AGM-16G Maverick Missile Tir da i Turchi F-65 Warplanes

AGM-16G Maverick Missile Tir da i Turchi F-65 Warplanes
AGM-16G Maverick Missile Tir da i Turchi F-65 Warplanes

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Difesa Naziunale TR, l'aereo F-161 affiliatu à u 16st Fleet Command hà realizatu una furmazione di tiro à u Konya Karapınar Shooting Range. In questu cuntestu, l'aviò hà sparatu missile guidati aria-terra AGM-65G. In a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Difesa Naziunale, "missili guidati aria-terra AGM-161G sò stati sparati à Karapınar Shooting Field / Konya in u scopu di l'addestramentu di tirò realizatu da u nostru 65st Command Fleet, è i obiettivi determinati sò stati. colpitu cù successu ". l'espressioni sò state usate.

L'AGM-65 Maverick hè un missile tatticu guidatu aria-superficie cuncepitu per missioni di sustegnu aereu vicinu, suppressione è distruzzione. Fornisce un ingaghjamentu à longu andà contr'à diversi obiettivi tattici cumpresi blindati, difesa aerea, navi è strutture critiche. U mudellu Maverick G hà essenzialmente u stessu sistema di guida cum'è u mudellu D, ma hà ancu alcuni cambiamenti di software per impegnà miri più grande. A più grande diferenza di u mudellu G hè chì hà una testa penetrante pesante.

Più di 5.000 65 AGM-XNUMX A/B/D/E/F/G sò stati utilizati da e forze di coalizione guidate da i Stati Uniti per attaccà miri principarmenti blindati durante l'Operazione Tempesta di Desert. Maverick hà ghjucatu un rolu maiò in a distruzzione di a putenza militare significativa di l'Iraq.

Interception da F-16 turchi à aerei da guerra russi Su-24

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Difesa Naziunale di Turchia, 4 aerei turchi F-16 sò stati mandati à a Base Aerea di Malbork in Pulonia per fà u compitu di "Pulizia Aria Migliurata". In questu cuntestu, hè statu dichjaratu chì l'aerei da guerra F-3 affiliati à l'Air Force turca, chì sò partiti da a basa aerea di Malbork u 2021 di settembre di u 16, anu realizatu u volu d'interceptazione.

Dopu à l'ordine di "decolla" da l'OTAN, l'aerei da guerra F-161 di u 16st Jet Fleet Command anu interceptatu l'aerei di guerra Su-24 di e Forze Aeree è Spaziali Russe in u Spaziu Aereu Balticu. In l'imaghjini spartuti da u ministeru, hè statu vistu chì dui caccia russa Su-24 avianu interceptors volanti.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*