Internet è a capacità di cumunicazione per aumentà 5 volte cù TÜRKSAT 15B Satellite

Internet è a capacità di cumunicazione per aumentà 5 volte cù TÜRKSAT 15B Satellite

Internet è a capacità di cumunicazione per aumentà 5 volte cù TÜRKSAT 15B Satellite

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu chì u satellitu di cumunicazione di a prossima generazione TÜRKSAT 5B da esse lanciatu ghjunghjerà à a so orbita in 164 ghjorni, è hà dettu chì i testi orbitali di u satellitu cuntinueghjanu per un mesi è mezu. Nutendu chì u satellitu, chì servirà per più di 35 anni, hà ancu piglià u so postu in modu efficace in settori cummirciali cum'è marittimi è aviazione, Karaismailoğlu hà dettu: "Quellu chì ùn hà micca traccia in u spaziu ùn hà micca putere in u mondu. "

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà parlatu in u prugramma "Vision di Turchia Satellite Technologies"; "Semu pronti à lascià daretu à un altru puntu di svolta assai impurtante in i viaghji satellitari è spaziali di u nostru paese. Tutti avemu l'orgogliu di dimustrà à a ghjuventù di u nostru paese chì ùn ci hè micca un limite à i sogni, rializendu prugetti ch'ùn si pudianu mancu immaginari dapoi anni. Manderemu u nostru satellitu di cumunicazione TÜRKSAT 5B in u spaziu à 06.58:9 oghje cù a raquette Space X Falcon 5. Aumentemu u numeru di satelliti attivi in ​​Turchia à 8 cù TÜRKSAT 6B, chì lanciaremu dumani. A nostra Turchia, chì pruduce a so propria tecnulugia è mobilizeghja e so risorse domestiche è naziunali, catturà una nova era in ogni campu di trasportu è cumunicazione, hè estremamente determinata à custruisce u so avvene. In cunfurmità cù questu scopu, i ghjorni chì u nostru satellitu domesticu è naziunale Türksat XNUMXA pigliarà u so postu in u paese spaziale sò vicinu ", disse.

"Cù u travagliu sustenibile, chì cuncepisce u futuru cum'è oghje, sustene l'ecunumia di u paese, hè orientatu à l'omu, furnisce impieghi, hè sensibile à l'ambiente, hè basatu annantu à fundamenti scientifichi, adopta i principii di trasparenza, participazione è spartera. Ùn ignurà l'integrazione regiunale è glubale, usa e nostre risorse in modu efficiente, è furnisce servizii di trasportu Karaismailoğlu hà dettu chì ogni prughjettu pruduttu hè per u cunfortu di a nazione, aumentendu a qualità di vita, furnisce novi opportunità di travagliu è u sviluppu olisticu di Turchia da u paese à u paese. a cità.

Enfatizendu chì grazia à i novi è efficaci sviluppi fatti in u campu di a cumunicazione, è ancu in i settori autostradali, ferroviari, marittimi è aerei, u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà enfatizatu chì sò stati strumentali in a svolta di Turchia in u trasportu è l'infrastruttura. , è cuntinuau cusì:

"Aumentemu e nostre attività d'investimentu in u quadru di e pulitiche chì avemu determinatu chì cuntribuiscenu à un sviluppu intelligente, ambientalista è olisticu. Avemu finitu a custruzzione di quasi tutti i corridori Est-Ovest è Nord-Sud, chì sò i principali assi di trasportu di u nostru paese. Avemu fattu e nostre strade più sicure è più còmode. Avemu superatu e cundizioni geugrafiche difficili di u nostru paese cù tunnel, ponti è viadutti. Avemu aumentatu a nostra rete di strada divisa esistente di 2003 chilometri prima di u 6 à 100 chilometri. Avemu iniziatu a riforma ferroviaria in e ferrovie chì sò state trascurate per più di mezu seculu. In più di a custruzzione di a nova linea, avemu rinnuvatu ancu e linee cunvinziunali esistenti. Avemu implementatu u prughjettu di signalazione domestica è naziunale. Per a prima volta in ferrovie, avemu cuminciatu à pruduce i veiculi è l'equipaggiu ferroviari cù disinni domestici. Cuntinuemu i nostri sforzi per u scopu di rinfurzà è espansione l'infrastruttura d'infurmazione è di cumunicazione, per espansione l'infrastruttura di fibra è di banda larga è u so usu, per sviluppà una cumpetizione efficace in u settore è u benessere di i cunsumatori, per sustene a produzzione domestica è naziunale, è per sviluppà a cibersigurtà. . In u nostru paese, chì hè u Transit Trade Center di u mondu, avemu diventatu unu di i paesi di sviluppu più veloce in u mondu cù e nostre pulitiche è attività di trasportu aereu. Mentre volavamu versu 28 destinazioni da 450 paesi in u 2003, avemu ghjuntu à 50 destinazioni in 60 paesi oghje. Avemu chjamatu i nostri mari a Patria Blu. Stu cuncettu, cum'è una espressione cumuna di u nostru amore per i nostri mari, hè stallatu in i nostri cori cù l'accordu di ogni vista pulitica è ogni segmentu. Partendu da Turchia, chì hè una penisula circundata da i mari da trè lati, avemu ancu fattu sviluppi rivoluzionarii in u campu di u maritime. In a prima mità di u 127, a parte di e rotte maritime in l'esportazioni hè aumentata di 329 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è hà righjuntu 2021 miliardi di dollari.

