L'investimenti di trasportu per integrà a Turchia cù u mondu cuntinueghjanu

Turchia-s'integrerà-cu-u-mondu-trasportu-investimenti-cuntinueghja
Turchia-s'integrerà-cu-u-mondu-trasportu-investimenti-cuntinueghja

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à u Summit Strategic Communications International (Stratcom Summit '21) urganizatu da a Presidenza di a Comunicazione. Parlendu à a sessione speciale intitulata "A vita principia quandu ghjunghje" tenuta in u scopu di a cima, Karaismailoğlu hà parlatu di i successi strategichi di i prughjetti di trasportu, infrastruttura è cumunicazione di Turchia.

Nutendu chì a Turchia hè in u mità di l'Eurasia, induve ci sò 4 paesi, una populazione di 67 miliardi è un voluminu cummerciale di 1,6 trilioni di dollari, cù un volu di 7 ore, Karaismailoğlu hà dettu chì anu agitu pianificendu ciò chì deve esse fattu in trasportu per turnà questu in vantaghji.

Esprimendu chì u voluminu di u cummerciu mundiale era di 2020 miliardi di tunnellate da u 12 è tutte l'autorità anu dettu chì questu aumenterà à 2030 miliardi di tunnellate in 25, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu avutu da integrà cù u mondu è sviluppà l'infrastruttura di trasportu in u paese in un brevi tempu. tempu. Avemu pianificatu questi è partiti ".

Karaismailoğlu hà nutatu chì mentre u mondu sanu hà chjusu e so porte durante u prucessu Kovid-19, a Turchia ùn si ferma è hà continuatu i so investimenti in trasportu, aghjustendu: "Malgradu a pandemia, avemu aumentatu i nostri investimenti in trasportu è cumunicazione à 2020 miliardi di TL in 50 cun un aumentu. di quasi 83 per centu paragunatu à l'annu precedente. Stimu chì stu prucessu tornerà à a nurmale in l'estiu di u 2022, à u 2019. Hè cusì chì facemu i nostri piani ", disse.

AMU INVESTITI 19 TRILLIONE 1 MILLIARDI TL IN 136 ANNI

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu spesu 19 trilione 1 miliardi di lire in i settori di trasportu è cumunicazione cum'è ministeru in l'ultimi 136 anni, è hà dettu chì sta quantità d'investimentu aumenterà à 1,6 trilioni di lire quandu i prughjetti in corso sò finiti. Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu ch'elli anu fattu u più investimenti in modi di trasportu in l'ultimi 19 anni, è chì quasi u 65 per centu di l'investimenti totali sò andati quì, hà dettu chì un certu livellu hè statu righjuntu quì, chì l'investimenti di terra è ferrovie sò dighjà. andatu fiancu à fiancu, da avà l'investimenti di e ferrovie cullà un pocu, disse ch'ellu esce.

L'INVESTIMENTI DI TRASPORTU CONTINUÀ INTEGRA TURCHIA CU U MONDU

Parlendu di l'investimenti ferroviari chì sò stati trascurati prima di elli, Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru travagliu febbrile cuntinueghja nantu à a reta ferroviaria di circa 4 mila 364 chilometri. Un travagliu di ferrovia chì supererà i 20 mila chilometri à pocu tempu cuntinueghja in tuttu u nostru paese.

Karaismailoğlu, chì hà ribattutu chì l'investimenti di trasportu chì integraranu a Turchia cù u mondu cuntinueghjanu, hà dettu chì u corridore mediu nantu à quale si trova u paese offre vantaghji cumparatu cù altri corridori in termini di ecunumia, rapidità è costu, è Marmaray è Baku-Tbilisi- Kars Railway Line, chì hè stata implementata per fà stu corridore senza interruzzione.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à travaglià per aumentà a parte di a Turchia in u cummerciu mundiale, è hà dettu chì cuntinueghjanu à travaglià per purtà u trasportu in u corridore nordu à u corridore mediu. In riferimentu à i vantaghji offerti da Turchia in i modi marittimi, terrestri è ferroviari in u corridore mediu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì seguitanu i sviluppi quì.

