulukışla, Aksaray-Ulukışla-Mersin-Yenice High Speed ​​​​Lines. In più, avemu finitu a pianificazione di i travaglii di licitazione per a nostra Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Yerköy (Yerköy)-Kayseri. Gebze-Sabiha Gökçen Airport-Yavuz Sultan Selim Bridge-Istanbul Airport-Çatalca-Halkalı U nostru travagliu per u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità cuntinua. Cù stu prughjettu, u ponte Yavuz Sultan Selim, chì hà più di un valore ecunomicu criticu per a Turchia, integrarà dinò i dui cuntinenti cù u trasportu ferroviariu. Continueremu à investisce in e ferrovie per riduce u costu logisticu di u settore di fabricazione è aumentà l'esportazioni ".

Avemu ricreatu u clima di primavera nantu à e ferrovie

Dichjarà chì salvanu 770 milioni di dollari ogni annu cù i so investimenti ferroviari, Karaismailoğlu hà sottolineatu chì à a luce di u Pianu Maestru di Logistica, anu sviluppatu mudelli di cummerciale per aumentà l'efficienza è l'efficienza di a rete ferroviaria è di i centri logistichi. "Per d 'altra banda, travagliammu per aumentà a lunghezza di a linea ferroviaria à 28 mila 590 chilometri", hà dettu u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, è hà cunclusu e so parolle cum'è seguente:

"Darrettu à a popularità di l'Eastern Express ultimamente si trova a nova faccia è a nova visione di u nostru settore ferroviariu in sviluppu. I sviluppi in u trasportu ferroviariu anu affettatu ancu e preferenze di viaghju di i nostri citadini. I nostri ferrovie anu guadagnatu di novu a fiducia di i nostri citadini. Avemu ricreatu l'umore di primavera nantu à e ferrovie. Avemu pigliatu quella maravigliosa eccitazione di novu. Sì i guverni di u Partitu AK ùn anu micca investitu in ferrovie, ùn saria micca pussibule di parlà di l'Eastern Express, i ferrovie innovatori è a cultura di i treni oghje. Ùn investimu micca in l'avvene di Turchia cù statue, ma naziunalizendu a nostra rete ferroviaria. Sapemu chì e ferrovie sò d'impurtanza strategica per a Turchia. Cù sta cuscenza, risuscitamu e ferrovie cum'è s'eranu cumminendu i pezzi di u mosaicu. Da una banda, trasfurmemu a Turchia in una basa di produzzione è logistica internaziunale. Per d 'altra banda, sparghjemu u sviluppu in ogni campu da l'ecunumia à a cultura in tuttu u paese ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*