U Taxi Driver di Turchia più successu in Izmir

U Taxi Driver di Turchia più successu in Izmir
U Taxi Driver di Turchia più successu in Izmir

U "En Tracking System" hà iniziatu in İzmir, chì permetterà u monitoraghju istantaneu di tutti i taxi è un flussu di dati sanu. Indittendu chì u sistema hè statu implementatu per a prima volta in İzmir in Turchia, u sindaco Soyer hà dettu: "I nostri cunduttori di taxi anu stabilitu a barra à un livellu cusì altu chì ... u tassista di più successu di Turchia hè in İzmir. Dicemu questu cù i nostri petti aperti. Cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, simu sempre cun voi.

U "En Tracking System", chì permetterà à 3 taxi di esse cuntrullati da una sola schermu, hà iniziatu in İzmir. L'applicazione, chì serà utile per ottene parechje dati, cum'è a misurazione di a mobilità di u taxi in a cità, esaminendu e lagnanze di i citadini, regulendu u flussu di trafficu, hè statu introduttu in a Storia Factory Coal Gas. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a ceremonia di presentazione. Tunç Soyer, İzmir Union of Tradesmen and Craftsmen Union President Zekeriya Mutlu, İzmir Drivers and Automobile Craftsmen's Chamber President Celil Anık, Mobilbil CEO Ahmet Dönmezoğlu, International Union of Public Transport Association (UITP) Membership, Marketing and Services Senior Director Kaan Yıldızgöz Metropolitan Municipality Mayor, UITP U deputatu Mustafa Özuslu, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, İzmir Metropolitan Municipality Deputy Secretary General Eser Atak, Yıldız Devran, Barış Karcı, ESHOT General Manager Erhan Bey, pruprietarii di taxi, membri di u cunsigliu è burocrati anu assistitu.

Soyer: "Bona furtuna à tutti"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà dichjaratu ch'elli sò felici di purtà u Sistema En Tracking in a cità, Tunç Soyer"Hè un ghjornu assai eccitante è fieru. A nostra missione hè di prisentà una visione, apre a strada per voi, è pruduce suluzioni chì migliurà a vostra vita. Ma tù sì quellu chì cammina in quella strada. Ciò chì mi eccita è mi rende fieru; chì avete catturatu quella visione, purtata avanti è decisu qualcosa inseme manu in manu. Hè perchè avete stabilitu a cumpagnia di taxi più riescita, muderna, affidabile è amichevule à i clienti di Turchia seguitendu i presidenti. Ciò chì face e marche di e cità hè a so ghjente è l'istituzioni piuttostu chè i monumenti. Sò fieru di u mo taxista. Bona furtuna à voi! Hè statu u mo privilegiu di dì questu... Sò assai felice di dì chì sò fieru è fieru di voi. Avete presentatu una dumanda per a Turchia. Ùn hè micca faciule, hè difficiule... Hè difficiuli di fà un cambiamentu, di rinunzià à una cosa è di fà un altru invece. Hè soprattuttu difficiule di fà questu cum'è istituzione, cum'è istituzione chì saluta millaie di persone à ghjornu. Avete fattu, bona furtuna ".

"Avemu bisognu di alzà a barra più altu"

Dichjarà chì a barra hè cresciuta cù l'applicazione, Soyer hà dettu: "Avete stabilitu a barra à un tale livellu chì u tassista di più successu di Turchia hè in İzmir. Dicemu questu cù i nostri petti aperti. Voi alzate a barra. Tocca à voi per piglià più altu. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Izmir, simu cun voi. Prima di tuttu, sistemi di pagamentu autumàticu... Avemu da fà questu, u mondu ci và. I veiculi elettrici sò u futuru di u mondu. In u 2030-2035, l'Unione Europea hà pruibitu. Da queste date, i veiculi di carburanti fossili ùn saranu micca pruduciuti. I primi uccelli piglianu u Verme. Avemu bisognu di adattà à questu digià, avemu bisognu di pensà à e soluzioni ", disse.

"Tutti guardanu Izmir"

Presidente Tunç Soyer Zekeriya Mutlu, presidente di l'Unione di e Camere di Cummercianti è Artigiani di Izmir, descrive u travagliu chì anu realizatu cun ellu, hà dettu: "Ùn hè micca un compitu faciule, ùn hè micca un compitu faciule per uttene una innuvazione accettata. A cosa più impurtante in u mondu hè a cunniscenza. Hè impurtante di utilizà bè a cunniscenza. Avemu fattu grandi sforzi. Avemu debutatu oghje. Semu u numeru unu in Turchia in u trasportu. Tutti guardanu Izmir. Vivu in sta cità, aghju alimentatu. "Vivu in sta cità", disse.

Mettimu e mani sottu à a petra

Celil Anık, u presidente di a Càmera di i Conduttori è di l'Automobili di Izmir, hà dettu: "I nostri cummercianti in Izmir anu ancu pigliatu a rispunsabilità è simu ghjunti à questu puntu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare a nostra municipalità metropolitana di Izmir. Ùn pudemu micca fà questu solu ", disse.

"İzmir hè u locu induve travagliammu più efficacemente"

Ahmet Dönmezoğlu, CEO di Mobilbil, hà dettu: "Izmir hè u locu induve avemu travagliatu in modu più efficiente per 25 anni. U locu di Izmir hè assai diversu. A conformità, a stabilità è a stabilità di e cose dumandate ci hà permessu di fà ciò chì avemu da fà in pocu tempu ".

I cummercianti in armunia cù a metropolitana

Kaan Yıldızgöz, Direttore di l'Associazione Internaziunale di Trasportu Pùblicu (UITP) di i membri, u marketing è i servizii, hà dettu: "Rapresentemu u trasportu di 800 cità in u mondu. Stu prughjettu hè d'impurtanza seria. Ci hè una bona cooperazione trà l'urganisazione di i cummercianti è u Metropolitan. Apprezzemu questu ", disse. Alpay Kılıçkaya, Coordinatore Generale di l'Unione di e Camere di Cummercianti è Artigiani di Izmir, hà ancu datu infurmazioni nantu à u sistema. Kılıçkaya hà dettu chì e fiere anu fattu una grande cuntribuzione à a cità dandu un esempiu da a Fiera Turistica di Turchia İzmir chì si tena u 2-4 di dicembre.

Grazie di u presidente à u cunduttore chì accetta animali

Ancu in a cerimonia, u sindaco Soyer hà ringraziatu u tassista Mümin Aydın, chì hà messu una scatula di cibo in u so veiculu è hà alimentatu i misgi stranieri cù l'aiutu di i so clienti, per a so sensibilità à l'animali vagabondi, è hà datu l'alimentariu cum'è un rigalu.

Cosa hè u Top Tracking System?

Ci sò 2 mila 823 taxis, 756 mila 3 in u centru di a cità di Izmir è 579 in i distretti circundanti. Grazie à u sistema En Tracking, u tassu di occupazione di i taxi in İzmir serà immediatamente visibile. I dati mostraranu cumu a necessità di taxi di a cità hè cambiata. Permetterà a misurazione scientifica di a risposta à a quistione "Ci hè bisognu di novi targhe di taxi in Izmir". Siccomu u sistema funziona integratu cù u taximetru, l'attività di taxi in İzmir serà osservata. I dati feranu una cuntribuzione significativa à a regulazione di u trafficu. Fara luce nantu à u travagliu cumuna trà a municipalità è a camera nantu à a manera chì a reta di taxi pò esse operata più efficace. I reclami di i citadini seranu esaminati cù u En Tracking System.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*