Record Breaks in Documenti di Passu di Trasportu Stradale Internaziunale

Record Breaks in Documenti di Passu di Trasportu Stradale Internaziunale

Record Breaks in Documenti di Passu di Trasportu Stradale Internaziunale

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture cuntinueghja à piglià passi per sustene l'ecunumia di u paese in tutti i settori di trasportu. Un record hè statu battutu in 2021 in u numeru di documenti di passaghju ottenuti in u trasportu stradale. Cù documenti supplementari ricevuti da 21 paesi diffirenti, u numeru tutale di documenti di passaghju superava 1.5 milioni.

Sicondu a dichjarazione scritta fatta da u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, i guadagni ottenuti da u trasportu stradale internaziunale cuntribuiscenu assai à l'esportazioni. U prucessu di liberalizazione cù u Kirghizistan hè statu iniziatu à e riunioni di a Cummissione Joint di Trasportu Stradale (KUKK) realizate da a Direzzione Generale di u Regolamentu di i servizii di trasportu sottu u Ministeru. Hè statu ancu stipulatu chì a quota in transitu cù l'Ungheria era illimitata.

I DOCUMENTI SUPPLEMENTARI SONU RICEVU DA 21 PAESI DIFERENTI

A dichjarazione hà dichjaratu chì i documenti di pass azerbaigiani sò stati aumentati da 35 mila à 46 mila, è cuntinuava cusì: "18 mila documenti gratuiti sò stati ricevuti da l'Uzbekistan. In u 2021, un record hè statu battutu in u numeru di documenti di pass ottenuti in u trasportu stradale. Cù documenti supplementari ricevuti da 21 paesi diffirenti, u numeru tutale di documenti di passaghju superava 1.5 milioni. "Per a prima volta, documenti supplementari sò stati ottenuti da l'Italia, Spagna, Finlandia, Norvegia è Grecia, chì sò trà questi paesi".

GRANDI PASSI STATU FATTI IN TRANSPORTAZIONI IN EUROPA

In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì grandi passi sò stati fatti in u trasportu à l'Europa è hà dettu: "Una riunione KUKK hè stata fatta cù Serbia, unu di i paesi di transitu più impurtanti in u trasportu stradale internaziunale à i paesi europei. E decisioni storichi sò state prese in u trasportu stradale trà i dui paesi. Cù u protocolu firmatu, hè statu decisu chì tutti i documenti di transitu seranu gratuiti da u 2022. I partiti anu fattu una decisione di principiu nantu à a liberalizazione di u trasportu bilaterale è di transitu, firmendu un novu accordu di trasportu stradale. U numeru annuale di certificati d'ingressu multiplici determinatu per i trasportatori turchi hè statu determinatu cum'è 25 mila. In questu modu, i nostri 25 mila veiculi anu l'uppurtunità di trasportà un numeru illimitatu di veiculi in Serbia per un annu cù un unicu documentu. "U fattu chì i documenti di transitu sò gratuiti furnisce i trasportatori è l'esportatori cun un risparmiu di finu à 6 milioni di dollari annu".

In a dichjarazione, hè statu nutatu chì un altru paese induve a riunione di KUKK hè stata a Grecia, è hè statu nutatu chì cù u protokollu firmatu à a fine di a riunione, a quota di certificati di pass bilaterali hè stata aumentata da 20 mila à 26 mila. anni dopu, è 13 mila di questi eranu gratuiti. In a dichjarazione, hè statu nutatu chì, mentri a quota di u documentu di pass transitu hè stata aumentata da 35 mila à 40 mila, a mità di i documenti sò stati determinati cum'è una quota gratuita, "In più, hè statu decisu chì i 2021 mila documenti supplementari ricevuti in 11 ùn saria micca cumpensu da a quota 2022. "Mentre i documenti di transitu gratuitu sò stati ottenuti da a Grecia per a prima volta, i ducumenti gratuiti per esse ottenuti per u trasportu bilaterale è bilaterale furnianu à u settore un risparmiu di 2.3 milioni d'euros".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*