Finale colorata in Bursa Karagöz Puppet and Shadow Plays Internaziunali

Finale colorata in Bursa Karagöz Puppet and Shadow Plays Internaziunali

Finale colorata in Bursa Karagöz Puppet and Shadow Plays Internaziunali

Festival Internaziunale di Bursa Karagöz Puppet and Shadow Play, urganizatu per a 19a volta quist'annu da Bursa Culture, Art and Tourism Foundation, in nome di a Municipalità Metropolitana, cù u sustegnu di l'Unione Internaziunale di Puppet and Shadow Play (UNIMA) è Karagöz è Puppet Plays Research and Application Center (KARAKUM) Hè stata apprezzata da i zitelli è l'amatori di l'arti l'ultimu ghjornu cù spettaculi è attelli educativi.

In u festivale, induve diverse spettaculi è squadre piglianu u palcuscenicu ogni ghjornu in diversi lochi, tutti i culori di pupi è l'arti di l'ombra sò stati dipinti in tutta a cità. L'ultimu ghjornu di u festivale, i spettaculi, induve i zitelli si sò divertiti, si scontranu cù l'amatori d'arte in u Centru Culturale Tayyare (TKM), u Museu Karagöz è u Centru Culturale Barış Manço. "Karagöz Bookworm", a storia di l'imaginariu Alpay Ekler chì conta ciò chì hè accadutu à Karagöz in a biblioteca aperta da Hacivat, hè stata riflessa nantu à u screnu. U spettaculu di Hayali Alpay Ekler in u ghjocu, in quale i zitelli scoppiavanu in risa, hè stata applaudita.

Un altru avvenimentu interessante in TKM era l'attellu di Aliş Friend chjamatu "Shadows". In l'attellu, Friend hà dettu i caratteri è e voci di Şeyh Küster, u def è nareke, è a storia di Karagöz è Hacivat cù a tecnica di dramma.

L'artista di marionette Alican Balakin, invece, hà datu à l'audienza un ghjornu piacevule in a so performance à u Centru Culturale Barış Manço, cù a performance di u so caratteru chjamatu İbiş mentre travagliava cum'è guardianu in un hotel. L'ultimu ghjocu di l'ultimu ghjornu di u festivale era u spettaculu "Goldens of Uludağ" di Hayali Osman Ezgi in u Museu Karagöz.

"Asperemu u prossimu festivale"

I zitelli chì participanu à u festival, induve 6 squadre di 18 paesi diffirenti si sò realizati per 5 ghjorni, anu dettu chì aspittàvanu a prossima urganizazione. In u festivale, induve un novu spettaculu hè presentatu ogni ghjornu per 5 ghjorni cù e raffigurazioni di pupi è Karagöz; In pannelli, attelli è seminarii, i decani di u pupu è l'arte di l'ombra anu spartutu a so cunniscenza è a so sperienza cù l'amatori d'arte. L'ultimu ghjornu di u festivale, u Sicritariu Generale di BKSTV, Fehim Ferik, hà presentatu una placca di apprezzamentu à l'artisti è i capi di attellu chì anu realizatu.

U presidente di l'Unione Internaziunale di Puppet and Shadow Play (UNIMA) Enis Ergün hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Bursa è u Sindaco Alinur Aktaş è u presidente di BKSTV Özer Matlı per i so cuntributi à a realizazione di l'avvenimentu, chì hà fattu cuntributi significativi à u trasferimentu di pupi è ombra. l'arte per e generazioni future.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*