AMU AUMENTU L'INVESTIMENTI OGNI GIORNU

Nutendu chì anu aumentatu i so investimenti in u paese d'origine ghjornu per ghjornu, cum'è si pò vede da i figuri, Karaismailoğlu hà dettu chì ùn saranu mai soddisfatti di questu. Spieghendu chì anu mobilizatu tutte e pussibulità per avè una parolla in ogni centimetru di a Patria Blu, Karaismailoğlu hà fattu e seguenti valutazioni:

"Infine, ci hè un altru locu induve averemu una parolla; Spaziu Patria. L'eccitazione è l'entusiasmu chì sperimu hè troppu grande per esse misu in parolle. Oghje, simu u paese chì lancia dui satelliti in u spaziu in un annu per avè una parolla in Space Vatan. Stu passu chì avemu fattu per u Space Vatan hè ancu l'annunziu di tappe più grandi è più fieri. Chì u mondu sanu sapemu chì avemu da cuntinuà a nostra strada cù una rivindicazione sempre crescente in a Patria, a Patria Blu è a Patria Spaziale. A nostra sola preoccupazione hè chì u nostru paese hà una rete forte di satelliti è di cumunicazione è a so infrastruttura. Per questu scopu, travagliamu nantu à una basa di serviziu 7/24, è offrendu tutte l'innuvazioni in a cumunicazione è a cumunicazione à u serviziu di u nostru populu, ponemu i fundamenti per i nostri ghjovani à accede à ogni tipu di dati in una manera più veloce è sana. . Li supportemu in u mondu cumpetitivu d'oghje. Avemu acceleratu i nostri investimenti di cumunicazione è di cumunicazione per chì i nostri ghjovani ponu avè una parolla in l'ecunumia mundiale. À questu stadiu, avemu ghjuntu à l'infrastruttura scientifica è tecnica in u nostru paese per pruduce u nostru propiu satellitu ".

Dichjarà chì sò trà i pochi paesi in u mondu in tecnulugii di cumunicazione à valore aghjustatu supportati da satelliti, cum'è in tutti l'altri modi di trasportu, u Ministru di u Trasportu Karaismailoğlu hà dettu chì in u Programma Spaziale Naziunale annunziatu da u presidente Erdogan à u mondu sanu u ferraghju. 9, 2021, 10 anni di Turchia in u spaziu Hà nutatu chì hà indicatu i dettagli di a so visione, strategia, scopi è prughjetti. U Ministru Karaismailoğlu hà sottolineatu chì i satelliti di cumunicazione anu un postu separatu è impurtante in stu prugramma.

GRANDI PAESI, GRANDI LEADERS SETTE "GRANDI OBIETTIVI"

Karaismailoğlu hà dettu: "In u prugramma, in u quale a nostra capacità istituzionale in u campu di u spaziu hè datu una grande impurtanza, i prucessi di transizione di u nostru paese da l'idea à a pratica sò ufficialmente iniziati grazia à i missili, i satelliti, i sistemi di terra è assai più infrastrutture muderne". Hè statu nutatu chì un partenariatu impurtante di mente è putere cù tutte l'istituzioni è l'urganisazione, da a Presidenza di l'Industria di Difesa à TAI, cù e nostre università è u settore privatu. Cum'è un paese chì pò fabricà è pruvà u so propiu satellitu, Turchia hà grandi scopi per i prossimi 10 anni. In i prossimi 10 anni; I nostri scopi sò grandi, u nostru putere è u sforzu hè altu, u nostru travagliu hè altu, a nostra integrità hè cumpleta. Tutti questi scopi ponu parè sogni à certi. Ùn vi scurdate micca chì i grandi paesi, i grandi dirigenti stabiliscenu grandi scopi, travaglianu duramente per ghjunghje questi scopi. Cù questi scopi, pigliaremu u nostru postu trà i primi 10 paesi in u mondu chì pruducenu i so satelliti.

