L'urganizazione di i Stati Turchi riuniti per a Cooperazione in Studi Spaziali

L'urganizazione di i Stati Turchi riuniti per a Cooperazione in Studi Spaziali
L'urganizazione di i Stati Turchi riuniti per a Cooperazione in Studi Spaziali

Agenzia Spaziale Turca (TUA); In u scopu di u Documentu Vision World Turkish 2040, hà assistitu à a 1a Reunione di l'Agenzie Spaziali è l'Organizazioni di l'Organizazione di i Stati Turchi per inizià studii di cooperazione in studii spaziali. A riunione hè stata in Baku, a capitale di l'Azerbaijan.

Agenzia Spaziale Azerbaijan (Azercosmos); A riunione hè stata accolta da u presidente di u Cunsigliu di Azercosmos Samaddin Asadov, u presidente di l'Agenzia Spaziale Turca Serdar Hüseyin Yıldırım, u Vice Ministru di u Sviluppu Digitale di a Republica Kirghisa Kalykov Talant, u Vice Direttore Generale di l'Agenzia Spaziale di Ricerca è Tecnulugia affilata à u Cunsigliu di i Ministri di a Republica di Uzbekistan Kadirov Shukhrat, Republic of Kazakhstan Sviluppu Digitale, Innovazioni Raziya Buralkhiyeva, Vicepresidente di u Cumitatu di l'Aviazione è u Spaziu di u Ministeru di l'Industria di l'Aviazione è Direttore Generale di u Centru di Ricerca Energetica Ungherese Dr. Akos Horvath, Capu di u Dipartimentu Spaziale di u Ministeru di l'Industria è e Comunicazioni di u Turkmenistan Ashir Garayev (in linea) è u Sicritariu Generale di l'urganizazione di i Stati Turchi Mirvokhid Azimov.

Mirvokhid Azimov, Vice Sicritariu Generale di l'Organizazione di i Stati Turchi; Esprimendu chì a cuuperazione in u campu di u spaziu hè stata iniziata in u scopu di e decisioni prese in l'12a Summit di l'Organizazione di i Stati Turchi tenuta in Istanbul u 2021 di nuvembre 8, hà dichjaratu chì u Segretariatu hè prontu à furnisce a coordinazione per purtà avanti tutti i sforzi. in questa direzzione.

U presidente di TUA, Serdar Hüseyin Yıldırım, hà dettu in una dichjarazione à a stampa: "Avemu fattu un passu storicu, l'impurtanza di quale serà capitu di più in l'anni à vene. Avemu da esse forti in u spaziu sia per prutege i diritti di e nostre nazioni è per serve tutta l'umanità. U nostru scopu quì hè puramente pacificu. Cuntinuendu i studii spaziali, vulemu dì à u mondu sanu chì simu ancu implicati in questi studii. Hè per quessa chì avemu riunitu. Facemu u primu passu. U principiu hè a mità di finisce. Avemu fattu un passu assai impurtante principiendu. Avemu bisognu di purtà a continuazione cù u listessu entusiasmu ". hà fattu dichjarazioni.

Studi Spaziali sottu u paraplu di l'Organizazione di i Stati Turchi

À a riunione, i partiti anu fattu presentazioni nantu à l'opportunità di cuuperazione in questu campu sottu u paraplu di l'Organizazione di i Stati Turchi. Enfatizendu l'impurtanza di cresce a cuuperazione in u campu di u spaziu, i partiti accunsenu à furmà gruppi di travagliu nantu à "prughjetti è prugrammi di sviluppu di navi è infrastruttura" è "programmi di educazione è di sensibilizazione spaziale".

E Parti accunsenu ancu di travaglià inseme per l'usu cumunu di dati satellitari da e fonti di i Stati Membri; sparte a cumpetenza in diverse applicazioni in a gestione di l'acqua, u monitoraghju di i disastri naturali, l'ecologia, l'agricultura è simili; Cuncepimentu, fabricazione è lanciamentu di un satellitu cumuni da i Stati Membri; Anu decisu di studià u sviluppu di i normi spaziali per coordinà a cooperazione futura, per prumove a furmazione di capacità è i prugrammi di spartera di l'esperienza in l'Attività di Ricerca è Sviluppu Aerospaziale.

À a fine di a riunione, i partiti accettanu u rapportu di a riunione chì cuntene i punti accunsentiti è e pruposte di prughjetti cumuni per esse realizatu in u periodu prossimu. In u margine di a riunione, e delegazioni anu visitatu l'Azercosmos's Satellite Control Station.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*