A COSTRUZIONE DI UNA VIA D'ACQUA ALTERNATTIVA À U STRETTU DI ISTANBUL hè stata OBBLIGATORIA

Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì a Turchia, cum'è u mondu sanu, hà aumentatu i so investimenti portu cù l'aumentu di u cummerciu glubale, è hà dettu chì anu presentatu u Prughjettu di u Canale Istanbul per l'aumentu di u trasportu marittimu è u Bosforu. . Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u tempu d'attesa di e navi chì vulianu passà per u Bosforu superava l'ora di 24, chì in più di a perdita ecunomica, l'ambiente era ancu dannatu, è chì ci sò stati accidenti in u Bosforu, è cuntinuò e so parolle cusì:

"U numaru di navi chì anu da passà per u Bosforu per un passaghju sicuru annu hè di circa 25 mila. Ma tentemu di passà più di 40 mila navi à traversu u Bosforu annu, furzendu queste cundizioni straordinarie è pigliate misure di sicurezza straordinarie per riduce i tempi di attesa in u Mari di Marmara. In u 2050, u numeru di navi chì passanu per u strettu hè previstu di aumentà à 78 mila, è in l'anni 2070 à 86 mila. Di sicuru, ùn hè micca pussibule per tante navi per passà per u Bosforu. Hè per quessa chì hè diventatu indispensabile di custruisce una via d'acqua alternativa per salvà u Bosforu da stu fardelu, da sta distressa è da stu periculu.

Karaismailoğlu hà parlatu di l'impatti ecunomichi è ambientali di Kanal Istanbul è hà dichjaratu chì i travaglii di stu prughjettu cuminciaru cù a custruzzione di un ponte.

Spieghendu chì l'aeroportu d'Istanbul hè stata premiata cù una offerta completamente trasparente è aperta, è chì a cumpagnia vincitrice hà investitu miliardi di euro in una zona completamente inattiva senza piglià un centesimu da u statu, Karaismailoğlu hà dettu: "Darà 25 miliardi d'euros à u statu. durante u so periodu di operazione di 22 anni. Hè statu un investimentu cusì efficiente chì, postu chì u numeru di passageri hà pigliatu a guaranzia data in 2019 quandu hè stata aperta per a prima volta, 22 milioni di euro in più di flussu di cassa hè statu furnitu di novu à u statu ", disse.

INTERESSE À L'AEROPORTU DI ANTALYA OFFERTA A PROVA PIÙ IMPORTANTE DI FIDUCIA IN TURCHIA

In riferimentu à l'investimenti in l'aeroportu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì l'Aeroportu Rize-Artvin hè previstu di esse messu in serviziu prima di l'iniziu di a stagione estiva, chì anu tenutu una licitazione per l'aeroportu di Antalya a settimana passata, chì l'offerta per 760 miliardi d'euros d'investimentu per I rivenuti di sparte dopu à u 2025 sò assai dumandati. Karaismailoğlu hà dettu: "Senza un centesimu chì esce da e casse di u statu, un investimentu di 760 milioni d'euros serà fattu da u settore privatu cum'è finanziamentu esternu, è hà garantitu un ingressu di 25 miliardi d'euros per 8,5 anni à u statu. U 8,5 per centu di questi 25 miliardi d'euros, vale à dì 2,32 miliardi d'euros, seranu dipositati in e casse di u nostru statu in 90 ghjorni. Turchia cuntinueghja à aumentà a so attrattiva in u mondu. Stu interessu hè a prova più impurtante di a fiducia di u mondu sanu in Turchia è chì Turchia hè un centru di attrazione.

