U trafficu aereu di Turchia hè cresciutu di 11 per centu in 43 mesi

U trafficu aereu di Turchia hè cresciutu di 11 per centu in 43 mesi

U trafficu aereu di Turchia hè cresciutu di 11 per centu in 43 mesi

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì i risultati pusitivi di e misure pigliate malgradu l'impattu devastanti di a pandemia nantu à l'economie naziunali à scala glubale sò stati riflessi in u numeru di voli, è hà nutatu chì in i primi 2021 mesi di In u 11, u trafficu aereu civile in u spaziu aereu di Turchia hè aumentatu di 43 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione scritta annantu à l'industria di l'aviazione. Esprimendu chì u numeru di voli furniti cù u serviziu di cuntrollu di u trafficu aereu era 2020 mila 11 in i primi 626 mesi di u 67, secondu a dati EUROCONTROL, è stu numeru era 2021 mila 896 in u stessu periodu di 521, Karaismailoğlu hà dettu chì u trafficu aereu civile. aumentatu da 43 per centu.

Karaismailoğlu hà dettu: "Questu aumentu significativu di dati di trasportu aereu, chì hè unu di l'indicatori più impurtanti di a vitalità di i settori di u cummerciu, u turismu, l'industria è i servizii di i paesi, palesa chjaramente a struttura potenziale è dinamica di Turchia. À u listessu tempu, mostra ancu chì i risultati pusitivi di e misure pigliate malgradu l'impattu devastanti di a pandemia nantu à l'ecunumia naziunale à scala glubale sò riflessi in u numeru di voli furniti cù u serviziu di cuntrollu di u trafficu aereu.

PREPARAZIONE È DISTRIBUZIONE DI 10 MIL NOTAM

Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti, hà dettu: "Quandu cunsideremu l'aviò militari, i voli di furmazione intensivi è i voli UAV è SİHA, chì sò cuntrullati è coordinati, è ancu i voli civili per i quali sò furniti servizii di trafficu aereu, a densità di i nostri servizii. U spaziu aereu hè megliu capitu ".

"Cù l'infrastruttura tecnica stabilita cù 26 radar, 40 stazioni di cumunicazione aerea è terrestre in tuttu u paese è e linee supportate da terrestri è satellitari, i servizii di cuntrollu di u trafficu aereu ininterrotti sò mantinuti in un spaziu aereu di circa 1 milione di km2. In l'unità di Gestione di l'Informazione di l'Aviazione di DHMI, u Centru di cuntrollu di u trafficu aereu (HTKM), a preparazione è a distribuzione di 10 mila NOTAM, è i piani di volu è i permessi di volu di l'aeronave cuntinueghjanu à esse seguitu.

VAI À L'implementazione di ROUTE FREE

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i preparativi per l'applicazione Free Route, chì riducerà l'emissioni di carbonu è riducerà i costi di u volu cù rotte dirette cù un approcciu ambientalista, cuntinueghjanu à piena velocità, "In parte di i studii, i simulatori di radar sviluppati cù risorse naziunali sò stati installati. in HTKM, invece, ogni volta in u Centru di Esperimentu EUROCONTROL.33 cuntrolli di u trafficu aereu ricevenu furmazione à settimana. In u risultatu di sti studii, chì seranu compie in u 2022, un spaziu aereu più cumpetitivu cù e rotte di volu più brevi cù u minimu di emissioni di carbonu serà dispunibule per e cumpagnie aeree.

A MIGLIORAZIONE SIA FATTA À 300 SCREENS RADAR ATTIVI

Nutendu chì DHMI cuntinueghja à migliurà l'infrastruttura tecnica di u trafficu aereu, Karaismailoğlu hà dettu: "Nuvembre scorsu, l'aghjurnamentu di u software / hardware di l'infrastruttura tecnica hè stata cumpletata cù successu in tuttu u paese. per duie simane; In u risultatu di a stretta cooperazione 7/24 di u nostru staffu tecnicu, operativu è altru di supportu, l'aghjurnamenti di u sistema sò stati implementati in unità ATC Istanbul, Izmir, Antalya, Bodrum è Dalaman inseme cù HTKM, cuntribuendu à a sicurità di u trafficu aereu. Cù l'aghjurnamenti di u sistema, 300 schermi di radar attivu in tuttu u paese sò stati furniti cù novi funzioni per sustene a gestione di u trafficu aereu, è ancu e migliorie di hardware è software sò state fatte in a nostra infrastruttura tecnica è e rete di cumunicazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*