Opel Vivaro-e à un futuru di l'idrogenu cù l'idrogenu

Opel Vivaro-e à un futuru di l'idrogenu cù l'idrogenu
Opel Vivaro-e à un futuru di l'idrogenu cù l'idrogenu

U fabricatore tedescu Opel si prepara à presentà u mudellu di veìculu cummerciale ligeru di nova generazione Vivaro-e HYDROGEN à u so primu cliente di flotta prufessiunale. Vivaro-e HYDROGEN, chì hà a tecnulugia di veìculi elettrichi à pila di carburante à l'idrogenu, pò esse caricatu in 3 minuti è offre una gamma di più di 400 km, abbandunò a linea di pruduzzione per esse inclusa in a flotta di veiculi di Miele, u famosu elettricu in Germania. cumpagnia di l'apparecchi di casa. Opel Vivaro-e HYDROGEN, chì offre un voluminu di carica finu à 6,1 metri cubi è una capacità di trasportu di 1.000 4,95 kg, cum'è in e so versioni di combustione interna, pò esse preferitu cù duie lunghezze di corpu differenti di 5,30 metri è XNUMX metri. L'Opel Vivaro-e HYDROGEN offre un usu cunfortu è efficiente cù e so funzioni di sicurezza, un riccu multimediale è un usu di navigazione è assai più funzioni. U mudellu hè pruduttu in i stabilimenti situati in a sede Opel in Rüsselsheim, Germania.

Opel cuntinueghja à piglià passi concreti cuntinuendu u so muvimentu versu l'elettrificazione à piena velocità. Opel, chì hà sviluppatu recentemente a nova generazione di veìculi cummirciali leggeri Vivaro-e HYDROGEN, hà ricevutu u so primu ordine di flotta, attraendu l'attenzione di l'utilizatori di i veiculi cummerciale è di i clienti prufessiunali di a flotta, cù a so tecnulugia di carburante innovativa, gamma, caratteristiche di u mutore, opzioni di dimensione, è capacità. In questu cuntestu, u famosu fabricatore di l'elettrodomestici in Germania, Miele, hè diventatu u primu cliente di Opel Vivaro-e HYDROGEN.

U CEO di Opel, Uwe Hochgeschurtz, è u presidente di u Sviluppu di Veiculi Opel, Marcus Lott, anu assistitu à a cerimonia tenuta in a stallazione di Rüsselsheim cum'è parte di u scaricamentu di u primu Opel Vivaro-e HYDROGEN da a linea di produzzione. Parlendu à a ceremonia, u CEO di Opel Hochgeschurtz hà dettu: "Cù u novu Opel Vivaro-e HYDROGEN, apremu una nova pagina in a nostra mossa di trasportu sustenibili. "Stu cuncettu intelligente combina i vantaghji di u sistema di celle di carburante à l'idrogenu cù a versatilità è e capacità di u nostru veiculu cummerciale ligeru più vendutu". Marcus Lott, Head of Vehicle Development in Opel, hà dettu: "U novu Vivaro-e HYDROGEN risponde perfettamente à i bisogni di i clienti di a flotta. U veiculu cummirciali di a pila di carburante à l'idrogenu hè a suluzione ideale per guidà longu distanze cù zero emissioni è trasportu carichi più grossi senza perde u tempu à ricaricà e batterie. Opel Vivaro-e HYDROGEN porta u trasportu à zero emissioni in u futuru, in particulare per l'usu cummerciale ".

Cuncepimentu intelligente eseguitu: longa autonomia di guida, zero emissioni è rifornimentu veloce

Vivaro-e HYDROGEN; Hè stata creata integrendu a tecnulugia di pila di carburante à l'idrogenu nantu à l'Opel Vivaro-e, chì hè statu sceltu cum'è "2021 International Van of the Year". U veiculu righjunghji una gamma di guida di più di 400 chilometri (WLTP1) cù tanki d'idrogenu pienu. A pila di carburante di 45 kW pò generà abbastanza energia per una guida ininterrotta in autostrada. U riempimentu di l'idrogenu hè cumpletu in i trè minuti necessarii per riempie u tank di u veiculu di diesel o di benzina. A batteria di lithium-ion cù una capacità di 10,5 kWh fora di a pila di carburante di u veiculu si ottimizza per ogni cundizione di guida è di travagliu. Cusì, a bateria pò facilmente ghjunghje à a putenza massima necessaria durante u decollo o l'accelerazione brusca. A bateria di lithium-ion permette ancu a funzione di frenu regenerativa. Cusì, l'energia cinetica generata mentre u veiculu hè in muvimentu è frenu pò esse cunvertisce in electricità. A funzione di carica di a batteria, invece, permette d'ottene una autonomia elettrica di a batteria di 50 km riempiendu in e stazioni di carica.

Ùn compromette micca u voluminu di carica è a sicurità!

Grâce à des applications astucieuses, le commercial léger électrique à pile à combustible Opel Vivaro-e HYDROGEN offre les mêmes volumes que les versions à combustion interne sans sacrifier sa capacité. In questu cuntestu, u veiculu pò esse preferitu cù l'opzioni di volumi di carica di 5,3 o 6,1 m3. Vivaro-e HYDROGEN, cù lunghezze di u corpu di 4,95 è 5,30 metri, cum'è M è L, hà una capacità di carica di sin'à 1.000 kilogrammi. Cum'è l'altri membri di a famiglia di prudutti Opel cù mutori elettrici è di combustione interna à batterie, u Vivaro-e HYDROGEN hè prupostu cù una suite cumpleta di sistemi di assistenza di guida chì aumentanu a sicurezza di guida. U livellu di l'equipaggiu di u mudellu innovativu; Hè sustinutu da funzioni cum'è una camera di retrovisione panoramica di 180 gradi, un sistema di avvisu di l'angolo cecu è un pilotu di parcheghju frontale / posteriore.

U novu Vivaro-e HYDROGEN, pruduciutu in l'impianto Opel Special Vehicles (OSV) in Rüsselsheim, incontra l'utilizatori grazie à più di 20 anni di sperienza di Opel è di a so cumpagnia di umbrella Stellantis in u sviluppu di i veiculi di pile à idrogenu. Mentre chì u veiculu custituisce un passu impurtante in a mossa di Opel à l'elettrificazione, i Combo-e, Vivaro-e è Movano-e attualmente aperti à l'ordine cumplementanu i veiculi cummerciale elettrichi di Opel. Cù ogni novu investimentu, Opel permette à i so clienti di i veiculi cummerciale di sceglie sempre più liberamente i sistemi di propulsione chì anu bisognu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*