A produzzione di l'automobile in Turchia hè diminuita in i primi 11 mesi

A produzzione di l'automobile hè diminuita in i primi 11 mesi
A produzzione di l'automobile hè diminuita in i primi 11 mesi

L'Associazione di l'Industria Automobilistica (OSD) hà annunziatu i numeri di produzzione è di esportazione è e dati di u mercatu per ghjennaghju-nuvembre 2021. Dunque, a produzzione di l'automobile hè diminuita di 11 per centu in l'2020 mesi di questu annu paragunatu à u listessu periodu di 0,3, à 1 milione 144 mila 356 unità, mentre chì a produzzione di l'automobile hè diminuita di 7 per centu à 706 mila 265 unità. Inseme cù a pruduzzione di trattori, a pruduzzione tutale era 1 milione 195 mila 232 unità.

In questu periodu, u tassu d'utilizazione di a capacità di l'industria automobilistica era di 64 per centu. In basa di u gruppu di veiculi, i tassi d'utilizazione di a capacità sò stati determinati cum'è 63 per centu per i veiculi ligeri, 63 per centu per i veiculi commerciali pesanti è 74 per centu per i trattori.

A produzzione di veiculi cummirciali hà aumentatu da 14 per centu è a produzzione di camioni da 70 per centu.

A produzzione di veiculi cummirciali hè aumentata di 11 per centu in l'2020 mesi di questu annu paragunatu à u listessu periodu di 14. Pruduzzione in stu periodu; aumentatu da 41 per centu in u gruppu di veiculi cummirciali pisanti è 11 per centu in u gruppu di veiculi commerciali ligeri.

In una basa di produttu, a produzzione di camioni hè aumentata da 70 per centu è a produzzione di minibus da 7 per centu, mentre chì a produzzione di autobus hè diminuita di 31 per centu. A pruduzzione tutale di veiculi cummerciale in l'11 mesi di l'annu era 438 mila 91 unità.

In l'11 mesi di l'annu, u mercatu di i veiculi cummirciali hè cresciutu di 18 per centu, u mercatu di veìculi cummerciale ligeri di 13 per centu è u mercatu di veiculi pisanti per 57 per centu.

U mercatu tutale hà aumentatu da 3 per centu

In u periodu chì copre i primi 3 mesi di l'annu, u mercatu tutale hà aumentatu da 706 per centu cumparatu cù l'annu precedente è era 166 mila 2 unità. In questu periodu, u mercatu di l'automobile hè diminuitu di 518 per centu è hè diventatu 294 mila XNUMX unità.

In cunsiderà a media di l'ultimi 10 anni, u mercatu tutale hè diminuitu di 1 per centu è u mercatu di veìculi cummerciale ligeri di 5 per centu, mentre chì u mercatu di l'automobile hà aumentatu da 0,2 per centu è u mercatu di i veiculi pisanti di 3 per centu in u periodu di ghjennaghju à nuvembre. In questu periodu, a parte di i veiculi domestici in a vendita di l'automobile era di 40 per centu, mentre chì a parte di i veiculi domestici in u mercatu di i veiculi commerciali ligeri era di 55 per centu.

L'automobile, a locomotiva di l'espurtazioni

In u periodu di ghjennaghju à nuvembre, l'esportazioni totali di l'automobile anu aumentatu da 2 per centu nantu à a basa di unità cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è ammontavanu à 834 mila 594 unità. L'esportazioni di l'automobile anu diminuitu da 6 per centu à 507 mila 399 unità. Sicondu i dati di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM), l'esportazioni di l'industria di l'automobile mantenenu u so primu postu cù una parte di 13 per centu in l'espurtazioni totali in u periodu di ghjennaghju à nuvembre.

26,9 miliardi di dollari di esportazioni

In u periodu ghjennaghju-nuvembre, paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, l'exportazioni totali di l'automobile anu aumentatu da 16 per centu in termini di dollari è 12 per centu in termini di euro. In questu periodu, l'esportazioni totali di l'automobile ammontanu à 26,9 miliardi di dollari, mentre chì l'esportazioni di l'automobile anu aumentatu da 1 per centu à 8,4 miliardi di dollari. L'esportazioni di l'automobili in termini di Euro sò diminuite da 3 per centu à 7 miliardi d'euros. In i primi 10 mesi di l'annu, l'esportazioni di a industria principale anu aumentatu da 27 per centu in termini di dollari, mentre chì l'espurtazioni di l'industria di furnimentu anu aumentatu da XNUMX per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*