SERÀ A NOSTRA CAPACITÀ DI PAYLOAD PIÙ ALTA

Rimarchendu chì u satellitu di cumunicazione TÜRKSAT 5B, chì serà mandatu in u spaziu dumane, apporterà un valore aghjuntu significativu à i studii satellitari è spaziali di Turchia è u potenziale di cumunicazione supportatu da satelliti, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "TÜRKSAT 5B hè in u locu. categuria di a classa Satellite High Efficiency è hà a più alta capacità di carica. U nostru satellitu TÜRKSAT 5B hà almenu 20 volte più capacità di i satelliti di classi di mostra satellitari fissi è puderà utilizà una capacità più altu ch'è a gamma di freccia limitata cù a so capacità di riutilizà a stessa gamma di frequenza. Stu satellitu di cumunicazione avarà una capacità di trasmissione di dati di più di 55 Gigabits in totale. Cù u nostru novu satellitu, a capacità di trasmissione di dati in banda Ka esistente serà aumentata di più di 15 volte. L'infrastruttura di Internet è di cumunicazione in aria, mare è terra, induve ùn hè micca pussibule di trasmette a cumunicazione per terra, serà furnita ininterrottamente in ogni locu in l'area di copertura di TÜRKSAT 5B. Cù TÜRKSAT 5B chì piglia u so postu in u spaziu, l'area di copertura è a velocità di i servizii PeycON di a famiglia di antenne satellitari domestiche è naziunali di TÜRKSAT aumenteranu ancu. Cusì, l'internet è a cumunicazione di banda larga end-to-end seranu furnite nantu à navi, in aerei, in muntagne induve l'infrastruttura terrestre ùn pò micca ghjunghje, o in ogni locu in l'area di copertura in casu di un disastru naturali. TÜRKSAT A.Ş. U "Programma di Cuntribuzione di l'Industria Domestica" determinatu da Türksat5B hè statu ancu implementatu. Cù u sustegnu di l'ingegneri TÜRKSAT, dui equipaghji di cumunicazione seranu cuncepiti è fabbricati in u nostru paese è utilizati in u satellitu TÜRKSAT 5B. In questu modu, per a prima volta, l'equipaggiu cuncepitu è ​​pruduttu in u locu in un satellitu di cumunicazione cummerciale hè mandatu à u spaziu cù u satellitu TÜRKSAT 5B. Avè un pesu di lanciu di 4,5 tunnellate è una capacità di putenza di 15 kW, TÜRKSAT 5B hà un sistema di propulsione elettrica di nova generazione.

TÜRKSAT ARRIVÀ A L'ORGANIZZAZIONE 5D IN 164 GIORNI

Esprimendu chì u satellitu di cumunicazione di nova generazione TÜRKSAT 5B, chì serà lanciatu dumane, ghjunghjerà a so orbita di 42 gradi est in 164 ghjorni, Karaismailoğlu hà dettu chì i testi orbitali di u satellitu cuntinueghjanu per un mese è mezu. Enfatizendu chì u novu satellitu, chì furnisce ancu un serviziu di salvezza à i satelliti TÜRKSAT 3A è TÜRKSAT 4A, prutegerà ancu i diritti di usu di freccia in queste orbite, u Ministru Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Cù u nostru satellitu, puderemu affruntà tuttu u Mediu Oriente, u Golfu Persicu, u Mari Rossu, u Mediterraniu, l'Africa di u Nordu è l'Est, Nigeria, Sudafrica è i so vicini vicini, è ancu Turchia. U nostru satellitu, chì servirà per più di 35 anni, hà da piglià ancu u so postu in modu efficace in settori cummirciali cum'è marittimu è aviazione. Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, continueremu à sviluppà i nostri travaglii rivoluzionarii è servizii in u campu di cumunicazione è cumunicazione in Turchia. U nostru solu scopu hè chì u nostru paese ghjunghje i so scopi cù l'ultime opportunità grazia à a so infrastruttura forte è a superstruttura, è cusì mantene e so opportunità di travagliu è u putere cumpetitivu. Per questu scopu, cuntinuemu l'integrazione è e teste di u nostru satellitu domesticu è naziunale TÜRKSAT 6A, pruduciutu in u nostru paese, à u Centru di Test è Integrazione di Sistemi Spaziali TAI ".

FASE DI PROVA SU TURKSAT 6A SATELLITE

Rimarchendu chì l'attività di integrazione di i mudelli di ingegneria di stu impurtante prughjettu naziunale sò state cumpletate cù a cooperazione di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, TÜRKSAT, TÜBİTAK Space, ASELSAN, TUSAŞ è C-tech, u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà annunziatu chì A fase di prova hè avà principiata. Karaismailoğlu hà dettu: "Pianificamu di mandà u nostru satellitu domesticu è naziunale TÜRKSAT 6A in u spaziu in u 2023", è hà enfatizatu chì l'area di copertura satellitare di Turchia serà assai più larga grazie à l'area di copertura orientale chì include l'India cù TÜRKSAT 6A.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*