I cumpratori di Dubai si mettenu in fila per i mobili turchi

I cumpratori di Dubai si mettenu in fila per i mobili turchi
I cumpratori di Dubai si mettenu in fila per i mobili turchi

L'Associazione Esportatori di Mobili, Paper è Prodotti Forestali di u Mediterraniu (AKAMİB) hà realizatu 18,6 milioni 86 mila dollari di esportazioni in Novembre, un aumentu di 270 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente. In u periodu di ghjennaghju-nuvembre, l'Unione hà aumentatu e so esportazioni da 26,5 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente è hà fattu 804 milioni 677 mila dollari di esportazioni.

In u Novembre, a più alta quantità di esportazioni hè stata fatta à l'Iraq cù un incrementu di 7 per centu è 20,2 milioni di dollari cumparatu cù u Novembre di l'annu precedente, seguita da a Germania cun un 2 per centu è 5,2 milioni di dollari, è Israele cun un 22 per centu. 4,5 milioni di dollari. L'esportazioni in Qatar, induve e relazioni bilaterali anu rinfurzatu rapidamente in u periodu recente, anu aumentatu da 758 per centu à 2 milioni di dollari.

Union in nuvembre, 20,5 milioni di dollari di mobili cù un incrementu di 55 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, 21 milioni di dollari di legnu, casse, gabbie è pallets cù un aumentu di 13 per centu, 0,5 milioni di dollari di carta, cartone è publicazioni stampate cù un incrementu di 11,5 per centu, paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, hà esportatu 64,6 milioni di dollari di altri prudutti di legnu cù un incrementu di 3,8, è 16,1 milioni di dollari di prudutti forestali cù un aumentu di 2,7 per centu.

Interessu intensu per i mobili turchi in Dubai

Dichjarà chì l'attività di marketing d'oltremare chì anu realizatu in Dubai in u scopu di u prughjettu URGE di Hatay Furniture and Accessories anu avutu assai successu, Onur Kılıçer, presidente di AKAMİB, hà dettu: "Avemu scontru un intensu interessu da e cumpagnie di Dubai. Avemu allargatu a durata di l'avvenimentu, in quale avemu avutu più di 250 riunioni bilaterali, per 1 ora, nantu à a dumanda di cumpagnie da Dubai. Questa percepzione pusitiva in Dubai, chì hè critica per noi per aumentà a nostra quota di mercatu in i paesi di u Golfu, ci hà motivatu ". Dichjarà chì anu pianificatu una attività di prumuzione intensiva per aumentà l'esportazioni in i novi mercati l'annu prossimu, Kılıçer hà dettu: "Urganizeremu delegazioni cummerciale in 4 anguli di u mondu da u Canada à l'Australia. Aumenteremu ancu u momentu chì avemu ottenutu in l'esportazioni ".

U fabricatore di mobili è i subindustriali anu da sviluppà suluzioni inseme

Sottulineendu chì i passi fatti per superà i prublemi in l'approvvigionamentu di materie prime è intermedi in u periodu recente anu ancu creatu lamentele in u settore, u presidente Kılıçer hà dettu: "U fattu chì i prudutti pruduciuti da l'industria di i fornitori sò inclusi in a categuria di forniture. I prudutti sughjetti à iscrizzione in u cortu termini pare avè risoltu u prublema di i fabricatori di mobili, ma provoca lamentele in l'industria di i fornitori. Mentre risolve u prublema di un settore, hè necessariu di sviluppà una suluzione cumuna senza ignurà l'aspettattivi di l'altri settori chì l'alimentanu. I pruduttori di mobili duveranu riunite cù i pruduttori di materie prime è intermedi è sviluppà suluzioni chì rinfurzà a forza di u settore è aprenu a strada à longu andà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*