Apertura di u Tunnel Pirinkayalar chì cunnessa a Turchia cù u Caucasu

Apertura di u Tunnel Pirinkayalar chì cunnessa a Turchia cù u Caucasu
Apertura di u Tunnel Pirinkayalar chì cunnessa a Turchia cù u Caucasu

U Tunnel Pirinkayalar, chì hà una impurtanza strategica è ecunomica chì cunnetta a Turchia à u Caucasu, hè statu messu in serviziu cù una cerimonia tenuta u marcuri 29 dicembre. U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu à a cerimonia, chì hè stata inaugurata da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u Direttore Generale di l'Autostrade, Abdülkadir Uraloğlu, è hà fattu un discorsu via cunnessione in diretta.

Cumincià u so discorsu vulendu chì u Tunnel Pirinkayalar sia benefica, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì u tunnel nantu à a strada Erzurum-Artvin hè unu di l'elementi più impurtanti di u prugettu per fà u trasportu trà e Regioni di l'Anatolia Meridionale è Orientale è a Regione di u Mari Neru. senza interruzzione.

"U tunnel farà parte di e cunnessione naziunali è internaziunali"

Esprimendu chì u tunnel, chì riducerà l'emissioni di carbone di 18 tunnellate, cuntribuisce ancu à a prutezzione di l'ambiente, in più di risparmià quasi 230 milioni annu, u presidente Erdoğan hà dettu: "A facilità di trasportu trà e pruvince di Erzurum è Artvin, tramindui. chì anu un altu putenziale turisticu, cù stu tunnel portanu novi opportunità. Stu tunnel, chì integrarà l'Aeroporti Erzurum è Artvin è u Portu Artvin l'una cù l'altru, alleverà ancu u trafficu di transitu versu u Caucasu attraversu e duie cità. Felicita à tutte e nostre istituzioni, cuntratturi, ingegneri è travagliadori chì anu cuntribuitu à l'acquistu di u Tunnel Pirinkayalar in u nostru paese è a regione. Vogliu viaghji fruttuosi, pacìfichi, sicuri è còmode à i nostri citadini chì viaghjanu cù stu tunnel.

"Una di e zone in quale avemu investitu u più in l'ultimi 19 anni hè u trasportu"

Indittendu chì una di e zone più investite in l'ultimi 19 anni hè i prughjetti di trasportu, Erdoğan hà dettu: "Avemu aumentatu a lunghezza di e strade divise di u nostru paese da 6 km à 100 km. Inoltre, avemu purtatu 28 mila 473 km di strada unica alta standard in u nostru paese. Avemu aumentatu a nostra lunghezza d'autostrada da 14 km à 516 km. Nant'à tutte queste strade, avemu custruitu tunnel, a lunghezza tutale di quale avemu aumentatu da 1.714 km à 3 km, ponti è viaducti, chì avemu aumentatu da 532 km à 50 km. Cù issi travaglii chì avemu fattu, ùn avemu micca lasciatu nè muntagne insondabili, nè valli insondabili, nè fiumi insondabili in u nostru paese. usatu e frasi.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì u Tunnel di Pirinkayalar facilità u passaghju di Pirinkayalar, chì si trova in una topografia difficili, hà 22 curve ripide è strette, è u flussu di trafficu hè interrottu in cundizioni invernali severi.

"U nostru tunnel accurta a distanza di trasportu nantu à a linea esistente di 680 metri è riduce u tempu di transitu da 20 minuti à 5 minuti"

Karaismailoğlu, chì hà nutatu chì i passaghji, chì sfidanu i cunduttori è chì u periculu aumenta soprattuttu in l'invernu, diventeranu a storia, è hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u Tunnel di Pirinkayalar: "Siccomu l'area induve hè statu fattu u nostru prughjettu hè una zona protetta naturale di 1u gradu, avemu travagliatu cù alta sensibilità ambientale. Pirinkayalar Tunnel hè un prughjettu cù una lunghezza tutale di 2.272 metri, cù una lunghezza di tunnel di 1.070 metri è una lunghezza di strada di cunnessione di 3.342 metri. U nostru tunnel accurta a distanza di trasportu nantu à a linea esistente di 680 metri, mentre chì riduce u tempu di transitu da 20 minuti à 5 minuti ".

Esprimendu chì anu aumentatu a lunghezza di i tunnelli nantu à l'autostrade da 19 chilometri à 13 chilometri da 50 volte in l'ultimi 639 anni, u Ministru hà ricurdatu chì prima di u 2002, ci era un totale di 50 chilometri di tunnel in Turchia.

"I nostri strade aghjunghjenu ancu vitalità à a produzzione, u turismu è u cummerciu di a regione"

Spieghendu chì i tunnelli di 56 chilometri in Yusufeli seranu ancu cumpletati, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù i nostri prughjetti, aumentemu a capacità di u mare, a strada è a logistica internaziunale di e duie cità cunnetta in modu sicuru Erzurum, Artvin, u Negru. Strada costiera di u mare, Portu Artvin, Porta di u cunfini di Sarp. disse.

U nostru Ministru Karaismailoğlu è u nostru Direttore Generale Uraloğlu anu passatu u tunnel, chì hè statu apertu tagliendu a cinta, cù un veiculu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*