Türksat 5B Satellite serà messu in serviziu in ghjugnu 2022

Türksat 5B Satellite serà messu in serviziu in ghjugnu 2022
Türksat 5B Satellite serà messu in serviziu in ghjugnu 2022

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u vicepresidentu Fuat Oktay anu vistu in diretta u mumentu di u lanciu di u satellitu Türksat 5B da a Base di Cape Canaveral. Parlendu à a ceremonia, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i prughjetti chì ùn pudianu ancu esse imaginati 20 anni fà sò stati realizati unu per unu. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i prughjetti nantu à a terra, u mare, a ferrovia è u spaziu sò stati ancu realizati in u paese, è chì Türksat 5A hè statu mandatu in u spaziu à u principiu di questu annu è hè statu messu in serviziu in u ghjugnu. Espristendu chì Türksat hè statu sceltu cum'è u primu scopu in u tentativu di colpu di colpu di u 15 di lugliu, Karaismailoğlu hà enfatizatu l'impurtanza di Türksat.

TÜRKSAT 6A SERÀ PARLATA L'ANNU PROSSIMA

Nutendu chì Türksat cuntinueghja à sviluppà è travaglià, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà sottolineatu chì 6A serà discututu l'annu prossimu. Enfatizendu chì cù u lanciu di Türksat 6A, chì i studii di fabricazione è di prova sò in corso, Turchia serà trà i primi 10 paesi rapprisentati in u spaziu producendu u so propiu satellitu in u mondu, Karaismailoğlu hà dettu: avemu principiatu ", disse.

U VIAGGIU DI 164 GIORNI INIZIA

Dichjarà chì Türsat 5B hè stata lanciata à 6.58, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti: "Türksat 5B hà fattu un viaghju di 164 ghjorni. In u lanciu di u satellitu, chì serà messu in serviziu in u ghjugnu di u 2022, i primi minuti 2 eranu impurtanti, avemu sopravvivutu. È u minutu 30 hè impurtante, dopu chì u viaghju cuntinueghja senza prublemi. Cum'è u Ministeru, purtemu persone, carichi è dati. S'è li cunsegnamu à i citadini in u modu più curtu, sicuru, còmode è ecunomicu, faremu megliu u nostru duvere. Hè per quessa chì avemu bisognu di cuntinuà à investisce. Cù Türksat 5B, puderemu ghjunghje à tutte e regioni chì ùn pudemu micca ghjunghje per mare, aria è terra ".

SIAmu SATISFATTI DI L'ATTENZIONE DI U JUVENTU À U SPAZU NAZIUNALE

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i cuncorsi di satelliti di mudelli sò urganizati cù a participazione di i ghjovani chì sò principarmenti furmatu in u spaziu è l'aviazione ogni annu, è hà dettu chì i sentimenti, i pinsamenti è l'interessu di i ghjovani in u spaziu li facenu felici. U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "I risorsi umani sò assai impurtanti. Da avà, pruduciemu satelliti cù e nostre risorse è uperemu i nostri satelliti in u spaziu cù questi amichi ", disse.

A COPERTURA CONTINUÀ A CRESCE CU TURKSAT 6A

Apuntendu chì hà una capacità satellitare chì indirizza più di un terzu di u mondu in quantu à l'area di copertura, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu chì Türksat 5A serve più di 30 per centu di u mondu in a trasmissione televisiva. Dichjarà chì Türksat 5B, induve a cumunicazione di dati hè dominante, servirà in u Golfu Persicu, u Mar Rossu, u Nordu è l'Africa Sudafricana è regioni cum'è Nigeria, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'area di copertura continuarà à aumentà cù Türksat 6A.

TÜRKSAT 5B HA DUE COMPONENTI NAZIONALI È NAZIONALI

Enfatizendu chì ci sò dui cumpunenti domestici è naziunali in Türksat 5B, Karaismailoğlu hà dettu: "Per a prima volta, u satellitu cù cumpunenti domestici è naziunali operarà in u spaziu. Ma u più impurtante per noi hè u satellitu cumplettamente domesticu è naziunale Türksat 6A. A nostra cuntribuzione domestica è naziunale in a tecnulugia hà da cuntinuà à aumentà. In particulare, vulemu usà 5G cù infrastruttura completamente domestica è naziunale. Avemu pianificatu 6G dopu. L'interessu di i ghjovani hè assai preziosu per noi, soprattuttu per diventà un paese chì pruduce, sviluppa è esporta tecnulugia.

A CAPACITÀ DI TRASMISSIONE DI DATI AUMENTA 20 VOLTE

Indicà chì a trasfurmazioni sperimentata in l'ultimi 20 anni hè impurtante, Karaismailoğlu hà dettu chì u mondu sanu vede u putere di Turchia in u mare, in a terra, in e ferrovie è in u spaziu. Sottulineendu chì continuà à esse un capu in a so regione è un paese chì hà una parolla in u mondu, Karaismailoğlu hà dettu à i ghjovani à cuntinuà à travaglià per a patria, a nazione è u futuru, è di pianificà è realizà i so sogni. Esprimendu chì una di e caratteristiche più impurtanti di Türksat 5B aumenterà a capacità di trasmissione di dati da 20 volte, Karaismailoğlu hà dettu chì i studii cuntinueghjanu ancu in u sensu terrestre.

Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti, hà cunclusu e so parolle cusì:

"U satellitu Türksat 42B, chì serà piazzatu in una orbita di 5 gradi est, hà iniziatu u so viaghju cumpiendu e so tappe critiche. Serà messu in orbita in ghjugnu è principiarà e so attività dopu à 1,5 mesi di teste.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*