Cundizione di Cuuperazione di l'Industria Università per u Sviluppu di l'Imprese

Cundizione di Cuuperazione di l'Industria Università per u Sviluppu di l'Imprese
Cundizione di Cuuperazione di l'Industria Università per u Sviluppu di l'Imprese

In u mondu d'oghje, induve u cambiamentu rapidu hè sperimentatu in ogni campu, l'imprese volenu aumentà u so propiu benessiri è in questu cuntestu, stanu luttendu per cullà à a cima di l'ecunumia. L'elementu principale di sta lotta è a basa di u sviluppu sò senza dubbitu istituzioni altamente furmati chì ponu pruduce tecnulugia è avè cunniscenze. L'università è l'industria anu duveri impurtanti per avè a cunniscenza è per trasfurmà sta cunniscenza in a produzzione di tecnulugia. In u scopu di a cooperazione università-industria, hè statu in cuntattu cù l'università per furmà a forza di u travagliu cù e qualificazioni necessarie da l'industria, cù una alta cumpetenza d'applicazione è di cumpetenze, è per creà pulitiche orientate à l'impieghi. EGİAD L'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu hà ospitatu l'Università Manisa Celal Bayar. L'urganizazione cummerciale, chì hà tenutu un webinar cù i funzionari di Manisa Technopark, MCBÜ DEFAM è Project Coordination Application and Research Center, ascolta l'attività di l'Università Manisa Celal Bayar in Cooperazione Università-Industria.

U compitu principale di l'università hè di furnisce servizii d'educazione è di furmazione da una banda, è di serve a scienza da a ricerca in i campi basi è applicati da l'altra banda. U scopu principale di a ricerca hè di pruduce cunniscenze è aghjunghje novi à a cunniscenza esistente. A maiò parte di a ricerca realizata da l'università hè una ricerca basica, è una parte hè a ricerca applicata. Soluzioni pratichi sò purtati à i prublemi di l'industria attraversu a ricerca applicata. In altre parolle, l'università, da una banda, furmà u persunale di Ricerca è Sviluppu (R&D) necessariu da l'industria cù e so attività educative, è da l'altra banda, pruvate à pruduce l'infurmazioni in i campi chì l'industria hà bisognu di fà. ricerca. In questu cuntestu, vede l'università cum'è un ramu impurtante di l'industria. EGİAD, coopera cù istituzioni d'istruzione superiore in a Regione Egea per sustene u sviluppu di a tecnulugia di i so membri è per cuntribuisce à u putere di u travagliu qualificatu. In questu cuntestu, un protocolu hè statu firmatu recentemente cù l'Università Manisa Celal Bayar. EGİAD, Cunsigliu di u Rettore Assoc. Dr. Umut Burak Geyikçi, Direttore Generale di Technopark Prof. Dr. Hüseyin Aktaş, Direttore di MCBÜ DEFAM Science Experimental Application and Research Center Prof. Süleyman Koçak, da u Centru di Ricerca è Applicazioni di Coordinazione di Prughjetti, Dr. Istruttore Hà riunitu u so membru Emre Uygur è l'industriali. d'ospitu EGİAD U Vicepresidentu Kaan Özhelvacı, moderatu da u Sicritariu Generale Prof. Dr. In l'avvenimentu urganizatu da Fatih Dalkılıç, l'attività di l'università sò state trasmesse.

À a riunione, EGİAD U Vicepresidente Kaan Özhelvacı hà iniziatu u so discorsu dichjarà chì u sviluppu di i paesi hè pussibule cù l'industria. Indicà chì i partenarii fatti in u cuntestu di a tecnulugia è l'innuvazione anu un postu strategicu in e pratiche focalizzate in a cooperazione universitaria è industriale in u mondu, Özhelvacı hà dettu: "Tutti avemu vistu chì a vita è u cummerciu anu acceleratu è evoluzionatu in un periodu variabile. in particulare cù a digitalizazione in rapida crescita durante u periodu pandemicu. In questu sensu, prevemu chì u nostru avvene serà furmatu da a visione è l'abitudini di a nova generazione, è EGİAD Avemu pianificatu u nostru travagliu in questa direzzione ". Enfatizendu chì l'Uffici di Trasferimentu di Tecnulugia è e Tecnupoli anu un locu speciale in l'ecosistema di R&D, innuvazione è trasfurmazioni tecnologiche in Turchia, Özhelvacı hà dettu: "Tecnucità; università, istituzioni di ricerca è urganisazioni industriali cuntinueghjanu i so studii di ricerca, sviluppu è innuvazione in u stessu ambiente, produci prudutti di valore aghjustatu, è trasferiscenu l'infurmazioni è a tecnulugia trà l'altri; Sò urganizati centri di ricerca è cummerciale induve a struttura accademica, ecunomica è suciale hè integrata. Trà TTO, università, centri di ricerca, u settore privatu; Posiziunendu si trà circadori è imprenditori, prova di furnisce e cunnessione necessarie è necessarie cù investitori è industriali. I TTO, chì riuniscenu l'industriali è l'investitori cù i circadori è sò pionieri in u trasferimentu di sapè fà à l'industria, furniscenu informazioni, coordinazione, dirigendu a ricerca, incuraghjenu a creazione di novi cumpagnie di R&D, sviluppanu a cooperazione, prutegge, marketing, vende è vende intellettuale. I diritti di pruprietà, opera ancu in a gestione di i rivenuti da e so vendite. In questa direzzione, u sviluppu di e tecnulugia, a cummercializazione di e tecnulugia sviluppate, u sustegnu di l'imprendituri è a pruvisione di finanziamentu sò tutti impurtanti separatamente, è hè u nostru duvere di valutà cum'è un sanu ". Özhelvacı hà dichjaratu chì u cambiamentu è a trasfurmazioni in l'ecosistema deve esse monitoratu da strettu per creà, prutegge è sviluppà u putere cumpetitivu. EGİAD Hà nutatu chì crede chì hè assai impurtante di rinfurzà l'ecosistema per determinà u futuru di u mercatu in u campu di a tecnulugia.

Cunsigliu di u Rettore Assoc. Dr. Umut Burak Geyikçi hà dichjaratu ch'elli anu aduttatu un sistema educativu orientatu à u situ di travagliu è chì i graduati ponu esse impiegati immediatamente in questu modu. MCBÜ DEFAM Direttore di u Centru di Ricerca è Applicazioni di Scienze Sperimentali Prof. Süleyman Koçak hà introduttu DEFAM, chì hè statu stabilitu in 2011 cù u sustegnu di u Ministeru di u Sviluppu. Manisa Technopark General Manager Prof. Dr. Hüseyin Aktaş, invece, hà trasmessu i campi di attività di a Zona di Sviluppu Tecnulugiale. Nutendu chì Teknokent hà fattu un fatturatu di 2018 Million TL in 98, Aktaş hà dichjaratu chì sta cifra hà righjuntu 2019 Million TL in 103 è 2020 Million TL in 105. Esprimendu chì ci sò stati 2017 Prughjetti TÜBİTAK è 2021 prughjetti KOSGEB trà 37 è 29, Aktaş hà enfatizatu chì in l'ultimi anni, più cumpagnie tecnologiche sò state implicate è hà nutatu chì ci sò 114 cumpagnie in a so struttura. Da u Centru di Ricerca è Applicazioni di Coordinazione di Prughjetti, Dr. U membru di a Facultà Emre Uygur hà ancu datu infurmazioni nantu à i prugrammi chì l'imprese ponu riceve finanziamentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*