Arslantepe Tumulus, Inclusu in a Lista di l'UNESCO, per esse introduttu à u mondu

Arslantepe Tumulus, Inclusu in a Lista di l'UNESCO, per esse introduttu à u mondu

Arslantepe Hoyugu, chì era inclusu in a Lista di l'UNESCO, serà introduttu in u mondu

Un documentale hè statu preparatu da a Direzzione di a Comunicazione di a Presidenza nantu à u Tumulu di Malatya Arslantepe di 7 anni, chì hè statu inclusu in a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale da l'UNESCO questu annu è induve a prima forma statale in a storia emerge.

U Direttore di Comunicazione di a Presidenza Altun: "Cù u nostru documentariu, avemu u scopu di presentà Arslantepe Mound à u mondu sanu, aumentà a so ricunniscenza è a cuscenza, è cuntribuisce à u turismu culturale di Turchia"

Per prumove u patrimoniu culturale di l'Anatolia, un documentariu annantu à u Tumulu Malatya Arslantepe di 26 anni, chì hè statu inclusu in a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale u 2021 di lugliu di u 7 da u Cumitatu di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, è induve a prima forma statale. in a storia emerge, hè stata preparata da a Presidenza di a Comunicazione.

Preparatu in turcu è in inglese per attirà l'attenzione à a ricchezza culturale di Turchia, u documentale presenta a rivelazione di un valore impurtante chì hè statu incisu in a storia di a civilisazione di l'Anatolia è u prucessu chì hà seguitu finu à ch'ella hè stata inclusa in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO.

In u documentariu, l'infurmazioni sò datu nantu à l'artifacti impurtanti scuperti in i scavi realizati finu à quì in Malatya Arslantepe Mound, chì a so storia data di 5 mila aC. Inoltre, u patrimoniu storicu in u quale hè natu l'aristocrazia è a prima forma statale emerge, cù a so storia di 7 XNUMX anni, hè spiegatu in dettagliu in u documentariu. U travagliu in questione serà presentatu à u publicu nantu à u contu di e social media di a Direzzione di Comunicazione di u Documentariu è di a Presidenza TRT.

In a so dichjarazione riguardu à u documentale, u direttore di cumunicazione presidenziale, Fahrettin Altun, hà dichjaratu chì a geografia anatoliana hà accoltu parechje civilisazioni è nazioni in tutta a storia, è hà dettu chì l'Anatolia, cù a so storia antica è a so sperienza, meriteghja più di u titulu di "patrimoniu anticu di l'umanità".

Enfatizendu chì anu u scopu di presentà l'Arslantepe Mound à u mondu sanu, di aumentà a so ricunniscenza è a cuscenza, è di cuntribuisce à u turismu culturale di Turchia, Altun hà dettu: "Cum'è a Direzzione di Comunicazioni, cù i travaglii documentarii chì avemu preparatu in u scopu di a Geografia Antica. di l'Umanità, u tema di l'Anatolia, riflettemu u fondu culturale, suciale è storicu di a nostra Anatolia, u Scopu di prumove in modu efficace i valori di a civilizazione in l'arena naziunale è internaziunale ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*