ASPETTEMU I MANAGER DI A CITTA DI ACCELERARE I SO PROGETTI

Parlendu di l'investimenti chì anu fattu nantu à l'autostrada, i ponti chì anu messu in serviziu in Anatolia, è chì li anu fattu scurdà di i segni di "mostru di u trafficu", Karaismailoğlu spiegò chì anu accurtatu e distanze è u tempu di viaghju è li rende più sicuri. Dichjarà chì u trafficu di a cità puderia esse in un puntu di bloccu se ùn ci sò investimenti cum'è l'Autostrada di Marmara di u Nordu, u Tunnel Eurasia è u Ponte Yavuz Sultan Selim in Istanbul, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù investimenti cum'è l'Autostrada Istanbul-İzmir è u Ponte Osmangazi. , sti prughjetti feranu una cuntribuzione assai impurtante à a Regione di Marmara, chì hè u core di l'ecunumia, disse chì furnisce vitalità à l'ecunumia, u cummerciu, u turismu è parechje zone in a regione induve si trovanu.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì hè necessariu d'investisce constantemente in Istanbul, è hà dettu chì attualmente acceleranu i prughjetti di u metro cum'è u ministeru, è aspettanu chì l'amministratori di a cità acceleranu i so prughjetti.

I NOSTRI PROGETTI DI COLLABURAZIONE PUBBLICU-PRIVATA SERÀ AUTOBALANCE IN 2024

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dichjaratu chì passanu 80 per centu di u so bilanciu da u bilanciu generale, vale à dì da u tesoru, è chì anu implementatu l'altri cum'è prughjetti di custruzzione-operazione-trasferimentu. "Cum'è un partenariatu publicu-privatu, avemu avutu un stock di prughjettu di 37,5 miliardi di dollari. Avemu finitu sti prughjetti ". Karaismailoğlu hà dettu:

"In altre parolle, un investimentu di 37,5 miliardi di dollari hè statu fattu senza chì un centesimu esce da e casse di u statu. Sti prughjetti sò diventati un asset di stu paese. (Operatore) Finirà in a so vita, ma i prughjetti serviranu u paese per centu anni. Finu à u 2024, sustenemu i prughjetti cù quale cooperemu cù u publicu-privatu. Ci mostra a fattibilità chì questi numeri di veiculi garantiti ùn ponu micca vince in i primi anni. Ma quandu pigliate un periudu mediu di tempu, questi sò cumplettamente prufittuali, per suprattuttu u sustegnu, torneranu à noi cum'è prughjetti da quale u statu hà da guadagnà ingressu ".

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì normalmente sustenevanu prughjetti stradali, unu di i modi di trasportu, in i primi anni, è chì i prughjetti aerei è marittimi si sò scontrati, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Dopu à u 2024, i nostri prughjetti di partenariatu publicu-privatu (terra, aria è mare) sò autobilanciati. Quandu ci avvicinemu à u 2030, darà a so propria guaranzia, cumpresi i mo prughjetti di l'autostrada, senza alcunu sustegnu, è avà darà un ingressu surplus à u statu. À a fine di stu travagliu, farà una cuntribuzione di 2040 miliardi TL à u statu da 18. Diceraghju qualcosa assai più assertivu; Cum'è u Ministeru di u Trasportu è di l'Infrastruttura, cum'è u più grande ministeriu investitore di a Republica di Turchia, da l'annu 2040, cum'è un ministeru chì hà pruduttu u so propiu budgetu è e so fonti di ingressu, senza piglià un centesimu da u budget generale, Avà pruduce u so propiu ingressu è sparghje i so propiu risorse à tutte e terri anatoliani di a Republica di Turchia. Serà in una pusizioni di pruduce u so propiu investimentu è finanziu ".

TÜRKSAT 5B SERA LANZATA U 19 DICEMBRE

U Ministru Karaismailoğlu hà parlatu di i satelliti, a cumunicazione è i studii spaziali di Turchia è hà dettu chì u satellitu Türksat 5B serà lanciatu in u spaziu dumenica 19 dicembre cù u cohete Space X Falcon 9. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u travagliu di u satellitu Türksat 6A cuntinueghja è hà dettu: "Quandu u lancemu in u spaziu, Turchia serà fieramente rapprisentata in u spaziu cum'è u 10u paese chì hà pruduttu u so propiu satellitu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*