L'Obiettivu Ferroviario di Turchia per u Trasportu Cargo in 2021 hè di 36,5 Milioni di Tunnellate

L'Obiettivu Ferroviario di Turchia per u Trasportu Cargo in 2021 hè di 36,5 Milioni di Tunnellate

L'Obiettivu Ferroviario di Turchia per u Trasportu Cargo in 2021 hè di 36,5 Milioni di Tunnellate

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì u prucessu di riforma chì anu iniziatu in e ferrovie hè a mossa più impurtante di una Turchia forte è grande, è chì u scopu di trasportu di merchenzie per 2021 nantu à e ferrovie hè 36,5 milioni di tunnellate, centri logistichi, fabbriche, industria, cunnessione di a linea di junction à i porti cù l'OSB. Ellu hà dichjaratu chì anu aumentatu a lunghezza tutale di a linea di junction à 600 chilometri per assicurà.

Sottulineendu chì anu aumentatu a parte di e ferrovie in investimenti à u 48 per centu, Karaismailoğlu hà dettu: "Ugemu di aumentà questu à u 2023 per centu in 63. Vogliu ricurdà sopratuttu chì u nostru scopu di trasportu di merci in 2021 nantu à e ferrovie hè di 36,5 milioni di tunnellate. Avemu spesu 1 miliardi di lire di u trilione 136 miliardi 635 milioni di lire chì avemu spesu in investimenti di trasportu è cumunicazione durante u periodu di i nostri guverni ". hà fattu a so valutazione.

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu determinatu quali passi seranu fatti in quale termini è quali passi seranu fatti in a ferrovia finu à u 2071, è chì anu tracciatu a visione ferroviaria di Turchia, è enfatizatu chì anu aumentatu a lunghezza tutale di a linea di junction à 600 chilometri per furnisce cunnessione di linea di junction cù centri logistichi, fabbriche, industria, OIZ è porti.

Spieghendu chì assicuraranu chì i veiculi è i subcomponenti di u sistema ferroviariu sò pruduciuti cù almenu 80 per centu di e strutture domestiche è naziunali, Karaismailoğlu hà dettu chì u scopu di aumentà a tarifa di trasportu di merci in u trasportu terrestre à u 10 per centu in a prima tappa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*